ACT: Geflitst!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Rianne RT

Ik kan je alleen vertellen dat parkeerboetes uit Duitsland niet aankomen :yum: :lol: Even afkloppen, heb nog een stapeltje uitstaan....
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

laat die uit frankrijk ook maar niet komen :X
Haas
Car: Megane RS

Merijn schreef:In duitsland zijn ze toch niet zo flauw? En dan bedoel ik dat de boetes daar lager liggen dan in NL.
nee..valt mee..
Abel schreef:eerste keer is een lage, soort van waarschuwing. Je krijgt er automatich ook een mooie foto bij (0)
ja, me pa had er een gekregen voor 93 op een 70 stuk, 19 euro oid. Inclu mooie zwartwitfoto. Me ma zei al meteen: "zie je nou dat je chagrijnig kijkt in de auto?" :lol:
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Rianne RT schreef:Ik kan je alleen vertellen dat parkeerboetes uit Duitsland niet aankomen :yum: :lol: Even afkloppen, heb nog een stapeltje uitstaan....
En jij gaat in duitsland wonen???, zou vast wat geld reserveren :lol: :lol: :lol: :(
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Rianne RT

Ik woonde toen midden in de stad, en nadat ik dan 3 rondjes had gereden, was er nog altijd niks vrij... dan heb ik hem maar gewoon ergens gezet.... :)
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

maar ben je niet bang alsnog te mogen betalen???
Rianne RT

Dan heb ik pech gehad, maar deŽnk dat ik die niet meer krijg, zijn van feb-april dit jaar....
Siempie

als ze al zo oudt zijn dan hoef je ze denk ik niet meer te betalen. Heb het zelf ook gehad en niets van gehoord. :biertjuh:

Verder kreeg ik afgelopen 2 weken ook 2 bonnen binnen :foto: , en voor 12km te hard en 1 voor 19 :evil:
baszos

ben volgensmij ook geflitst geworden :(

wel nie met me eigen auto :lol:

115/120 waar je 100 mocht :(
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Buitenland is soms wel vaag, heb ervaring met Australië, (daar rijden ze links) wilde ik mijn auto aan de rechterkant parkeren. Dat schijnt dus niet te mogen, je auto moet met de neus in de rijrichting van de naastgelegen rijstrook geparkeerd staan. Nooit geweten, schijnt trouwens in meerdere landen zo het geval te zijn.

In Arnhem trouwens pas nog aangehouden, kwerd na 2 rondjes rijden in het centrum een beetje boos op m'n GPS die me elke keer over de busbaan naar rechts wilde laten sturen. Arnhemse politieagenten zijn best (Y) ik kreeg alleen een waarschuwing, terwijl ik te hard reed, door rood reed, over de busbaan reed... enz.
baszos

baszos schreef:ben volgensmij ook geflitst geworden :(

wel nie met me eigen auto :lol:

115/120 waar je 100 mocht :(
en met een beetje pech toenet weeer :lol:

gaat lekker dan (F)
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Chris@R5

Het heeft weer 2 jaar geduurt, maar ik heb er weer eens eentje. En een beste :@ .
137 euro voor 29km/u te hard binnen de bebouwde kom. En weet je wat het leuke is? Het was vanaf een andere rijstrook, in een bocht, waar de weg voor mij naar beneden liep.
En ik zal best iets te hard hebben gereden, maar niet zo veel! Dus bij navraag bij me pa zei hij dat het kan liggen aan een hoop factoren. Flitsen in een bocht/ kronkel kon vroeger niet. Of je moest alles strak afstellen, maar die marge is dan weer niet groot. Anyway, vandaag de foto opvragen en hij vraagt na hoe dat zit. En heb ik pech dan maar gewoon betalen. Je kan niet altijd geluk hebben... :(
Haas

breek me de bek niet open......
week voor kerst twee acceptgiro's gehad, eentje 16 eu ( mij hoor je niet klagen ) en een van 58 euro (das minder...). Die laatste was op de A50 met 138 ipv 120 om 0.15u 's nachts. |: :gun:
Gister nog eentje gehad van 64 eu, 119 ipv 100 bij de trajectcontrole A12 thv arnhem. Wist niet eens dat men daar een trajectcontjole had staan :S

al met al weer mooi kut..... maar ja.....
-PAZ-
Über-Spammer

ik moet echt afkloppen wat boete's betreft, hier in de buurt staan ze niet zo vaak, ja alleen flitspalen maar die weet ik te staan.
Is altijd zo zonde van het geld, kan je vaak toch wel beter besteden dan afgeven cjb
Laatst gewijzigd door -PAZ- op do 4 jan 2007 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Ja die schijnt er te wezen. Toen ik samen met marcus naar een FN in duiven toe ging hebben wij geluk gehad dat het laatste stuk van die traject controle erg druk was op de weg anders hadden wij ook beide een prent gehad. Reden toen geen 100 iig :p Was eerder 130 :lol:
Haas

bij mij in de buurt weet ik ook echt ALLE palen te staan, trust me, zelfs alle auto's waar ze mee staan en de favo verschuilplekken zoals boven, struiken en muurtjes...... maar ja...... tegen flitsers 's nachts om 0.15 u, daar doe je niets aan. Was het maar zo'n feest, dan was ik wel even terug gereden... :( (heb ook geen flits gezien :( )
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Was dat al soms zo'n nieuwe digitale camera soms? Die schijnen niet meer te flitsen heb ik begrepen
Haas

ja, denk t.... toen ik de boete kreeg was de overtreding 11 dagen eerder... dus gok van wel, normaal duurt dat toch een week of 4 a 5?
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:breek me de bek niet open......
week voor kerst twee acceptgiro's gehad, eentje 16 eu ( mij hoor je niet klagen ) en een van 58 euro (das minder...). Die laatste was op de A50 met 138 ipv 120 om 0.15u 's nachts. |: :gun:
Gister nog eentje gehad van 64 eu, 119 ipv 100 bij de trajectcontrole A12 thv arnhem. Wist niet eens dat men daar een trajectcontjole had staan :S

al met al weer mooi k#t..... maar ja.....
tegenwoordig kunnen ze in digitale camera's traject controle prgrammeren :( :( :(
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

De A12 is toch de weg vanaf de Ikea richting Arnhem? Mijn broer zei laatst al dat ze daar wat gingen veranderen, flitspalen weg ofzo en dacht idd iets van trajectcontrole (zoiets iig)
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:breek me de bek niet open......

al met al weer mooi k#t..... maar ja.....
He Haas, kom je me trouwes steunen in het Spee sponsor team :D ?
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

De trajectcontrole bij Arnhem is er al een tijdje. Er staat ook een bord ;) Het zijn specifieke camera's hiervoor.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Waar is die trajectcontrole precies dan?? :S Ik begin angstig te worden...

Edit: Found it... Denk dat ik wel wat kan verwachten binnenkort. (N)
Haas

Ronnie schreef:De A12 is toch de weg vanaf de Ikea richting Arnhem? Mijn broer zei laatst al dat ze daar wat gingen veranderen, flitspalen weg ofzo en dacht idd iets van trajectcontrole (zoiets iig)
jij bedoeld de pleijroute, daar komt ook trajectcontrole denk ik. Palen zijn weg idd en let op: 80 ipv het oude vertrouwde 100!!!
Hessel schreef:He Haas, kom je me trouwes steunen in het Spee sponsor team :D ?
asjeblieft zeg...... Ik ga die vent alleen sponsoren als hij zijn regels meeneemt en oprot! ;)
Martijn schreef:De trajectcontrole bij Arnhem is er al een tijdje. Er staat ook een bord ;)
:~ Blijkbaar te druk aan discussieren geweest dan.... Kwam met een maat van me terug uit amsterdam. Het was donker en geen wijven te bekennen, dus zal wel weer prietpraat geweest zijn.... |:
Robke
Car: Lexus IS250

Klotezooi, dan krijg ik er binnenkort ook wel wat van te horen van de baas..... :(

Daar ben ik gisteren geweest, ik zal gok ik iets van 120 hebben gereden...... (N)

Ik heb overigens geen bord gezien van de trajectcontrole, maar het regende best hard en er reden nogal wat slome sukkels die ik moest ontwijken....... :S
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

vandaar dat ze zo sloom reden ;) :lol:

gelukkig waarschuwde Frits mij toen die trajectcontrole er net stond.. :p

van na de ALV nog niets gehoord trouwens, en weet zeker dat ik em zag flitsen..
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Vandaag onwijs veel mazzel gehad zeg;

Ik was s'middags even thuis aangeweest en moest weer terug naar mn werk in Amstelveen.

Ik vanuit Nieuw Vennep de A4 op. Aan het begin van de oprit een paar auto's goed voorbij gereden daarna net voor het verdrijvingsvlak ingevoerd en zo richting de snelweg gereden. Bij snelweg gaat de oprit over in een rijbaan. Toen reed ik al iets van 180. Vrachtwagens die gaan dan naar rechtstoe dus die wilde ik even (rechts)voorbij.

Tot het brugrestaurant 180 blijven rijden daarna 150/160 (je mag er 120). Voorbij Hoofddorp net voor Schiphol iets zachter gaan rijden (130). Zie ik in de verte een wit met blauw gestreepte Corsa aanvliegen.

Gaat achter me rijden: STOP POLITIE.

Kut denk je dan.
Aan de kant, agent uit de auto.
- Meneer uw rijbewijs aub
(geef rijbewijs)
Meneer De Wit, ondanks dat u al 3 jaar in het bezit bent van dit mooie papiertje wil ik graag opmerken dat u nog geen goede coureur bent.
U reed een beetje hard. Ik reed achter u vanaf oprit Nieuw Vennep. (oeps echt dom dat ik hem dus nooit heb gezien). Maar ik kon u niet echt bijhouden.
Maar normaal kan u hier dus een boete voor krijgen.

- Ja sorry.

- U reed verder wel netjes maar die vrachtauto rechts inhalen en te hard rijden was niet zo netjes. Hier uw rijbewijs, ik zal het bij een waarschuwing laten.
Ik noteer alleen uw kenteken.
Wilt u er wel aan denken dat al u in zoon sport autoal opvalt? En dan hoeft u niet eens te hard te rijden.

- Ja ik zal beter opletten.

- Prettige middag.......

:smoke: :smoke:
OEFFFFF geluk gehad of niet?
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Aardige agent (0) (Y)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Absoluut (Y) De agent had ook kunnen zeggen: meneer de Wit denk dat u maar even moet bellen wat bij deze is uw rijbewijs ingevorderd :wink: Dan ben je toch iets verder van huis
Haas

Robke schreef:Klotezooi, dan krijg ik er binnenkort ook wel wat van te horen van de baas..... :(

Daar ben ik gisteren geweest, ik zal gok ik iets van 120 hebben gereden...... (N)

Ik heb overigens geen bord gezien van de trajectcontrole, maar het regende best hard en er reden nogal wat slome sukkels die ik moest ontwijken....... :S
is niet tussen de stukken A50 in he !
trajectcontrole staat ter hoogte van arnhem toch?
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

stukje waar je 100 mag, tot aan velperbroek zeg maar
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

nieuw topic, waar traject controle en triestige kneudels in de berm :klop: :lol:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

:p (Y)
Marcus

:lol: (Y)
Plaats reactie