das weer wat stellig stevenSteven schreef:Pff snelheidsbeperking... normaal zag je die trucks de normale wagens nog wel eens voorbij stuiven.
Gezeur met die regels altijd...
er was er 1 die de auto's in kon halen

das weer wat stellig stevenSteven schreef:Pff snelheidsbeperking... normaal zag je die trucks de normale wagens nog wel eens voorbij stuiven.
Gezeur met die regels altijd...
Ja bij een aantal monteurs van een dealer, ik meen me te herrineren dat jij bij Daf werkt toch?turbo5 schreef:RJ,
Welk personeel ? Bij een dealer ofzo ??
Kijk wanneer komt die 560 pk twin turbo precies op de markt?turbo5 schreef:
Ik werk bij de afdeling motoren ontwikkeling..
Wat betreft die ruitjes in de XF105, dat is niet mijn afdeling . Maar ik ga ervanuit dat dat helemaal goed gaat komen.
Ik hoorde dat er nog heeeel veel ouwe zooi online komt te staan zsm...., toch MartijnChris schreef:Alex Los schreef:Echt wijs Roy die ouwe foto'sMeer, meer!!!
Avantime is zeker een liefhebbers auto!Ivo van Achthoven schreef:Tja ik denk echte liefhebbers auto's![]()
Idd leuk om te verkopen, heb het zowiezo erg goed naar mn zin
Jep 2 avonden achter elkaar. Was erg leuk om te doen.Robert-Jan schreef:Gert Holtman, hebben jullie die per 4 trainig al gehad heren?
ik zal ook nog s ff zoeken, heb her en der ook nog wel wat ouwe meuk van de FNB. moet ik ff diep in de mapstrutuur van me GTT-foto-map:DIvo van Achthoven schreef:Ik hoorde dat er nog heeeel veel ouwe zooi online komt te staan zsm...., toch MartijnChris schreef:Alex Los schreef:Echt wijs Roy die ouwe foto'sMeer, meer!!!
![]()
Lache man, laat iedereen eff zoeken, en wat online knallen
Ik zal morgen nog een paar leuke eruit zoeken.-Ray- schreef:ik zal ook nog s ff zoeken, heb her en der ook nog wel wat ouwe meuk van de FNB. moet ik ff diep in de mapstrutuur van me GTT-foto-map:DIvo van Achthoven schreef:Ik hoorde dat er nog heeeel veel ouwe zooi online komt te staan zsm...., toch MartijnChris schreef:Alex Los schreef:Echt wijs Roy die ouwe foto'sMeer, meer!!!
![]()
Lache man, laat iedereen eff zoeken, en wat online knallen
Jo, het is maar net wat je ervoor vraagt, want het is werkelijk nix waard (in verhouding tot wat je krijgt dan....)-jo- schreef:14.000 voor een 99'erdie hollanders zen zot !
Volgens mij was dat op de terugweg vanuit Dülmen. Toen je op die meeting een ballon pikte van een klein ventje....
hier kan ik me nou niks bij voorstellenToen moest Chris ff pissen en ben jij gauw achter het stuur gaan zitten...![]()