Duupke (Ronald) schreef:Ik weet niet hoe het tegenwoordig met de 'nieuwe' Vito gesteld is, maar die eerste serie was de naam Mercedes niet waard. Wat een rampenbakken waren dat.
Ik zal ze even zoekenIvo van Achthoven schreef:Wij hebben trouwens een heeeele dikke Trafic besteld...., een mooie zwarte F1 Team uitvoering....![]()
echt een wijze bus...
Ik mis alleen ff wat fotó's....wie..?
Jah echt wel heb er laatst een stukje mee gereden!Alex Los schreef:Jep, dan kan je heel wat automobilisten het leven zuur maken
1tjuh waar je heerlijk mee kan sprinten en kan laag vliegen ckers? Hoeveel pk heeft die eigenlijk?Robert-Jan schreef:Ik heb ook liever een Trafic 150 DCi Lex!
goh, waar zou die 150 nou voor staan...Mike (spitsoor) schreef:1tjuh waar je heerlijk mee kan sprinten en kan laag vliegen ckers? Hoeveel pk heeft die eigenlijk?Robert-Jan schreef:Ik heb ook liever een Trafic 150 DCi Lex!
Nu kan je bij de nieuwere diesels veel winnen met alleen een andere chip of ecu herprogrammeren maar van 150 naar 211 dat lijkt me toch wel een erg groot verschil. Maar als het kan dan heb je met 211 wel een raket van een bus, ideaal voor de sneldienst-jo- schreef:kan gechipped worden naar 211 pk
Euh 150Mike (spitsoor) schreef:1tjuh waar je heerlijk mee kan sprinten en kan laag vliegen ckers? Hoeveel pk heeft die eigenlijk?Robert-Jan schreef:Ik heb ook liever een Trafic 150 DCi Lex!