Iemand die deze Clio kent?

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
SuperDanny

Hallo lui,

ik weet niet of er veel mensen zijn uit het zuiden van het land :P maargoed

iemand die deze clio kent? of er meer vanaf weet?

Clio 1.8 16v U9

trouwens, wat betekent U9?

vraagprijs was 1400 na een mailtje, vond et erg weinig

mailtje is onderweg met een vraag naar de km stand

hij ziet er op de foto's namelijk erg goed uit

ben rustig aan op zoek na een clio 1.8 16v (liefst williams offcourse) ben me even aan het orrienteren

heb de lijst al doorgenomen die elders werd gegeven, maar toch beken ik dat ik weinig verstand heb van auto's (meer bij het tunen van scooters :P)

iig iemand in het zuiden van het land die mij zou kunnen vergezellen voor et kijken van een clio'tje?

Groet, Danny
Johan_16v
Contacteer:

ken de clio niet, maar over deze advertentie kan je dus absoluut niet oordelen omdat er veel te weinig details worden gegeven. op de foto ziet het er wel goed is, maar hier kan je absoluut niet op afgaan! eens zelf naar het ding gaan kijken, onderhoudshistorie opvragen, checken voor roest, ritje maken en dan kan je veel meer zeggen.
Ollie

Als je een goede Clio 16V zoekt in het zuiden vh land, dan probeer deze eens:

http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=3286
Patrick L.

goh,

volgens mij heb ik die ook eens gehad, zal straks eens ff het kenteken vergelijken, is wel een jaar of 8 geleden denk ik....
Riël
Über-Spammer

ja pat?
Heb ik je clio? :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Jean-Paul-S
Über-Spammer

waar woon je ergens? ik kan wel met je meegaan :)
Ollie

Riël Notermans schreef:ja pat?
Heb ik je clio? :p
Denk dat Pat die rode bedoelt...
Jean-Paul-S
Über-Spammer

volges mij niet :wink: pat bedoelt die van riel toch?
SuperDanny

ik had een mail gestuurd:

km. stand is 175.000 maar bij 125.000 is er een nieuwe motor in gekomen die 90.000 gedraaid had.

reden waarom er een ander blok in zat:

Geen flauw idee.
Zal wel kapot zijn geweest.
Ik heb de auto 2 jr geleden gekocht met dit andere blok.

is zoiets wel te vertrouwen?

1400 lijkt me erg weinig

ik zelf woon trouwens in maastricht...
SuperDanny

Patrick L. schreef:goh,

volgens mij heb ik die ook eens gehad, zal straks eens ff het kenteken vergelijken, is wel een jaar of 8 geleden denk ik....
deze heb ik idd ook al bekeken, ben vandaag nog bij hem in het dorp geweest btw... maar moest eigenlijk nog een afspraak maken

maja om eerlijk te zijn ben ik me momenteel ook een beetje aan het orienteren, niet direct kopen maar stel ik zie een goede voor een leuke prijs kan ik best wat regelen dusja...
Jean-Paul-S
Über-Spammer

ow haha, ik woon in cadier en keer, vlakbij jou dus. laatst is er een verkocht in maastricht. maar als ik jou was, dan zou ik eentje zoeken waar al wat aan vervangen is. met name distributie/waterpomp. dat scheelt jou veel tijd en geld als het vervangen zou zijn. als je een beetje zoekt vind je wel een nette. ik weet een rode te staan vlakbij maastricht, maar deze heeft 210000km gelopen en heeft nog wel wat aandachtspunten. die krijg je denk ik wel voor 1000 euro, maarja dan begint het he :wink:

er staan er wel meer in de buurt. als je wilt kan ik op maandagmiddag en/of woensdag met je meegaan.

deze kan misschien ook goed zijn:

http://auto.marktplaats.nl/renault/7095 ... sblue.html
Laatst gewijzigd door Jean-Paul-S op ma 22 jan 2007 19:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Chris@R5

Of het te vertrouwen is weet je nooit. Kapot gaan kan elke auto. Maar ga heen en rij eens een stukje als je die wil kopen.
SuperDanny

J-P-S schreef:ow haha, ik woon in cadier en keer, vlakbij jou dus. laatst is er een verkocht in maastricht. maar als ik jou was, dan zou ik eentje zoeken waar al wat aan vervangen is. met name distributie/waterpomp. dat scheelt jou veel tijd en geld als het vervangen zou zijn. als je een beetje zoekt vind je wel een nette. ik weet een rode te staan vlakbij maastricht, maar deze heeft 210000km gelopen en heeft nog wel wat aandachtspunten. die krijg je denk ik wel voor 1000 euro, maarja dan begint het he :wink:

er staan er wel meer in de buurt. als je wilt kan ik op maandagmiddag en/of woensdag met je meegaan.

deze kan misschien ook goed zijn:

http://auto.marktplaats.nl/renault/7095 ... sblue.html
en aan wat voor prijs zou ik moeten denken?

ik ben niet beroerd om eens wat dingetjes te vervangen ofzo... maar ik wil geen gare bak :P

ben opzich wel handig :P maar geen monteur

@ JPS, heb je msn ofzo? pm me anders even aub
Jean-Paul-S
Über-Spammer

nou voor een clio hoef je niet superhandig te zijn hoor, maar houd er wel rekening mee dat je op het punt staat een sportieve auto aan te schaffen, die uitereraard ook in het verleden sportief gebruikt is :wink:

sensortje hier, lampje daar, kabeltje zus en ga maar door. niet extreem kostbaar, maar allemaal iets wat je ALTIJD te wachten staat.

als je het leuk vind om te doen moet je niet letten op wat mankementjes. daar zal dan de prijs ook naar zijn. als je motor, bak, achterremklauwen in orde zijn, en de achterschermen zij niet zeer hard aan het roesten.... dan zit je wel redelijk safe.

een dynamo of startmotor kan altijd stukgaan, ongeacht of de auto veel of weinig gelopen heeft.

ook het verschil tussen 140000km en 180000km hoeft niet veel uit te maken. als de auto goed verzorgt is en netjes zijn beurten heeft gehad hoeft dat niks uit te maken.

als je de auto start (hopelijk koud) even op de klepstoters letten, die tikken nogal eens. dat hoeft niet negatief te zijn trouwens, maar je weet in elk geval dat ze niet onlangs vervangen zijn.

probeer altijd rekeningen te verkrijgen van de eigenaar. zo kun je zien wat er zoal gebeurd is aan de auto.

als je eentje vind met rekeningen van distributie, waterpomp, remmen en wat klein grut, is dat altijd fijn. anders kun je de distributie en pomp het beste meteen vervangen.

mijn msn: jeanpaul_strijthaegen @ jeweetwel :wink:
Patrick L.

ik heb idd die rode Clio ook gehad,
toen ik em kocht heb ik wel wat moeten vervangen aan die auto,
olielekkage door slechte krukaskeringen, uitlaat was kei rot, dynamo was na 2 maanden kapot, radiateur lekte.
Heb em toen ingeruild voor een 1916vph1 bij iemand in Landgraaf had er toen de centen niet voor om em in orde te maken, die gozer heeft de Clio goed opgeknapt. wat er daarna gebeurd is weet ik ook niet, is voor mij al een jaar of 8 geleden. Ik kocht em toen met 120.000km op de teller, en dat vond ik al dubieus.....
baccarabergsma

u9 betekent benzine uitvoering
ChrisClio16V

Eeh voor zover ik weet heeft u9 niets te maken met benzine of niet, maar met de katalysator die er af fabriek onder zit.
Haas
Car: Megane RS

precies :)

mijn kennis reikt tot:
auto voor 1-1-93 met U9 op kenteken: Co moet lager zijn dan 0.5. Kat is niet noodzakelijk, maar als hij eronder zit, moet hij goed zijn. (kanttekening blijft dat het lastig wordt met een 16V zonder kat de 0.5 Co te halen..)

auto na 1-1-93 met U9 op kenteken: zelfde Co eis, en er MOET een kat onder de auto zitten die werkt.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

en als er E2 op je kenteken staat?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

fout haas
u9 is gewoon katalysator
dus die moet er altijd onder zitten
wel of niet lambda geregeld bepaald co
vanaf 1993 is het viergas meten
Haas
Car: Megane RS

mwah..dichtbij genoeg :P
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

WouterW schreef:en als er E2 op je kenteken staat?
:H:
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Plaats reactie