hallo, ik wil een alarm in mijn clio rs bouwen
in dacht aan een gemini klasse 3? is dat een goede keuze? zijn wel vrij prijzig die krengen.
weet iemand anders iets beters of een goed adresje voor deze dingen? en is zelf inbouwen te doen?
welk alarm
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
clifford

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Moderator
- Car: MB
clifford vind ik persoonlijk te duur. De meest nutteloze functies gebruik je toch nooit maar je betaald er wel voor. Mijn ervaring met gemini is dat ze zeer beroerde handzenders hebben. Maar of dat nog steeds zo is weet ik niet
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je betaald alleen wat je aan laat sluiten
ik vond het wel meevallen
je habt dan iig een goed alarm
ik vond het wel meevallen
je habt dan iig een goed alarm

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het is gewoon een heel goed alarmMerijn schreef:Clifford is ook niet heilig... Het is de bekendste, maar je betaald voor een hoop rommel waar alleen tupperware-liefhebbers op geilen. Zonde van je geld...
en die opties hoef je niet te nemen

die opties zijn pittig ja, maar het standaard verhaal is dacht ik niet veel duurder dan een gemini of ander redelijk merk dacht ik
Clifford is perfect, zeker als je de dualzone radarsensor neemt als interieurbeveiliging. (dus niet die cheape ultrasoon beveliging zoals op de meeste alarmen) en icm de interfacekabel en een laptop kan je alles zeer nauwkeurig afstellen 
Verder zijn de instapmodellen zoals bijv de concept 300 niet voorzien van al die overdreven functies, maar gewoon voorzien van de standaard opties die je van een goed alarm mag verwachten, en welke gewoon erg handig zijn
ik heb zelf ervaring met meerdere modellen van clifford, en ik vind dit gewoon de beste alarmsystemen.

Verder zijn de instapmodellen zoals bijv de concept 300 niet voorzien van al die overdreven functies, maar gewoon voorzien van de standaard opties die je van een goed alarm mag verwachten, en welke gewoon erg handig zijn

ik heb zelf ervaring met meerdere modellen van clifford, en ik vind dit gewoon de beste alarmsystemen.
Ja je neemt de hond van Luco en die zorgt er wel voor dat er niemand binnen komt .catscan schreef:inbouwen van een gemini klasse 3 systeem kost in totaal yussen de 650 en 700. Is dit het waard of zijn er goedkopere oplossingen?

Nee een goed alarm kost gewoon altyd geldt en het maakt kwa prijs niet zo veel uit welk merk je pakt lijkt mij.
Marcel
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
volgens mij kost een clifford ook zoiets..qua prijs zal het niet heel veel schelen ben ik bang..