dan nog, wat krom is, blijft krom, klaar. Je krijgt het nooit meer in de originele vorm. En waar jij op doelt, siem, gebeurt met een trekbank en fatsoenlijk materiaal....niet met een stuk touw en een boom. Of met een 5je
Het punt is dat je als leek niet weet waar je mee bezig bent, krachtenverdeling enz. Het kan dus best zijn, dat je auto nadat je hem ''rech getrokken'' hebt, hij nog zwakker is dan na het ongeluk.
Rechttrekken kun je als tijdelijke oplossing gebruiken, net als bij mij toen. Maar mocht je 'm nog een keer ergens in parkeren zal je hele voorfront de klap een stuk minder kunnen opvangen. Niet echt safe dus... Die van mij hebben we ook een hele nieuwe voorkant gegeven.
Rustig, heb de bumper er nog niet af gehad. Heb geen idee hoe dat ding los moet (schijnt met 4 schroeven vast te zitten volgens -Ray-) en het is me veel te koud om dat te doen
Binnenkort trek ik m wel eraf en laat ik wel weten hoe erg het is.
Zo, gister eens wat tijd over en mooi weer dus tijd om die bumper te gaan checken.
Bumper deels losgehaald en even gekeken, enkel de ophangpunten van de bumper zelf afgebroken en het ophangpunt van het voorscherm was ingedeukt. Ook bij mijn knipperlicht was het ingedeukt. Verder niets ernstigs, de bumperbalk had niks en de binnenkant van het motorkompartiment had ook niks, was alleen erg roestig...
Ik heb de schade een beetje hersteld zodat ik er voorlopig weer even mee door kan rijden. Ik zal vanavond ofzo even een fotootje posten.
Mijn eerste autootje: Clio 1.4 Sport uit '94 - 200.000 km