Werd vanmiddag gebeld door de schade hersteller. De mistlampen zijn bij hem gearriveerd Na de kerst wordt de kapotte vervangen Hopelijk kunnen ze gelijk die zooi aansluiten anders moet ik als nog naar RB daarvoor
Mistlamp is idd vervangen nu Nou moet alles nog steeds aangesloten worden Sticker heb ik alleen een plaatje van. Zit er nog steeds niet op de wagen Wat in het vat zit...
Wat die sticker of die mistlamp gok beide Hoop idd aan het eind van deze week men mistlampen werkend te hebben. Die sticker is nog niet zo heel belangrijk. Licht erg aan het weer nl. Volgens de beschrijving dient het minimaal 10 graden celsius te zijn. Dus dat wordt van het voorjaar pas
En dat gaat wss nog niet gebeuren gok ik zo. Het kan natuurlijk alleen doordeweeks en dan heb ik de komende maand zelf geen tijd vanwege opleveren op men werk. Had ook gevraagd of het dan doordeweeks op een avond kan nog geen antwoord op gehad. Zo niet is er iemand die een droge sleutelplek heeft met het goede krik(liefst brug) erin waar ik op een zaterdag zelf ff onder de auto kan liggen/staan om het aan te sluiten??
ff de aanbieding bij de aldi in de gaten houden (of lidl) daar liggen ze vaak voor nog geen 15 euro..
paar steuntjes uit friesland kosten ook maar 5 euro trouwens
De beruchte spioler die Jo te koop had krijgt een nieuwe eigenaar . Waarneer ik hem gespoten en wel op men clio heb zitten is nog de vraag maar dat ie er komt is een feit nu
Als het goed is wel. Er zitten alleen wat lichte beschadigingetjes op als ik het goed begrepen heb. In het ergstegeval wordt ie gewoon ff over gespoten
Het spioler verhaal laat nog even opzich wachten. Ach wat in het vat zit verzuurt niet!. Morgen ochtend is het eindelijk zover. Ik ga met dank aan Jacco men mistlampen aansluiten Zou eens tijd worden ook zeg. Uiteraard zal ik morgenavond als het donker is ff een fotootje posten van werkende mistlampen in men bumper
Het aansluiten is gebeurd nu. Eindelijk heb ik ze eens werkend gezien en moet zeggen ben zeer tevreden . Vanaaf als het donker is ff foto maken ervan. Zal er vet uit zien vermoed ik. Nogmaals hartelijk bedankt Jacco en Beau voor het gebruik maken van een brug