Nieuwe XENONSETS. Nu ook BI-XENON goedkoop!
-
- Contacteer:
Bij mij eigen wagen ook niet hoor
Alleen bij dat hok van de zaak kan het wel. Het moet makkelijk demonteerbaar zijn als ik een andere krijg 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Mooi! Hoe lang duurde het om het setje omgeruild te krijgen?Murray schreef:Die van mij zitten er inmiddels ook in, maar heb geen tijd gehad om een fototje te uploaden. (erg druk met werk)
Het is echt fantastisch dat licht! En een leuk klusje om te doen
Ze kunnen niet meer besteld worden, die is al meer dan een maand gesloten.catscan schreef:kunnen ze nog besteld worden?
anders dan bestel ik ze wel via de site.
wat heb ik nodig voor een clio rs van 2000? h4?
en 8000 is niet verboden? dat ik geen boete krijge vanwege blauw licht
Je kunt ze gewoon via de site bestellen in alle kleuren die je wil. Ze zijn allemaal legaal.

Hoewel ze allemaal meer licht produceren dan normale halogeenlampen, zullen de 8000, 10000 en 12000 minder fel zijn dan de 6000K
Het type lamp staat in je instructieboekje dat je bij de auto krijgt
ok en wat is precies dat single en h/l?Murray schreef:Ze kunnen niet meer besteld worden, die is al meer dan een maand gesloten.catscan schreef:kunnen ze nog besteld worden?
anders dan bestel ik ze wel via de site.
wat heb ik nodig voor een clio rs van 2000? h4?
en 8000 is niet verboden? dat ik geen boete krijge vanwege blauw licht
Je kunt ze gewoon via de site bestellen in alle kleuren die je wil. Ze zijn allemaal legaal.
Hoewel ze allemaal meer licht produceren dan normale halogeenlampen, zullen de 8000, 10000 en 12000 minder fel zijn dan de 6000K
Het type lamp staat in je instructieboekje dat je bij de auto krijgt
ik had ooit eens gehoord dat blauw licht niet mocht, maar dat is dus onzin of gedateerde zooi?
Blauw licht is natuurlijk wat anders
Dit is xenonlicht met een blauwe gloed. Blauwe lampen stop je in een kermisattractie, niet in je auto 
H/L houdt in dat je Low beam (dimlicht) uit xenon bestaat, en dat je High beam (groot licht) uit halogeen bestaat. Dit grootlicht stelt weinig voor overigens.
Single is een foute set, die moet je niet hebben, en zou eigenlijk niet eens in nederland op de markt moeten zijn. Hier kan Tunex ook niets aan doen.
Misschien is het handig dat je de eerste paar posts even doorleest uit dit topic, dan weet je een stuk meer, en hoef ik het niet voor de 40ste keer uit te leggen

H/L houdt in dat je Low beam (dimlicht) uit xenon bestaat, en dat je High beam (groot licht) uit halogeen bestaat. Dit grootlicht stelt weinig voor overigens.
Single is een foute set, die moet je niet hebben, en zou eigenlijk niet eens in nederland op de markt moeten zijn. Hier kan Tunex ook niets aan doen.
Misschien is het handig dat je de eerste paar posts even doorleest uit dit topic, dan weet je een stuk meer, en hoef ik het niet voor de 40ste keer uit te leggen

Koop meteen lensprojectors dan
das helemaal stoer!
Bi-xenon is beter/mooier, omdat daar het groot en dimlicht uit xenon bestaat.
Halogeen groot licht is niet zo fel, t.o.v. het xenon en zal dus weinig tot niets uitmaken wanneer je het aanzet. Het zit er voornamelijk om de auto door de APK te krijgen, en om te kunnen seinen.

Bi-xenon is beter/mooier, omdat daar het groot en dimlicht uit xenon bestaat.
Halogeen groot licht is niet zo fel, t.o.v. het xenon en zal dus weinig tot niets uitmaken wanneer je het aanzet. Het zit er voornamelijk om de auto door de APK te krijgen, en om te kunnen seinen.
-
- Contacteer:
Mail tunex eens.
Tis je mischien niet op gevallen, maar dit forum gaat over renaultjes en niet over honda's cbr's, dus de kans is vrij klein dat van de 18 mensen die xenon besteld hebben, ook toevallig in een honda cbr gebouwd hebben.
nou klinkt dit mischien wat hard, maar ik wel de moeite genomen om het adres effe op te zoeken voor je
Tunex Automotive Industrieterrein Het Goor
Weteringstraat 6
7041 GW 's-Heerenberg
Tel: +31 (0)314-667360
Fax:+31 (0)314-667265
info@tunex.nl
Tis je mischien niet op gevallen, maar dit forum gaat over renaultjes en niet over honda's cbr's, dus de kans is vrij klein dat van de 18 mensen die xenon besteld hebben, ook toevallig in een honda cbr gebouwd hebben.
nou klinkt dit mischien wat hard, maar ik wel de moeite genomen om het adres effe op te zoeken voor je

Tunex Automotive Industrieterrein Het Goor
Weteringstraat 6
7041 GW 's-Heerenberg
Tel: +31 (0)314-667360
Fax:+31 (0)314-667265
info@tunex.nl
-
- Contacteer:
Werkend wel ja
Alleen nog geen GTT 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik wacht op jouw, kan je daarna die van on ff doen-PAZ- schreef:is er eigenlijk al iemand die het werkend heeft in een gtt??

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
PAZ schreef: is er eigenlijk al iemand die het werkend heeft in een gtt??
Zo te zien zitten jullie op elkaar te wachten.Luco/Alpine-racer schreef: ik wacht op jouw, kan je daarna die van on ff doen![]()
![]()
![]()

Het kan dan nog lang duren voordat het is ingebouwd in een GTT.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mooi paz die van ons staat binnen dus kan je lekker droog inbouwen morgen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
piccies-PAZ- schreef:Nou bij mij zit het spul erin en moet zeggen bevalt prima![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wanneer kom je die van ons doen 

Vraagje aan de mensen die H4 setjes hebben besteld en gemonteerd, hoe hebben jullie de draden voor grootlicht aangesloten aan de kant van de accu? De andere kant kan je aansluiten op de originele lamp connector, maar de accu kant niet? Wellicht hebben jullie er wat fotootjes van?
En is het zo dat als je je grootlicht aan zet de xenon lampen uit gaan?
Thx.
En is het zo dat als je je grootlicht aan zet de xenon lampen uit gaan?
Thx.
Laatst gewijzigd door Sander2 op za 13 jan 2007 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb een H4 bixenon kit aangesloten in mijn gtt, de + draad met de zekering houder heb ik gewoon bij de accu aangesloten, en de massa gewoon kort bij de koplamp tegen de carroserie geschroeft. Werkt en bevalt prima

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
Heb ook H4 bixenon. Had ook de extra + en massa draad nodig voor het onsteken van de lampen zelf. Ben ook zeer tevreden mee 

Bi-xenon heeft toch andere aansluitingen van wat ik gezien heb.Mike (spitsoor) schreef:Heb ook H4 bixenon. Had ook de extra + en massa draad nodig voor het onsteken van de lampen zelf. Ben ook zeer tevreden mee
-
- Contacteer:
Zou goed kunnen
Afgelopen zaterdag is het eindelijk ingebouwd in mn 19
Ben zwaar tevreden over het setje,wil niet meer terug naar halogeen.
Service van de firma Lee Electronics is geweldig,
afhandeling en inbouw geheel naar wens

Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Jij hebt toch ook H4? Zo ja, zou je eens een fotootje kunnen maken van de inbouw? Voornamelijk de kant die het dichtst bij de accu zit. Wil namelijk weten hoe ze het grootlicht hebben aangesloten. En is het bij jou ook zo dat je xenon dimlicht uitgaat als je je grootlicht aanzet?Alpine schreef:Afgelopen zaterdag is het eindelijk ingebouwd in mn 19![]()
Bedankt.
Heb idd H4,en Xenon gaat idd uit bij het uitzetten van grootlicht.Sander2 schreef:Jij hebt toch ook H4? Zo ja, zou je eens een fotootje kunnen maken van de inbouw? Voornamelijk de kant die het dichtst bij de accu zit. Wil namelijk weten hoe ze het grootlicht hebben aangesloten. En is het bij jou ook zo dat je xenon dimlicht uitgaat als je je grootlicht aanzet?
Bedankt.
Dit heb je niet bij Bi-Xenon,dan is grootlicht ook Xenon.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77