goed nieuws..

Nou dat gebeurd nog regelmatig, sinds onze vrienden van de klpd een standplaats in waddinxveen hebben zie ik ze steeds vaker met serieus hoge snelheid op de a12 voorbij knallen (zonder signalen)Steven schreef:Naja ze hebben nu wel dikke volvos die bij Rica geweest zijn, in de tijd van bodegraven reden ze rond met T5R's die niet misselijk waren.
Ben wel eens 3 stuks tegengekomen midden in de nacht op de A12, whoei dat ging echt 250+
mobiel internet rouleert...als je niet mobiel bent....nu nog een koffie zetter in de saf.Riël Notermans schreef:@paul grapjas
schijnt n ernstig ongeluk te zijn. k sta nog op dezelfdeplek...
dus die gaan dan gewoon een rondje vlammen?Nou dat gebeurd nog regelmatig, sinds onze vrienden van de klpd een standplaats in waddinxveen hebben zie ik ze steeds vaker met serieus hoge snelheid op de a12 voorbij knallen (zonder signalen)
Zijn er goede banen binnen de politie dan?J-P-S schreef:hahahaha.........
wacht maar tot ik in mn t5r zit![]()
nee grapje, ik ben ook niet van plan om zo'n functie te gaan doen. iets anders binnen de politie
Kentekenbewijs niet compleet
Mist u delen van het kentekenbewijs, dan moet u eerst een vervangend kentekenbewijs aanvragen voordat de koper het voertuig kan overschrijven.
Kentekenbewijs kwijt
Bent u uw kentekenbewijs geheel of gedeeltelijk kwijt, dan moet u bij de RDW een vervangend kentekenbewijs aanvragen. Alleen de eigenaar die bij de RDW geregistreerd staat, kan dit doen. Als de eigenaar is overleden, wordt hierop een uitzondering gemaakt.
Over andere uitzonderingssituaties kunt u contact opnemen met de Klantenservice van de RDW.
Het aanvraagformulier voor een vervangend kentekenbewijs kunt u halen bij de grotere postkantoren en bij de kantoren van de RDW in Veendam, Zoetermeer of Den Bosch (keuringsstation).
Nieuw kentekenbewijs? Dan ook nieuwe platen
Met het nieuwe kentekenbewijs moet u ook nieuwe kentekenplaten aanschaffen. Op het kentekenbewijs staat aangegeven welke zogenoemde duplicaatcode op de plaat moet staan. Deze code geeft aan, hoeveel vervangende kentekendocumenten er bij het kenteken in totaal zijn afgegeven. Op de plaat staat de code boven het eerste liggende streepje in het kenteken. Uitzondering hierop zijn de blauwe kentekenplaten met een historisch kentekennummer en de kleine Amerikaanse kentekenplaten (model 18.2). Het inslaan van een duplicaatcode is op deze platen niet van toepassing.
De RDW adviseert u om na plaatsing van de nieuwe platen de oude onmiddellijk te vernietigen. Sommige kentekenplaathandelaren nemen de oude platen in en vernietigen ze voor u.
Duplicaatcode
Door de gelijktijdige vervanging van de kentekenplaten en het kentekenbewijs voorkomt u eventuele fraude met uw kenteken. U zorgt immers dat de duplicaatcode op het kentekenbewijs en de plaat gelijk is. Als iemand anders met uw oude kentekenplaten overtredingen maakt, dan is de zichtbare (verkeerde) duplicaatcode het bewijs dat u daarvoor niet aansprakelijk bent. De duplicaatcode is zichtbaar bij fotocontroles langs de weg.
Kentekenplaten én kentekenbewijs kwijt
Als u de platen en het kentekenbewijs allebei kwijt bent, doet u aangifte van vermissing bij de politie. Met het proces-verbaal kunt u tijdelijke kentekenplaten aanschaffen. U kunt dan met uw voertuig in Nederland en daarbuiten blijven rijden.
APK-keuringsrapport kwijt
Als u naast uw kentekenbewijs ook uw APK-keuringsrapport mist, kunt u dat meteen op het aanvraagformulier voor het vervangende kentekenbewijs aangeven. Na afhandeling van de aanvraag stuurt de RDW u het kentekenbewijs en het keuringsrapport (apart van elkaar) toe.
U hoeft alleen bij een APK-plichtig voertuig een keuringsrapport te hebben.
Meer informatie
In dit artikel leest u welke legitimatiemiddelen u bij de balies kunt laten zien.
Kwam net nog door krefeld heen, wat een gat is dat zegRiël Notermans schreef:groetjes uit de file op de a67^. sta er al 2 uurtjes vast te roestent is koud en donker, heb honger en zin in koffie
Goffer, denk ik ook ff te helpen-Ray- schreef:ja zover was ik ook al
maar hier staat niks duidelijk over het overschrijvingsbewijs, hier praten ze alleen over het kentekenbewijs.... pfff
Idd daar kom je niet onderuit als je een nieuw kenteken bestelt. Wij hebben het regelmatig op mijn werk. Veel mensen bergen het overschrijvings bewijs net effe te goed op. Als ze dan de auto verkopen of inruilen kunnen ze het niet meer vinden-Ray- schreef:duplicaatcode 01 dus ook nieuwe platen met een 1..... arghl
Gaat goed tot de eerste apk want dan komt de duplicaat code van je kentekenbewijs niet overeen met je platen zelf, dus is ie afkeur en moet je alsnog andere platen hebbenSander de Bruin schreef:zou lekker je platen in eraf schroeven en zeggen dat ze gestolen zijn.
Alles opnieuw aanvragen en alsnog de originele erop schroeven
dan nog krijg je een 1Sander de Bruin schreef:zou lekker je platen in eraf schroeven en zeggen dat ze gestolen zijn.
Alles opnieuw aanvragen en alsnog de originele erop schroeven
wie wie wieMerijn schreef:Volgens mij is er een manier om geen 1tje te krijgen, maar daar moeten de experts zich maar eens over uitlaten...