European Tuning Show, wie gaat de RTC presenteren?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja maar is dat de doelgroep waar de rtc op mikt?
en ik meen me te herrineren dat alleen jochem mocht komen, die kreeg dat 1 dag voor de show te horen
en ik meen me te herrineren dat alleen jochem mocht komen, die kreeg dat 1 dag voor de show te horen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
welke doelgroep zou er op zo'n beurs komen, niet de 40+ers denk ik 
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat bedoel ik ook nietGabri van der Veen schreef:welke doelgroep zou er op zo'n beurs komen, niet de 40+ers denk ik
maar komen daar mensen die een clio of 5 mooi vinden?
ik denk dat de bezoekers daar van extreme auto's houden en die hebben we toch niet binnen de rtc?
de K tec blauwe zou er geschikt voor zijn
en die paarse met vleugeldeuren
volgens mij zijn er binnen de rtc niet echt extreme tuningauto's qua uiterlijk
wow als het gaat over styling kan die der niets gaan zoeken. Ik zou het zonde vinden moest ie er uitgelachen worden door al die chopchoispoilertachtigeallshowbuttnogosjonniesenmarina's .
Ik ben trouwens volledig van mening dat een gt al helemaal niets te zoeken heeft bij chopchoi gebraad. Gtt, das lekker oldskool.
Ik ben trouwens volledig van mening dat een gt al helemaal niets te zoeken heeft bij chopchoi gebraad. Gtt, das lekker oldskool.
-
- Über-Spammer
Niet alles wat er staat is bevleugeld met allerhande tupperware spullen en ik denk dat motorisch vandaag de dag ook veel voor zo'n beurs kan doen, zodra er maar 1 motorkap openstaat wil toch iedereen kijken wat er zo speciaal aan is.
Ik zou zeggen heb je het 1en ander aan de auto gedaan, zodat het niet een 'fabrieksauto' meer is zowel styling als tuning gewoon aanmelden, niet geschoten is altijd mis toch.
Neem nu de 5 van Catrinus die stond er vorig jaar ook gewoon bij
Ik zou zeggen heb je het 1en ander aan de auto gedaan, zodat het niet een 'fabrieksauto' meer is zowel styling als tuning gewoon aanmelden, niet geschoten is altijd mis toch.
Neem nu de 5 van Catrinus die stond er vorig jaar ook gewoon bij

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik snap geloof ik helemaal niks van die organisatie
want ik had begrepen dat die van wilma niet showwaardig genoeg was?
en die van catrinus wel?
niet dat er iets mis is met de auto van catrinus hoor, maar die selectiegriteria snap ik dan niet meer
maar goed ieder zijn ding en zijn meetings/shows enz enz
als ze betalen wil ik de racevijf er wel neerzetten
en die van catrinus wel?
niet dat er iets mis is met de auto van catrinus hoor, maar die selectiegriteria snap ik dan niet meer
maar goed ieder zijn ding en zijn meetings/shows enz enz
als ze betalen wil ik de racevijf er wel neerzetten

-
- Über-Spammer
denk dat het ook te maken heeft dat het vorig jaar wat last-minute was.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ok gabri
als de rtc er wil staan hoop ik dat er genoeg aanmeldingen komen

als de rtc er wil staan hoop ik dat er genoeg aanmeldingen komen

Appels met peren vergelijken. De gemiddelde rtc'er weet niet eens hoe mijn auto eruit ziet. Laat staan hoe hij er toen uit zag. Mijn auto is zowel van buiten, binnen, als motorisch aangepast. Wat zien ze liever op een show? Geen standaard auto of een auto met alleen andere koplampen en wielen. Die van mij is verre van standaard en valt met geen 1 rtc'er te vergelijkenLuco/Alpine-racer schreef:ik snap geloof ik helemaal niks van die organisatie
en die van catrinus wel?

dat ben ik helemaal met je eens maar ik doelde op het feit dat deze shows voor 99% gevuld worden met Styling ?catrinus schreef:Appels met peren vergelijken. De gemiddelde rtc'er weet niet eens hoe mijn auto eruit ziet. Laat staan hoe hij er toen uit zag. Mijn auto is zowel van buiten, binnen, als motorisch aangepast. Wat zien ze liever op een show? Geen standaard auto of een auto met alleen andere koplampen en wielen. Die van mij is verre van standaard en valt met geen 1 rtc'er te vergelijkenLuco/Alpine-racer schreef:ik snap geloof ik helemaal niks van die organisatie
en die van catrinus wel?
Stylingtechnisch geen speciale dingen hoor cat, mag dan wel strak zijn maar uitbundig is die van jou ook niet. De auto's die geweigerd waren pasten zeker meer in het straatje dan je 5.catrinus schreef:Appels met peren vergelijken. De gemiddelde rtc'er weet niet eens hoe mijn auto eruit ziet. Laat staan hoe hij er toen uit zag. Mijn auto is zowel van buiten, binnen, als motorisch aangepast. Wat zien ze liever op een show? Geen standaard auto of een auto met alleen andere koplampen en wielen. Die van mij is verre van standaard en valt met geen 1 rtc'er te vergelijkenLuco/Alpine-racer schreef:ik snap geloof ik helemaal niks van die organisatie
en die van catrinus wel?
Ik hou ook wel van dikke duitse wielen en wat platter, buiten booskijkers en hier en daar een detail is jouw 5 toch nog redelijk (godzijdank) standaard. Maar vandaar de ?? bij de selectiecriteria.
-jo- schreef:wow als het gaat over styling kan die der niets gaan zoeken. Ik zou het zonde vinden moest ie er uitgelachen worden door al die chopchoispoilertachtigeallshowbuttnogosjonniesenmarina's .
helemaal mee eens en oldskool is cool

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nu is het idd niet zo veel meer Cat,catrinus schreef:Appels met peren vergelijken. De gemiddelde rtc'er weet niet eens hoe mijn auto eruit ziet. Laat staan hoe hij er toen uit zag. Mijn auto is zowel van buiten, binnen, als motorisch aangepast. Wat zien ze liever op een show? Geen standaard auto of een auto met alleen andere koplampen en wielen. Die van mij is verre van standaard en valt met geen 1 rtc'er te vergelijken
[img]http://www.renaultteamgroningen.nl/cat/geel/kaal.jpg[/img]
Geintje Cat

En er zijn zat RTC's met een kompleet verbouwde GT, waaronder ikzelf

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
juist dat bedoel ik ookRiël Notermans schreef:Stylingtechnisch geen speciale dingen hoor cat, mag dan wel strak zijn maar uitbundig is die van jou ook niet. De auto's die geweigerd waren pasten zeker meer in het straatje dan je 5.catrinus schreef:Appels met peren vergelijken. De gemiddelde rtc'er weet niet eens hoe mijn auto eruit ziet. Laat staan hoe hij er toen uit zag. Mijn auto is zowel van buiten, binnen, als motorisch aangepast. Wat zien ze liever op een show? Geen standaard auto of een auto met alleen andere koplampen en wielen. Die van mij is verre van standaard en valt met geen 1 rtc'er te vergelijkenLuco/Alpine-racer schreef:ik snap geloof ik helemaal niks van die organisatie
en die van catrinus wel?
Ik hou ook wel van dikke duitse wielen en wat platter, buiten booskijkers en hier en daar een detail is jouw 5 toch nog redelijk (godzijdank) standaard. Maar vandaar de ?? bij de selectiecriteria.
op die van catrinus zitten ook geen sneuwschuivers en achtertaartscheppen enzo
en die van jol is ook volledig aangepast en zeker niet standaard

is meer aan gedaan dan de meeste weten

Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op za 30 dec 2006 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Idd Luco.
Hier het bewijs dat je geen tupperware bak hoeft te hebben:
[img]http://www.renaultteamgroningen.nl/site ... G_1654.jpg[/img]
Hier het bewijs dat je geen tupperware bak hoeft te hebben:
[img]http://www.renaultteamgroningen.nl/site ... G_1654.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Niet zo bescheiden, hecatrinus schreef:Ach, het is maar een 20 jaar oude Renault 5 gt turbo.

Ik denk juist wel dat het goed is dat het massa publiek onze club ziet, dat zorgt voor naamsbekendheid voor ons maar ook bij onze sponsors. En het je trekt ook meer bezoekers op open meetings georganiseerd door de RTC

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
die van jou 20 keer liever dan zo'n tupperwarebakcatrinus schreef:Ach, het is maar een 20 jaar oude Renault 5 gt turbo

Tja ik vind hem niet bijzonder meerAlex Los schreef:Niet zo bescheiden, hecatrinus schreef:Ach, het is maar een 20 jaar oude Renault 5 gt turbo.![]()

-
- Contacteer:
Tupperware bak? Hmmm

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
ben benieuwdcatrinus schreef:Tja ik vind hem niet bijzonder meerAlex Los schreef:Niet zo bescheiden, hecatrinus schreef:Ach, het is maar een 20 jaar oude Renault 5 gt turbo.![]()
. Daarom ligt hij weer helemaal uit elkaar en worden er weer wat aanpassingen gedaan. Misschien ben ik na deze grondige aanpak wel tevreden
.

there is no spoon.
daarom hebben we er vanmiddag weer es de flex in gezetcatrinus schreef:Ach, het is maar een 20 jaar oude Renault 5 gt turbo

en de 5 van ons kleintje van niet de enigste strakke " cleane" auto daar......... meende dat er een ploegje van een paar renault rijders was die er nogal uit de toom viel vanwege het gebrek aan spoilers

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zeer nette wagen is het
Denk wat Alex al aangeeft, we gewoon moeten proberen om er te staan,is toch goede reclame voor onze club, nooit geschoten is altijd mis.
Dus als er nog mensen zijn die willen, laat het z.s.m weten.

Denk wat Alex al aangeeft, we gewoon moeten proberen om er te staan,is toch goede reclame voor onze club, nooit geschoten is altijd mis.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ronnie noem me alsjeblieft gewoon LexRonnie schreef:Zeer nette wagen is het![]()

Als ik zeker weet dat de 5 klaar is meld ik me aan
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat is er mis met alex ? alexander

wordt pas intresant als zou er een 5gtt met carisma body kit staan met 17" er onder.
of zo als de blauwe met k tec kit .
de andere gtt zijn alleen verlaagd en hebben dan 15 of 16 inch rubber er op liggen , en dat is volgens mij toch net ff iets ander pimpen zo als het er daar aan toe gaat .
maar ja iets er neer zetten kan altijd .
of zo als de blauwe met k tec kit .
de andere gtt zijn alleen verlaagd en hebben dan 15 of 16 inch rubber er op liggen , en dat is volgens mij toch net ff iets ander pimpen zo als het er daar aan toe gaat .
maar ja iets er neer zetten kan altijd .
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach die van ons is op vele punten niet meer standaard, maar vraag me af of het publiek daar dat soort wijzigingen wel ziet