Tim_Coupe schreef: een bekende van ons het ook zelf gedaan heeft en die kan in principe niks

Tim_Coupe schreef: een bekende van ons het ook zelf gedaan heeft en die kan in principe niks
Ik heb dus een Megane 2.0 16V, volgens jou heb ik dan H1 lampen?Michel Meganefreak schreef:h1 vaak met dubbele koplamp (2.0 16v bijv)Tim_Coupe schreef:Ik heb wel interesse voor de Coupe, weet alleen niet of er H4 of H7 standaard in een Megane Coupe zit... Zit nog een beetje te twijfelen tussen gewoon Xenon en Bi-Xenon
Zonder inbouw aangezien mijn prive monteur me er even advies en info over gegeven heeft en we zijn tot de conclusie gekomen dat ik het zelf ook moet kunnen aangezien een bekende van ons het ook zelf gedaan heeft en die kan in principe niks dus dan lukt het me zelf wel
h4 is zo ongeveer standaard
maar h7 zie je ook, is bij de morrette conversie geloof ik ook weer h7
Ollie schreef:Je hebt toch ook niet perse bi-xenon nodig...
Als het eventueel met de openingsmeeting mogelijk zou zijn, was dat helemaal top natuurlijk
Jah klopt, is alleen bij de Clio 2 ph 1 bij een bepaalde uitvoering de rest is H4 en bij Clio 2 phase 2/3 is het allemaal H7.Riël Notermans schreef:In een clio2 kan er toch ook een HB3 variant zitten?
merk je ook verschil tussen die 2 sets?Mike (spitsoor) schreef:De lampen zijn van phillips ja de rest volgens mij niet. Niet dat het wat geeft. Ik heb die tunex set in men bedrijfsbus zitten en geniet er elke dag van als ik ermee rijd. In men eigen wagen heb ik een set zitten van Ultra Vision. Niet de goedkoopste geef ik toe maar werkt en ziet er netjes uit
Je moet ook niet klipjes gaan afbreken en vervolgens 2 stekkertjes aan elkaar plakken met tiewrapsMike (spitsoor) schreef:Ja je merkt me name kwaliteit verschil met aansluiten van alles. Die duurdere set is alles degelijker. Ook heb ik al eens gemerkt dat die tunex set uitvalt bij lang durig gebruik
Petertje5 schreef:uitvalt? als in van je bent aan het rijden en poef weg is je licht?
welk merk is die duurdere dan? en als die tunex uitvalt, je hebt er toch een jaar garantie op...Mike (spitsoor) schreef:Ja je merkt me name kwaliteit verschil met aansluiten van alles. Die duurdere set is alles degelijker. Ook heb ik al eens gemerkt dat die tunex set uitvalt bij lang durig gebruik
Heb het zelf nog niet meegemaakt,vriend van mij wel.Mike (spitsoor) schreef:Ja je merkt me name kwaliteit verschil met aansluiten van alles. Die duurdere set is alles degelijker. Ook heb ik al eens gemerkt dat die tunex set uitvalt bij lang durig gebruik
Kan wel voor die prijs minder dan 10 stuks ritselen denk ik.Petertje5 schreef:zijn er nog meer geinteresseerden?