Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Luco/Alpine-racer schreef:wie van de fnb en aanhang komt naar de nieuwjaarsmeeting?
NOg geen enkel idee, maar de kans is klein.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Niet bang voor lange wacht tijden RJ??, hoor van me maatje ( die thuis een transport bedrijf hebben) dat je vaak zit met lange wachten tijden bij het laden en lossen van de containers
[prostmodus aan]weer een lulverhaal van gentlemans cursus
Prodrive Racecursus Zandvoort maart 2007
Coureur worden met Club of zelfs EU Licentie bij de Prodrive Race School op 7, 8 en 9 maart 2007 Circuitpark Zandvoort.
In drie volle dagen coureur worden. Mèt je racelicentie op zak!. De school heeft een slagingspercentage van 95% De racecursus vindt plaats op Circuit Park Zandvoort.
We werken in kleine groepen van 7 tot 9 cursisten, dit garandeert veel persoonlijke begeleiding en vooral rijden, rijden en nóg eens rijden. Veel cursisten hebben na 3 dagen cursus ruim 900 gereden kilometers op de teller staan.
Mens en machine versmolten in snelheid. Het gevecht met de baan, de bochten, natuurlijk ook de tegenstanders. Het bliksemsnel herkennen van de ideale lijn, de apex of het clipping point, desnoods het bewust afwijken daarvan, magistraal laat remmend, je raceauto intussen meesterlijk besturend, al of niet gecontroleerd dwarsend of slidend over het circuit. De snelheid, de geluiden, het mechanische geweld. Is er iets mooiers?
Nederland behoort anno 2007 tot de meest autosport-gekke landen ter wereld. Ondanks slechts twee permanente racecircuits is het aantal mogelijkheden om actieve autosport te bedrijven nog steeds groeiende. Maar goed leren autoracen is intussen een bloedserieuze zaak. Zonder zelfdiscipline, kennis en pure racekunde zelfs gevaarlijk. Voor jezelf, voor anderen. Vandaar dat de overkoepelende Koninklijke Nederlandse Autosport Federatie (KNAF), trouwens álle autosportbonden in de wereld, het succesvol doorlopen van een KNAF erkende raceschool zoals de Prodrive Raceschool verplicht stelt, alvorens men aan autosportevenementen mag deelnemen. Pas na het met goed gevolg afleggen van het praktische èn theoretische examen alsmede een medische keuring krijgt men de felbegeerde startlicentie.
Normaliter duurt zo een racecursus meerdere zaterdagen maanden waarbij sprake is van grote groepen, met dito mentaliteit, en er van een homogeen leerproces weinig sprake is. Tijdverlies daargelaten. Vandaar dit initiatief. De cursus is een gentlemancursus, hetgeen inhoudt dat elke ongewenst rijgedrag niet getolereerd wordt. Een uitgelezen kans voor bestuurders van bijzondere, kostbare, al of niet klassieke sport- en racewagens of gewoon liefhebbers van de sport.
Hieronder wordt de daginhoud van de Racecursus uiteengezet. Te zien is dat álle aspecten van het autoracen aan de orde komen. En wel onder leiding van Paul Maaskant met een instructeurcorps dat uit louter coryfeeën uit de Nederlandse autosport bestaat.
Maar of u nu op jacht bent naar die felbegeerde startlicentie of niet: sowieso zal na het doorlopen van de Racecursus autorijden nimmer meer hetzelfde voor u zijn. Grenzen voorgoed verlegd. Niet alleen zult u zelfs de meest nederige boodschappenauto ongekend snel kunnen rondsturen, maar ook en vooral megasterke sport- en competitieautos kunnen mennen. Voorwaar een prachtig vooruitzicht. Meldt u dus aan!
jaja zes beamers kortrijden in 2 dagen
[/proestmodus uit]
-PAZ- schreef:Niet bang voor lange wacht tijden RJ??, hoor van me maatje ( die thuis een transport bedrijf hebben) dat je vaak zit met lange wachten tijden bij het laden en lossen van de containers
Ik weet ook nog niet op ik in de containers ga, zie het wel!
-PAZ- schreef:Niet bang voor lange wacht tijden RJ??, hoor van me maatje ( die thuis een transport bedrijf hebben) dat je vaak zit met lange wachten tijden bij het laden en lossen van de containers
Ik weet ook nog niet op ik in de containers ga, zie het wel!
Gaat er nog iemand uit regio Borft naar Vuren toe zondag ??
Ivm samen er naar toe rijden ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ivo van Achthoven schreef:Zo net ff in gesprek gezeten met een klant die kwam vertellen dat ie een Clio V6 HAD......
Met oud en nieuw helemaal afgefikt tot de grond......
De 48-GV-TB is helaas overleden.....zonde hoor, nog geen 30dkm...
Das wel klote zeg, zal je auto maar zijn. Maar neem aan dat zulk spul wel all risk verzekerd was??
Ivo van Achthoven schreef:Zo net ff in gesprek gezeten met een klant die kwam vertellen dat ie een Clio V6 HAD......
Met oud en nieuw helemaal afgefikt tot de grond......
De 48-GV-TB is helaas overleden.....zonde hoor, nog geen 30dkm...
Das wel k*%$e zeg, zal je auto maar zijn. Maar neem aan dat zulk spul wel all risk verzekerd was??