nieuwe klauwenAlpine schreef:Hellup
Wie weet er een alternatief voor de rep.set
voor de achterremklauwen van een GTA Turbo 6000.007.459
Is volgens de dealert niet meer leverbaar
of zelf doen
nieuwe klauwenAlpine schreef:Hellup
Wie weet er een alternatief voor de rep.set
voor de achterremklauwen van een GTA Turbo 6000.007.459
Is volgens de dealert niet meer leverbaar
alpineforum schreef:
Hallo mijn voertuig een Alpine Renault is vorig jaar inbeslag genomen door
politie( de honden). van de rechtbank moest mijn voertuig terug !!!!!!!!.
Nu blijkt dat mijn voertuig verkocht is door de Domeinen. Het Kenteken is
TF-JV -66 ZILVER GRIJSE MOOIE GTA.
Op het voertuig is nog steeds een beslag van toepassing wat dus inhoud
dat er iemand met mijn voertuig doet doen rijden , als iemand weet
waar het voertuigis graag mij laten weten.
Ondergetekende heeft er een advocaat opgezet maar door de wet persoonsgegevens duurt het voor ik weet wie mijn voertuig nu heeft.
Dat is dan ook de reden dat ik nu melding doe maken ,voertuig is waarschijnlijk in het Noorden van Nederland ( Friesland).
Aangezien er binnen kort een bij een komst is in Friesland vraag ik jullie
dan ook uit te doen kijken naar Alpine met Keteken TF - JV - 66.
Ben bereikbaar onder nummer .:06 17 110 538
Groeten Menno
Voorklauwen wel, achter volgens de dealer niet.Menno schreef:Zelfde klauwen als op R25/R21 ? Daar kan een remmenboer waarschijnlijk nog wel wat voor leveren.
Is dat die blauwe europa cup die bij Benny staat?J-P-S schreef:misschien ken je robert vissenberg? hij heeft ermee gereden tijdens de belcar op zolder.
als je met hem in contact wil komen over zijn europa cup wagen kun je het beste even benny verhulst bellen
Je zou het hier ook kunnen proberenLuco/Alpine-racer schreef:iemand trouwens info of plaatjes van een kooi voor in een alpine gt turbo?
en dan de kooi waarbij de middenconsole kan blijven zitten en waarvoor je ook het halve dash niet hoef te slopen
ik moet het al 7 jaar missenIvo van Achthoven schreef:Vandaag de Alpine V6 GT Turbo verkocht aan 2 heren die er een paar rally / toertochten mee gaan maken dit jaar...![]()
![]()
Nog even een blokkie omgeweest met de Alpine, maar het rijdt toch best goed zo'n 6 cilinder met fohn erop....
Alpine schreef:Setjes voor de achterklauwen zijn schijnbaar niet meer te leveren,
voorzijde kost idd iets van 30 euro.
Verwacht dat de rubbers op andere voortuigen zijn gebruikt,
verdelerkap is ook gelijk aan een BWM 850 dus.