(te laat... wie is er nou scherp?)
ACT: Twingo I
eigenlijk ben k gewoon benieuwd hoe het zou komen te klinken, de combinatie astra-twingo....Chris@R5 schreef: Wacht.... ik zie de logica
en een toeter op de sloop is normaal gezien gratis

-
- Contacteer:
Had je dan niet voor een claxon uit een clio kunnen gaan
Die ik heb in men clio is echt lekker hard en fel 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
misschien wel, ja, maar k vind die van een asrta stoerder... en toen ik op de sloop stond een omega dash te slopen, staarde die claxon me de hele tijd aan .... en de donorauto moet ook op de sloop staan...Mike (spitsoor) schreef:Had je dan niet voor een claxon uit een clio kunnen gaanDie ik heb in men clio is echt lekker hard en fel
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb een probleempje met mijn binnenverlichting:
Het linker beugeltje waar het lampje in moet klikken is afgebroken, nu heb ik hem proberen te lijmen, ging redelijk op 1 stand, maar als ik tijdens het rijden het licht aan wilde, reageerde die niet
Moet ik nou het hele console vervangen? Lijkt er nl wel op.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C06718.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C06720.jpg[/img]
Het linker beugeltje waar het lampje in moet klikken is afgebroken, nu heb ik hem proberen te lijmen, ging redelijk op 1 stand, maar als ik tijdens het rijden het licht aan wilde, reageerde die niet

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C06718.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C06720.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jij bedoelt gewoon het linkerbeugeltje direct op dat linker contactpunt solderen?Chris@R5 schreef:Kan, maar ik zou een lipje ergens anders van pakken en daar de draad weer op solderen. Als ie maar klemt. Ik heb nog zat van die binnenverlichting van een R5, dus daar zou ik het uit halen en even pielen.
-
- Über-Spammer
Ronnie schreef:

-
lang leven de sloop 

een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Nee het klemmetje is er toch af? Dan een stukje metaal erop solderen zodat ie weer klemt. Je moet meer rommel bewaren dan vind je altijd wel ietsRonnie schreef:jij bedoelt gewoon het linkerbeugeltje direct op dat linker contactpunt solderen?Chris@R5 schreef:Kan, maar ik zou een lipje ergens anders van pakken en daar de draad weer op solderen. Als ie maar klemt. Ik heb nog zat van die binnenverlichting van een R5, dus daar zou ik het uit halen en even pielen.

Een membraanplaatje uit een inlaatspruitstuk van een scooter bijvoorbeeld. Maak ik ook telefoons mee open

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gabri heeft al een nieuw paneeltje voor me
Fase 2 past toch ook wel in fase 3?
Enigste verschil is dat ik 2 functieknoppen voor het lampje kan (heb er 1 in gebruik) en die van de fase 2 zit maar 1 mogelijkheid voor.
Je ziet op de foto dat het plastic er omheen is afgebroken, hierachter loopt dan dat metalen plaatje die links weer contact moet maken, die kan ik misschien ook direct erop solderen zonder plastic.

Fase 2 past toch ook wel in fase 3?
Enigste verschil is dat ik 2 functieknoppen voor het lampje kan (heb er 1 in gebruik) en die van de fase 2 zit maar 1 mogelijkheid voor.
Je ziet op de foto dat het plastic er omheen is afgebroken, hierachter loopt dan dat metalen plaatje die links weer contact moet maken, die kan ik misschien ook direct erop solderen zonder plastic.
Binnenverlichting van een twingo is drama 
Zowel oud als nieuw type
Mijn binnenverlichting is al jaren kapot, heb hem al 2 keer vervangen...
Nu maar zonder
(Bij de ATI hebben ze overigens wel leuke vervanging ervoor, binnenkort maar es halen, soms is het toch wel makkelijk
)
Paar onderdelen op marktplaats staan (geen binnenverlichting) en 3 x raden wat er gevraagd wordt *...
Dus idd gewoon ff die Friese binnenverlichting erin en weer toppie
* Zo fucking irritant, ik vraag toch ook niet om een fiets als iemand een auto aanbied... Dufsukkels

Zowel oud als nieuw type

Nu maar zonder

(Bij de ATI hebben ze overigens wel leuke vervanging ervoor, binnenkort maar es halen, soms is het toch wel makkelijk

Paar onderdelen op marktplaats staan (geen binnenverlichting) en 3 x raden wat er gevraagd wordt *...

Dus idd gewoon ff die Friese binnenverlichting erin en weer toppie

* Zo fucking irritant, ik vraag toch ook niet om een fiets als iemand een auto aanbied... Dufsukkels
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
mijn fase1 verlichting is (na door mij 1maal vervangen te zijn) bruikbaar, al wil ie vrijwel nooit vanzelf goed contact maken en maet k zelf meestal effe helpen 

Originele zijn ff 67 euroJacco Osté schreef:Je vindt originele nix? Waarom dan?
Je kunt ze bij elke automaterialenzaak bestellen, maar die zijn meestal niet beter hoor

Ik liep tegen een setje universele aan voor maar 5 euro. En het nadeel is dat ze vaak niet passen, maar deze waren echt perfect. Mooi zwart gewoon. Past mooi in het interieur

Und? Geld is geen probleem...Chris@R5 schreef:Originele zijn ff 67 euro
Ik heb toch niets

Universeel passende matten zijn zeldzaam idd, alleen jammer van die klotekwaliteitIk liep tegen een setje universele aan voor maar 5 euro. En het nadeel is dat ze vaak niet passen, maar deze waren echt perfect. Mooi zwart gewoon. Past mooi in het interieur

Ja klopt, ze zijn niet á la Bentley hoogpolig. Maar daardoor buigt ie wel erg mooi op de wielkast. De lengte is veel te kort voor andere auto's, maar voor de twingo toppie
.
Voor 5 euro haal ik elke 6 maand wel een nieuw setje.

Voor 5 euro haal ik elke 6 maand wel een nieuw setje.

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
heb nog wel een paar 1 kw ers voor je liggen....omvormertje erop enJacco Osté schreef:Binnenverlichting van een twingo is drama
Zowel oud als nieuw type
Nu maar zonder
(Bij de ATI hebben ze overigens wel leuke vervanging ervoor, binnenkort maar es halen, soms is het toch wel makkelijk)
Paar onderdelen op marktplaats staan (geen binnenverlichting) en 3 x raden wat er gevraagd wordt *...![]()
Dus idd gewoon ff die Friese binnenverlichting erin en weer toppie![]()

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Niet voor mijChris@R5 schreef:Voor wie moet ik die er in leggen dan?

Maar ik vind het een stuk netter staan en het is ook handig om "dingen" uit het zicht te leggen

Vanavond worden "als het goed is" mijn sideskirts opgehaald
Vind het wel jammer, want ik vond ze er mooi onder staan. Maar
ze hadden er uiteindelijk toch niet onder gegaan dus nu is weer iemand
anders er blij mee

anders er blij mee
Een bekende?Rontwingo schreef:Vanavond worden "als het goed is" mijn sideskirts opgehaald![]()
anders er blij mee

Goed bezig PeterPetertje5 schreef:net een nieuw wiellager opgehaald voor mijn achterschijf, stalen remleidingen zijn besteld, en zodra ze binnen zijn
de hele mikmak erop schroeven![]()