Maar zou je kunnen uitleggen hoe ze de 2 (zwarte) draadjes komende vanaf de lamp dichtst bij de accu hebben aangesloten? Ben ik wel benieuwd naar. Wellicht met een fotootje? Thx.Alpine schreef:Heb idd H4,en Xenon gaat idd uit bij het uitzetten van grootlicht.Sander2 schreef:Jij hebt toch ook H4? Zo ja, zou je eens een fotootje kunnen maken van de inbouw? Voornamelijk de kant die het dichtst bij de accu zit. Wil namelijk weten hoe ze het grootlicht hebben aangesloten. En is het bij jou ook zo dat je xenon dimlicht uitgaat als je je grootlicht aanzet?
Bedankt.
Dit heb je niet bij Bi-Xenon,dan is grootlicht ook Xenon.
PMSander2 schreef:Graag. Bedankt!
dat zou jij toch komen doen???????????-PAZ- schreef:Luco/Alpine-racer schreef:ik ook niet
geld terug
geld terug
geld terug
![]()
![]()
![]()
Jij zou beter eens zorgen dat je die zooi aangesloten krijgt![]()
![]()
![]()
Ik wil wel een Setje.Ollie schreef:Zijn er niet weer 10 mensen die een setje willen?
Mike (spitsoor) schreef:Had murray onze kentekens dan? Kan me niet herinneren dat ik die ook moest doorgeven
Dat is dus voor ons niet van toepassing,de volgende bestellingLuco/Alpine-racer schreef:ik wil geen kenteken doorgeven ik wil een factuur op naam
Je weet wel dat in jouwe Clio geen xenon mag?Marcus schreef:Misschien dat ik ook interesse heb in een setje.
Maar eerst maar eens wachten totdat mijn Clio in februari komt.
Kun je mij vertellen welke type T10 je dan moet hebben, Concave, hyperflux, 6x3 mm enz.??Michel Meganefreak schreef:overigens aanrader voor bijpassende stadslichten
http://www.leds-buy.nl en dan de witte versie, deze schijnen 7000K en komen heel kortbij het Xenon. Nog weer mooier dan bluevision
Ik zeg alleen wat mij gister is verteld,vreemd dat ze niet genoemd hebben dat dit reeds besproken is met jou.Murray schreef:Factuur op naam niet mogelijk? Kenteken doorgeven? Wat is dat voor onzin!!
Ik heb dit meerdere malen overlegt met Tunex dat een factuur op naam PER ADRES WEL gaat gebeuren, en als zij voor hun systeem een kenteken willen hebben, is het handig dat ze dit ook aan MIJ laten weten, en niet aan Marcel.
Ik heb dus nog niets van Tunex vernomen over facturen, kentekens en gekke wijzigingen achteraf. Kheb niet voor Jan Shorty alle adressen moeten doorgeven aan de beste lui daar bij Tunex.