achterstrip clioI

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
blackfly

Ik zou graag willen weten hoe je de achterstrip van een clioI rsi (waar ook de emblemen op zitten) er het beste vanaf kan krijgen?

Ik zag al dat de strip met 2 schroefjes vast zat, maar nadat ik die los had gehaald zat de strip nog behoorlijk vast, zijn er misschien nog meer schroefje die los moeten??

Alvast bedankt!
Siempie

volgens mij kun je dan met beleid dat ding er af slopen. Ik heb alleen de schroeven los gedraaid en toen ging hij er al af.
Roy
Moderator

Volgens mij zit ie met 6 schroeven vast. :)
Dennis_16v

de achterstrip (orginele), zat ook met wat kit vast, probeer dit met beleid lost te wrikken :)
Vos

strip zit met 4 torxschroeven vast twee in het midden en twee aan de buitenkant... niet gaan breken want het blijft renault en knapt dus zo! (0)
blackfly

Vos schreef:strip zit met 4 torxschroeven vast twee in het midden en twee aan de buitenkant... niet gaan breken want het blijft renault en knapt dus zo! (0)
Waar zitten die 2 middelste torxschroeven dan? ik zie er echt maar 2 en die zitten aan de linker en rechterkant...
Vos

waarschijnlijk zitten er twee zwarte dopjes in het midden van de klep... daarachter zitten er dan nog twee..... suc6
baccarabergsma

als ie verder met kit vastzit dan moet je het eens proberen los te krijgen met een fohn.
gewoon de fohn in de richting van de strip doen blazen en dan voorzichtig aan de strip trekken zodat deze op spanning blijf staan.

hopelijk heb je er wat aan.

mvg remco
blackfly

Het is gelukt! hij zat idd met 4 schroefjes vast (2 aan de zijkant en 2 in het midden)
Verder zat die ook nog met wat kit vast, maar hij ging uiteindelijk vrij makkelijk los.

In ieder geval bedankt voor alle info!
Plaats reactie