Friday Nightmeeting Oss I
Ferdy schreef:Interesse in kroegentocht Cuijk?
Datum: dinsdag 20 januari 2008?????
Ja, lijkt me leuk:[/b]
- Marieke
- Ferdy en Femke en Marieke
- Paul
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
he er zijn dus meer mensen wakker 

sgoed hoor....eindelijk weer een avondje NIET sleutelenJacco Osté schreef:Vrijdag nog FNO?![]()

Carnaval is coolJacco Osté schreef:Gelukkig een ander onderwerp dan carnaval![]()

tsjongejonge... willen ze naar de kroegentocht, weten ze niet wanneer het is

ff helpen:
19 februari 2007
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
FNO @ Mac Beuningen
vrijdag 2 februari
20.00u
aanwezig:
Haas - megane diesjhelll
Paul - 19 16v
Jacco - Twingo?
K*tIer - bmw
vrijdag 2 februari
20.00u
aanwezig:
Haas - megane diesjhelll
Paul - 19 16v
Jacco - Twingo?
K*tIer - bmw

diesjhell is cool

Toch wel jammer dat ik er niet ben met carnaval. Hoe dichterbij het komt, hoe jammerder (is dat een woord??) ik het vind. Maar goed, als er maarsneeuw ligt daar in oostenrijk

weet iemand waar je dat ken vinden?
-
- Contacteer:

-
- Contacteer:
Misschien een idee om de geplande FNO in doetichem te houden? 
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Paul1916v schreef:![]()
lekker aan het modden haas?

@Mike, doetinchem ... mwah....komen er daar veel?
-
- Contacteer:
3 ckers --> 3 misschien. Dus misschien als we het combineren dat de misschiens naar cker gaan 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
wel weer een kloteind rijden...
@GJ: nieuwe avatar voor jou?
[img]http://www.affordadornments.com/media/10314.gif[/img]
[img]http://www.podomatic.com/podcast/index/ ... daddy.jpeg[/img]
@GJ: nieuwe avatar voor jou?
[img]http://www.affordadornments.com/media/10314.gif[/img]
[img]http://www.podomatic.com/podcast/index/ ... daddy.jpeg[/img]
Noordpool?! Of ligt daar alleen maar ijs?Haas schreef:
diesjhell is cool
Toch wel jammer dat ik er niet ben met carnaval. Hoe dichterbij het komt, hoe jammerder (is dat een woord??) ik het vind. Maar goed, als er maarsneeuw ligt daar in oostenrijk
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
teletekstMarieke schreef:Noordpool?! Of ligt daar alleen maar ijs?Haas schreef:
diesjhell is cool

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
wat melk je nou, ik zeg toch de 20e 

Nou ja, als je mee was gegaan was je de 20e iig op tijd geweest als je de 19e al daar zou zijn! Zo, denk daar maar 's ff over na 
Ga ik het zelf ook ff doen
We hebben sinds vandaag een Xbox360...ik mag er vanavond niet op spelen
Stefan is 'aan het oefenen' 

Ga ik het zelf ook ff doen

We hebben sinds vandaag een Xbox360...ik mag er vanavond niet op spelen

twee jaar terug, was ik er ook erg op tijd, half negen in de ochtendMarieke schreef:Nou ja, als je mee was gegaan was je de 20e iig op tijd geweest als je de 19e al daar zou zijn! Zo, denk daar maar 's ff over na
Ga ik het zelf ook ff doen![]()

maandags doorgehaald, afgebierd, beetje blijven hangen, bij marieke thuis geplaystationed en terug het dorp in. Om half elf begon ik aan mijn tweede toch

terecht...vrouwen komen altijd op de tweede plaats, dat weet je zo onderhand toch.....Marieke schreef: We hebben sinds vandaag een Xbox360...ik mag er vanavond niet op spelen![]()

tnx !Bart GTT schreef:Hier is er vanalles te vinden over sneeuwhoogtes. Veel plezier!!Haas schreef:
Maar goed, als er maarsneeuw ligt daar in oostenrijk
weet iemand waar je dat ken vinden?![]()

Haha vorig jaar met Paul was echt zooo lachen! Ferdy en iedereen bestelden flugel 's ochtends en Paul en ik hadden zin om heerlijk te genieten van ons eerste biertje die dag. Voor we het in de gaten hadden stonden we bij de volgende tent om weer flugel/bier te bestellenHaas schreef:twee jaar terug, was ik er ook erg op tijd, half negen in de ochtendMarieke schreef:Nou ja, als je mee was gegaan was je de 20e iig op tijd geweest als je de 19e al daar zou zijn! Zo, denk daar maar 's ff over na
Ga ik het zelf ook ff doen![]()
maandags doorgehaald, afgebierd, beetje blijven hangen, bij marieke thuis geplaystationed en terug het dorp in. Om half elf begon ik aan mijn tweede toch![]()

Wij dachten nou doe er dan nog maar 1...het genieten was vanaf dat moment overgegaan in gieten!
Marieke schreef: We hebben sinds vandaag een Xbox360...ik mag er vanavond niet op spelen![]()
Maar nog altijd vóór de mannen! De auto komt hier toch op de eerste plaats ofniej?Haas schreef: terecht...vrouwen komen altijd op de tweede plaats, dat weet je zo onderhand toch.....
leer eens quoten man... 

Kom hier maar achter het aanrecht staan, kun je mooi de afwas doen en koken.Marieke schreef:ik ben toch ow ow ow ow zoooooo stom........ echt een blonde vrouw. Sjezus, denk dat ik snel weer achter het aanrecht ga staan

Go Rob....go rob....go rob!!
(was ff aant modden...heb m maar weer teruggezet

Blonde vrouw zegt: achter het aanrecht? Je staat er toch voor of niet?!Robke schreef:Kom hier maar achter het aanrecht staan, kun je mooi de afwas doen en koken.Marieke schreef:ik ben toch ow ow ow ow zoooooo stom........ echt een blonde vrouw. Sjezus, denk dat ik snel weer achter het aanrecht ga staan![]()
Denk niet dat jij wil dat ik voor jou ga koken Rob...ja noodles kan nog wel maar de rest brandt aan! En afwassen...nee...dat vraag Haas maar die is daar wat sneller in, vooral het afdrogen; ff wapperen met die oren en droog is je bordje (wel met beetje oorhaar en -smeer)
nou, de keren dat je gekookt hebt voor me, was het goed te nakken!
ennuh..bij Rob sta je ACHTER het aanrecht... ervoor sta je aan de verkeerde kant van de woonkamer. Lijkt me volstrekt niet de bedoeling!
ennuh..bij Rob sta je ACHTER het aanrecht... ervoor sta je aan de verkeerde kant van de woonkamer. Lijkt me volstrekt niet de bedoeling!
Jij begint zelf met achter het aanrecht.
Dat zou betekenen dat ik nog beter kan koken als jij en mijn kookkunsten zijn nou ook niet bepaald bijzonder te noemen.
Nou Haasje, wanneer kom je de afwas doen (en de velgen afgeven
)? 

Dat zou betekenen dat ik nog beter kan koken als jij en mijn kookkunsten zijn nou ook niet bepaald bijzonder te noemen.

Nou Haasje, wanneer kom je de afwas doen (en de velgen afgeven

afwassen kan ik niet en wil het ook niet leren. Wij hebben hier een vaatwassert
Och, studenten hebben het maar slecht hoor... 
(kut, velgen, helemaal vergeten... zal ze morgen ff ophalen, goei? )

(kut, velgen, helemaal vergeten... zal ze morgen ff ophalen, goei? )