Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dat klinkt goed allemaal!! 

-
- Über-Spammer
toertocht lijkt me leuk, met een paar vrijwilligers om alles voor te bereiden is dat best te doen. danny?
-
Ik ben bezig om een draaiboek te maken voor de meetings voor de RTC daar gaat een hoop tijd inzitten. Dus als er een andere vrijwilliger is dan zou dat goed uitkomen!! 

-
- Über-Spammer
waar heb je precies hulp bij nodig?
Die kennen we al!Ollie schreef:Bowlen goed idee!
Toertocht heb ik nog liggen van een paar jaar geleden...

Riel zit er ook aan te denken om een toertocht (bei uns zuhause) door de Eifel te maken... Maar dat zou dat voor de hele club zijn en niet alleen voor TNM.
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Über-Spammer
ja lijkt me leuk idee. zou dat nog te realiseren zijn voor dit jaar?
-
- Über-Spammer
ik zou hier ook richting de voerstreek en richting ardennen kunnen gaan. als er genoeg interesse is kan dat ook.
Ardennen hebben we ook al eens gedaan, was heel gezellig. We hebben toen ook een overnachting erbij gehad. Zoiets is zeker weer te realiseren dit jaar. Riel heeft connecties met een behoorlijke database aan toertochten door de ardenne.
Maar zoeken we nu iets (kleins) om met de TNM crew te doen, of willen we uitgebreide toertochen organiseren. Ik had de opmerking van Roy meer als eerste optie begrepen.
We zijn ook al eens met TNM naar de griek in Geleen geweest. Is dat voor herhaling vatbaar?
Maar zoeken we nu iets (kleins) om met de TNM crew te doen, of willen we uitgebreide toertochen organiseren. Ik had de opmerking van Roy meer als eerste optie begrepen.
We zijn ook al eens met TNM naar de griek in Geleen geweest. Is dat voor herhaling vatbaar?
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Über-Spammer
was er toen niet bij, maar lijkt me wel gezellig.
en als er meer duidelijkheid komt over de toertocht wil ik nog wel een leuk rondje maken voor heel rtc
en dat over eventueel 2 dagen.
en als er meer duidelijkheid komt over de toertocht wil ik nog wel een leuk rondje maken voor heel rtc

-
Ik bedoelde een andere vrijwilliger als dat je aangaf!J-P-S schreef:toertocht lijkt me leuk, met een paar vrijwilligers om alles voor te bereiden is dat best te doen. danny?

Voor het draaiboek heb ik al een aantal vrijwilligers!

-
- Über-Spammer
hmm ja leek me zelf wel leuk om de route en dergelijke uit te zetten voor een toertocht. dat met eventueel overnachting en tussenstops. zegmaar via ardennen naar het zuiden, overnachten, en dan weer terug. maar dan voor heel rtc.
-
Ollie schreef:
Toertocht heb ik nog liggen van een paar jaar geleden...

Met een paar aanpassingen is dat best een leuke route om te rijden,
kan toch gewoon eens tussendoor gedaan worden, op een mooie lente of zomerdag....

Die toertocht was echt leuk man (vooral omdat we hem zelf samengesteld hebben
).
En die overnachting in de Ardennen was ook helemaal top!
Een keer op een mooie dag met de TNM crew die rit rijden lijkt me leuk. Avondje Grieken (niet te verwarren met Grieksen
) ben ik ook voor in!
Rianne, regel jij eens wat
En die overnachting in de Ardennen was ook helemaal top!
Een keer op een mooie dag met de TNM crew die rit rijden lijkt me leuk. Avondje Grieken (niet te verwarren met Grieksen
Rianne, regel jij eens wat

-
- Über-Spammer
dan blijf jij maar lekker thuis

een mooie route voor tnm heb ik zo uitgezet...
ik weet wel wat mooie wegen hier, voor heel rtc wil ik ook wel doen... heb alleen komende 3 weken geen tijd en oh ja op het moment geen auto...
en trouwens... ik ga een toertocht en zuipen niet combineren... ben al eens met zwetende klauwen met 8 palmpjes op aangehouden
nooit meer...
zuipen wil ik wel zo een keer, fijne kroegentocht op een markt
ben ik altijd voor!!! ik ben niet zó'n discotiepe idd vanwege de harde muziek... moet nog goed kunnen horen voor mijn werk.. mja in kroegen staat het ook vaak hard... en geen drukke tenten, althans retedruk, vette hekel aan en ook tenten waar je zonder petje, met gymschoenen of ongeschoren (gek he) niet binnenkomt 
petje kan ik btw als optie thuislaten
hehehe
ik weet wel wat mooie wegen hier, voor heel rtc wil ik ook wel doen... heb alleen komende 3 weken geen tijd en oh ja op het moment geen auto...
en trouwens... ik ga een toertocht en zuipen niet combineren... ben al eens met zwetende klauwen met 8 palmpjes op aangehouden

zuipen wil ik wel zo een keer, fijne kroegentocht op een markt

petje kan ik btw als optie thuislaten

-
- Über-Spammer
misschien kunnen we dat combineren stan. als het voor heel rtc is kunnen we er een 2 daagse van maken.
ja lijkt me wel... zuipen duurt bij mij ook altijd twee dagen 
maar vertrekpunt geusselt is het beste... vanuit daar moet iemand een mooie route naar hier (omg. sittard) verzinnen, dan kan ik wel wat mooie bochten erin plempen en over belgië terug ofzo... moeten we maar eens goed over nadenken!

maar vertrekpunt geusselt is het beste... vanuit daar moet iemand een mooie route naar hier (omg. sittard) verzinnen, dan kan ik wel wat mooie bochten erin plempen en over belgië terug ofzo... moeten we maar eens goed over nadenken!
ook al ervaringStanGTE schreef: en trouwens... ik ga een toertocht en zuipen niet combineren... ben al eens met zwetende klauwen met 8 palmpjes op aangehoudennooit meer...

khad dan alleen een aantal grimbergen achter de kiezen, toen me de oh zo vriendelijke blauwe poppetjes ma aanhielden

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
geen idee wat een tourtocht is maar het klinkt gezellig
Ik bedoelde meer een avondje zuipen in eerste instantie met de TNM crew. Bedoel op donderdag is het altijd wel gezellig, en naar Utrecht toen heb ik ook genoeg gelachen
En een tourtocht binnenkort/zomer staat er helemaal los van dus waarom zou dat niet ook kunnen?
Eifel is lekker slingeren 

Ik bedoelde meer een avondje zuipen in eerste instantie met de TNM crew. Bedoel op donderdag is het altijd wel gezellig, en naar Utrecht toen heb ik ook genoeg gelachen

En een tourtocht binnenkort/zomer staat er helemaal los van dus waarom zou dat niet ook kunnen?

-
- Über-Spammer
als mn clio klaar is gaat maar iemand mee richting ardennen, dan is de toertocht zo klaar

-
Ollie schreef:Het gaat helemaal los hier merk ik met de ideetjes

-
- Über-Spammer

-
Nog nooit naar de griek geweest....
Maar ik wil zeker eens proberen hoe het smaakt!!!
Count me innnn!!

Maar ik wil zeker eens proberen hoe het smaakt!!!
Count me innnn!!

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
en toch klinkt dat vies uit jouw mond Ollie!

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

heb er ook nog steeds last van

-
- Über-Spammer
die nemen eigen boterhammetjes mee