Ik zou graag willen weten hoe je de achterstrip van een clioI rsi (waar ook de emblemen op zitten) er het beste vanaf kan krijgen?
Ik zag al dat de strip met 2 schroefjes vast zat, maar nadat ik die los had gehaald zat de strip nog behoorlijk vast, zijn er misschien nog meer schroefje die los moeten??
Alvast bedankt!
achterstrip clioI
-
de achterstrip (orginele), zat ook met wat kit vast, probeer dit met beleid lost te wrikken 

Waar zitten die 2 middelste torxschroeven dan? ik zie er echt maar 2 en die zitten aan de linker en rechterkant...Vos schreef:strip zit met 4 torxschroeven vast twee in het midden en twee aan de buitenkant... niet gaan breken want het blijft renault en knapt dus zo!
-
als ie verder met kit vastzit dan moet je het eens proberen los te krijgen met een fohn.
gewoon de fohn in de richting van de strip doen blazen en dan voorzichtig aan de strip trekken zodat deze op spanning blijf staan.
hopelijk heb je er wat aan.
mvg remco
gewoon de fohn in de richting van de strip doen blazen en dan voorzichtig aan de strip trekken zodat deze op spanning blijf staan.
hopelijk heb je er wat aan.
mvg remco