hoi hoi
ik heb tweede hands velgen gekocht neuwe bandjes om laten leggen velgen laten rechten uit gebalanceerd, maar nu trilt de ato vanaf de 90 kilometer en hij maakt een hoop herrie ik heb gekeken en hij loopt niet aan.het zijn 17inch velgen 205 40. de velgen komen onder een megane vandaan dus ze moeten passen.weet iemand van jullie mischien wat het klan zijn?
problemen met 17inch velgen
waarom heb je de velgen laten 'rechten', waren ze beschadigd ?
zoek uit welke velg beschadigd is geweest en vervang deze door een nieuw exemplaar.
indien geen bijpassende centreerring 60,1 mm is bijgeleverd voor renault , kan dit ook hevige trillingen veroorzaken.
zoek uit welke velg beschadigd is geweest en vervang deze door een nieuw exemplaar.
indien geen bijpassende centreerring 60,1 mm is bijgeleverd voor renault , kan dit ook hevige trillingen veroorzaken.
heb je nieuwe banden gemonteerd of gebruikte banden. mischien is er een band bij met karkas breuk, er staat dan een bobbel op de band en dit veroorzaakt de trilling en het bijgeluid. wat ook kan is dat de band niet mooi vlak is afgesleten, maar meer gekapt is dit voel je als je over het loopvlak van de band voelt. ook gekapte banden veroorzaken veel bijgeluid
R5GTT. Drive it like you stole it
ik heb ze net laten uitbalan ceren en ze zijn bij de kwik fit er weer op gezet dus mag er denk ik van uit gaan dat ze goed vast zitten maar dat kontroller ik morgen eerst even.1velg in gerecht omdat het hart krom was maar dat is verholpen en die velg ligt overgins achter. de banden heb ik ook wel nieuw gekocht. maar die ringen horen die er altijd bij te zitten? de gagrage waar ik ze heb laten monteren heeft er niets over gezegd bij het monteren. en er zitten verder geen bobbels ofzo op de band heb ik al gecontroleerd. maar kan het nischien zijn dat de oerbrenging het ni9et aan kan of de stuurinrichting? groeten
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je geeft niet aan of het probleem er nog steeds is
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
bartcoupe schreef:ik heb ze net laten uitbalan ceren en ze zijn bij de kwik fit er weer op gezet dus mag er denk ik van uit gaan dat ze goed vast zitten maar dat kontroller ik morgen eerst even.1velg in gerecht omdat het hart krom was maar dat is verholpen en die velg ligt overgins achter. de banden heb ik ook wel nieuw gekocht. maar die ringen horen die er altijd bij te zitten? de gagrage waar ik ze heb laten monteren heeft er niets over gezegd bij het monteren. en er zitten verder geen bobbels ofzo op de band heb ik al gecontroleerd. maar kan het nischien zijn dat de oerbrenging het ni9et aan kan of de stuurinrichting? groeten
Typen is ook niet je goeiste vak

-
- Contacteer:
Mark's RSI schreef:bartcoupe schreef:ik heb ze net laten uitbalan ceren en ze zijn bij de kwik fit er weer op gezet dus mag er denk ik van uit gaan dat ze goed vast zitten maar dat kontroller ik morgen eerst even.1velg in gerecht omdat het hart krom was maar dat is verholpen en die velg ligt overgins achter. de banden heb ik ook wel nieuw gekocht. maar die ringen horen die er altijd bij te zitten? de gagrage waar ik ze heb laten monteren heeft er niets over gezegd bij het monteren. en er zitten verder geen bobbels ofzo op de band heb ik al gecontroleerd. maar kan het nischien zijn dat de oerbrenging het ni9et aan kan of de stuurinrichting? groeten
Typen is ook niet je goeiste vak![]()
![]()
![]()
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
je kan effe 1 velg losschroeven en kijken of je naafdiameter klopt, als dat nou niet klopt kan je centreerringen bestellen bij de velgenboer. volgens mij worden die niet standaard bij een setje velgen geleverd
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hou er even rekening mee dat wij het moeten kunnen lezenbartcoupe schreef:de problemen blijven nog steeds.maar wat heeft mijn typ kunst hier mee te maken is toch geen forum nederlands hier?
Ik zie idd zoals Pierre al zegt, op andere forums nog wel ergere dingen (vooral het egt erger ik me de tering aan, ga terug naar de basisschool maargoed). We vallen echt niet over d/t vaudjtes hoor

Kwik fit...........................bartcoupe schreef:ik heb ze net laten uitbalan ceren en ze zijn bij de kwik fit er weer op gezet dus mag er denk ik van uit gaan dat ze goed vast zitten maar dat kontroller ik morgen eerst even.1velg in gerecht omdat het hart krom was maar dat is verholpen en die velg ligt overgins achter. de banden heb ik ook wel nieuw gekocht. maar die ringen horen die er altijd bij te zitten? de gagrage waar ik ze heb laten monteren heeft er niets over gezegd bij het monteren. en er zitten verder geen bobbels ofzo op de band heb ik al gecontroleerd. maar kan het nischien zijn dat de oerbrenging het ni9et aan kan of de stuurinrichting? groeten

hehehehehehARNO16V schreef:Kwik fit...........................bartcoupe schreef:ik heb ze net laten uitbalan ceren en ze zijn bij de kwik fit er weer op gezet dus mag er denk ik van uit gaan dat ze goed vast zitten maar dat kontroller ik morgen eerst even.1velg in gerecht omdat het hart krom was maar dat is verholpen en die velg ligt overgins achter. de banden heb ik ook wel nieuw gekocht. maar die ringen horen die er altijd bij te zitten? de gagrage waar ik ze heb laten monteren heeft er niets over gezegd bij het monteren. en er zitten verder geen bobbels ofzo op de band heb ik al gecontroleerd. maar kan het nischien zijn dat de oerbrenging het ni9et aan kan of de stuurinrichting? groeten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
of woorden als kwytdennisvr schreef:hou er even rekening mee dat wij het moeten kunnen lezenbartcoupe schreef:de problemen blijven nog steeds.maar wat heeft mijn typ kunst hier mee te maken is toch geen forum nederlands hier?
Ik zie idd zoals Pierre al zegt, op andere forums nog wel ergere dingen (vooral het egt erger ik me de t@ring aan, ga terug naar de basisschool maargoed). We vallen echt niet over d/t vaudjtes hoor
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
kwikfit sucks 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
Ik betwijfel het. Het trillen dan, een hoop herrie kan goed een lager zijn.
Trilde de auto in het stuur of maakte ie alleen maar lawaai?
Aangezien na de 90 km/u het getril pas is en je de gerichte velg ook nog achter hebt liggen, steekt bij mij het vermoeden op dat deze velg zo recht niet is...
Leg de velg eens voor?
Trilde de auto in het stuur of maakte ie alleen maar lawaai?
Aangezien na de 90 km/u het getril pas is en je de gerichte velg ook nog achter hebt liggen, steekt bij mij het vermoeden op dat deze velg zo recht niet is...
Leg de velg eens voor?
ik weet zeker dat het nioet aan de velgen ligt heb net mijn stalen velgen er onder gelegd en het geluid blijft en nu al vanaf de 50 en in een bocht wordt het erger heb contact gehad met een monteur van een renault gerage en die kijkt er vanaaf effe naar maar die denkt dat het een wiel lager is. dus duimen dat dat het is
anders effe verder kijken.

Het zal je lager wel zijn, een maat van me had het ook velgen gewisseld en het geluid en trillen was nog steeds. Dus gewoon ff je lager vervangen.bartcoupe schreef:ik weet zeker dat het nioet aan de velgen ligt heb net mijn stalen velgen er onder gelegd en het geluid blijft en nu al vanaf de 50 en in een bocht wordt het erger heb contact gehad met een monteur van een renault gerage en die kijkt er vanaaf effe naar maar die denkt dat het een wiel lager is. dus duimen dat dat het isanders effe verder kijken.
gr
oz
denk dat het ondertussen wel verholpen isozmaister schreef:Het zal je lager wel zijn, een maat van me had het ook velgen gewisseld en het geluid en trillen was nog steeds. Dus gewoon ff je lager vervangen.bartcoupe schreef:ik weet zeker dat het nioet aan de velgen ligt heb net mijn stalen velgen er onder gelegd en het geluid blijft en nu al vanaf de 50 en in een bocht wordt het erger heb contact gehad met een monteur van een renault gerage en die kijkt er vanaaf effe naar maar die denkt dat het een wiel lager is. dus duimen dat dat het isanders effe verder kijken.
gr
oz