welk alarm

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
catscan

hallo, ik wil een alarm in mijn clio rs bouwen

in dacht aan een gemini klasse 3? is dat een goede keuze? zijn wel vrij prijzig die krengen.

weet iemand anders iets beters of een goed adresje voor deze dingen? en is zelf inbouwen te doen?
Tom
Moderator
Car: MB

als je een alarm met certificaat wilt hebben mag je het niet zelf inbouwen. Dus wil je alarm waarde hebben voor de verzekering dan moet je het altijd in laten bouwen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

clifford :worship: :worship: :worship:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tom
Moderator
Car: MB

clifford vind ik persoonlijk te duur. De meest nutteloze functies gebruik je toch nooit maar je betaald er wel voor. Mijn ervaring met gemini is dat ze zeer beroerde handzenders hebben. Maar of dat nog steeds zo is weet ik niet
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

je betaald alleen wat je aan laat sluiten
ik vond het wel meevallen
je habt dan iig een goed alarm :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Clifford is ook niet heilig... Het is de bekendste, maar je betaald voor een hoop rommel waar alleen tupperware-liefhebbers op geilen. Zonde van je geld...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn schreef:Clifford is ook niet heilig... Het is de bekendste, maar je betaald voor een hoop rommel waar alleen tupperware-liefhebbers op geilen. Zonde van je geld...
het is gewoon een heel goed alarm
en die opties hoef je niet te nemen (0)
die opties zijn pittig ja, maar het standaard verhaal is dacht ik niet veel duurder dan een gemini of ander redelijk merk dacht ik
Bart V

Clifford is perfect, zeker als je de dualzone radarsensor neemt als interieurbeveiliging. (dus niet die cheape ultrasoon beveliging zoals op de meeste alarmen) en icm de interfacekabel en een laptop kan je alles zeer nauwkeurig afstellen (Y)

Verder zijn de instapmodellen zoals bijv de concept 300 niet voorzien van al die overdreven functies, maar gewoon voorzien van de standaard opties die je van een goed alarm mag verwachten, en welke gewoon erg handig zijn (Y)

ik heb zelf ervaring met meerdere modellen van clifford, en ik vind dit gewoon de beste alarmsystemen.
catscan

inbouwen van een gemini klasse 3 systeem kost in totaal yussen de 650 en 700. Is dit het waard of zijn er goedkopere oplossingen?
oldskool

catscan schreef:inbouwen van een gemini klasse 3 systeem kost in totaal yussen de 650 en 700. Is dit het waard of zijn er goedkopere oplossingen?
Ja je neemt de hond van Luco en die zorgt er wel voor dat er niemand binnen komt . (Y)
Nee een goed alarm kost gewoon altyd geldt en het maakt kwa prijs niet zo veel uit welk merk je pakt lijkt mij.
Marcel
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

volgens mij kost een clifford ook zoiets..qua prijs zal het niet heel veel schelen ben ik bang..
Plaats reactie