er is iig 1 lid met een GT turbo

Nog meer GT turbo bezitters hier?

klootzakjochem de haas schreef:Nee joh dat zijn drollenhokken......
Alpine schreef:Hier nog een bezitter
Sleutelen lukt me nog net,foto's plaatsenLuco/Alpine-racer schreef:weinig fotos
zijn wel meer verschillen die van mij ligt uit elkaarAlpine schreef:Sleutelen lukt me nog net,foto's plaatsenLuco/Alpine-racer schreef:weinig fotos![]()
Maar denk dat het grootste verschil tussen beide de kleur zal zijn.
Zal me eens gaan verdiepen in foto's bijvoegen
juist en de meeste narigheid ziet zelfs de expert niet want die zit onderhuids.Alpine schreef:Weet waar je aan begint voor mogelijke kopers,
uiterlijk zegt niks over een Alpine.
Lang leve achterstallig onderhoud
ja en het nadeel is dat je dus de carroserie er niet af kan lichten zoals bij een 110 of 310 dus als je te laat bent kan je hem beter weggooienSteven schreef:Vergeet niet hoe minder staal er in een auto zit, hoe harder het staal roest wat kan roesten. Roest is een soort spanningsveld wat de zwakste schakel opzoekt (meest slecht geconserveerde plekken).
Je moet maar es kijken naar boorplatformen in de offshore, die hebben speciale anodes eraan hangen om te zorgen dat de rest van de constructie niet wegrot.
mmm die suiker die ik in je tank heb gedaan heeft zijn werk goed gedaanjochem de haas schreef:Allemaal weg laten rotten , die drollenhokken![]()
nee lullig hoor hij stond er zo mooi bij in belgiejochem de haas schreef:En bedankt
wij weten er alles vanjochem de haas schreef:Zo zie je maar weer de buitenkant zegt niets over de staat aan de binnenkant ........blijft zooi
Het houdt je van de straatLuco/Alpine-racer schreef:wij weten er alles vanjochem de haas schreef:Zo zie je maar weer de buitenkant zegt niets over de staat aan de binnenkant ........blijft zooi![]()
maar ja wat moet je anders he
ja zoiets haha en heel af en toe kan je er de straat mee op en dan maar weer afwachten of je het weer haalt om thuis te komenRobert-Jan schreef:Het houdt je van de straatLuco/Alpine-racer schreef:wij weten er alles vanjochem de haas schreef:Zo zie je maar weer de buitenkant zegt niets over de staat aan de binnenkant ........blijft zooi![]()
maar ja wat moet je anders he.
Dan weet je weer wat Renault rijden isLuco/Alpine-racer schreef:ja zoiets haha en heel af en toe kan je er de straat mee op en dan maar weer afwachten of je het weer haalt om thuis te komenRobert-Jan schreef:Het houdt je van de straatLuco/Alpine-racer schreef:wij weten er alles vanjochem de haas schreef:Zo zie je maar weer de buitenkant zegt niets over de staat aan de binnenkant ........blijft zooi![]()
maar ja wat moet je anders he.
niet weg doen dan, wij zijn er al drie jaar aan beziglesmoutas schreef:Ik ben (nog) eigenaar van een fraaie GTA V6 Turbo (1988), 135.000 km, hij is te koop. Als je wat meer serieus over Alpine in het algemeen van gedachten wil wisselen, zou ik eens naar de site van Alpine Renault Club Ned. gaan, http://www.arcn.info
Ik heb deze wagen nu zo'n vier jaar in mijn bezit, ik heb er veel rijplezier aan beleefd maar er ook veel aan gerepareerd. Met het mechanische gedeelte, motor en versnellingsbak heb ik nooit problemen gehad, die zijn van huis uit gewoon goed maar tal van servomotortjes, nodig om ramen en deuren te openen moesten vervangen worden. Ook de turbo gaf het op, de dynamo, spanningsregelaar, diodebrug, silentblocks achter, 12 st, radiateur, schijven 22 mm, remblokken (gewoon slijtage) en nog wat electriciteits zaken waren op zeker moment aan vervanging toe. Pas nog de koppelingsdruklagers vervangen en eigenlijk heb ik nu pas het gevoel, dat er voorlopig niets meer kapot kan gaan, menselijkerwijs gesproken. En nu doe ik hem weg!
Ger