ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
Doe ik niet aan, ik doe rotondes
-
oh, moeten die ook om de 5000km dan? Dat wist ik dus niet!Luco/Alpine-racer schreef:jaja heb je wel eens gelezen wat een 5000km beurtje kost voor een porsje turboGeniustheGzA schreef:[nog even offtopic] en hoe zit het dan met de betrouwbaarheid van een getunede EVO (=)?
![]()
Zo'n Porsche is "purpose built" zeg maar. [/nog even offtopic]
kan je een redelijk tuningsetje voor een evo voor kopen lijkt me

Ik vroeg overigens niet naar de kosten...

Getunede Williams vs Getjoende 190 300 V6 Turbodiesel: veel tegen 0
dif aanpassen zal niet helpen Canonball
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
oh, moeten die ook om de 5000km dan? Dat wist ik dus niet!GeniustheGzA schreef:Luco/Alpine-racer schreef:jaja heb je wel eens gelezen wat een 5000km beurtje kost voor een porsje turboGeniustheGzA schreef:[nog even offtopic] en hoe zit het dan met de betrouwbaarheid van een getunede EVO (=)?
![]()
kan je een redelijk tuningsetje voor een evo voor kopen lijkt me

Ik vroeg overigens niet naar de kosten...

ook als is de evo iets onbetrouwbaarder dan de porsje dan nog is het niet te vergelijken qua kosten
zon porsje is vele malem duurder
en een evo staat toch wel bekend als redelijk betrouwbaar

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Diff ben ik klaar mee. IC, IP en TB, en dan vergas ik je.
Tis trouwens een lijnmotor

Tis trouwens een lijnmotor

Ik heb 't in de tijd dat ik in de EVO-wereld meedraai, nog niet meegemaakt dat er eentje stuk gegaan is, dus qua betrouwbaarheid zit 't wel aardig snor.GeniustheGzA schreef:[nog even offtopic] en hoe zit het dan met de betrouwbaarheid van een getunede EVO (=)?
![]()

-
Mm, die studies WTBK zijn tegenwoordig erg breed zeg.Steven schreef:Ik doe crashes algemeen, vangrailen, sloten, andere autos, je laten aanrijden... i can do it allcanonballman schreef:Doe ik niet aan, ik doe rotondes
-
Maus schreef:Ik heb 't in de tijd dat ik in de EVO-wereld meedraai, nog niet meegemaakt dat er eentje stuk gegaan is, dus qua betrouwbaarheid zit 't wel aardig snor.GeniustheGzA schreef:[nog even offtopic] en hoe zit het dan met de betrouwbaarheid van een getunede EVO (=)?
![]()
Zo'n Porsche is "purpose built" zeg maar. [/nog even offtopic](Een sub daarentegen....)

Canonballdinges schreef:Tis trouwens een lijnmotor

-
WerkTuigBouwKoudvervorming
Tja zo'n boxxermotor is technisch gezien helemaal prut, geluid is wel prachtig maja tis verre van ideaal. De 6pitter boxxers zijn wel stukken beter.
En tja de Mitzu 4G63 is wel een van de sterkste 4 cilinder motoren die er zijn.
En tja de Mitzu 4G63 is wel een van de sterkste 4 cilinder motoren die er zijn.
-
en de driveabillity bij normale (Maus schreef:Ik heb 't in de tijd dat ik in de EVO-wereld meedraai, nog niet meegemaakt dat er eentje stuk gegaan is, dus qua betrouwbaarheid zit 't wel aardig snor.GeniustheGzA schreef:[nog even offtopic] en hoe zit het dan met de betrouwbaarheid van een getunede EVO (=)?
![]()
Zo'n Porsche is "purpose built" zeg maar. [/nog even offtopic](Een sub daarentegen....)

edit: dus is er bij zoveel pk/nm toename nog een beetje normaal mee te rijden?

-
Onee! Hoe kwam het? te rustig de bocht door?Steven schreef:Ik ben echt een sloper eerste klas (for your information, trashed the 19 yesterday).canonballman schreef:WerkTuigBouwKoudvervorming
En nu? 9-er 16v?
-
Ow, vangen dan? $$$Steven schreef:Nee dit x is er een ander ingerost...
En misschien...

-
- Car: R19.R
Vanmiddag met de laguna in groningen naast een Audi A4 onbekend... (geen typeplaatje
). Tot de 80 was hij iets sneller, daarna liep ik hem langzaam voorbij
Daarna in Assen nog een "Sjonnie" Passat gruwelijk geboekt, tot de 40 kon ie mijn acherkant bijhouden toen mocht ie schakelen met zijn kut diesel. Ik trok lekker door tot 6500 toeren (60 in de 1
).... toen schakelen en toen moest hij ook alweer zo'n beetje gaan schakelen, dus toen was het helemaal gebeurd, miep miep vroeemmm 

Daarna in Assen nog een "Sjonnie" Passat gruwelijk geboekt, tot de 40 kon ie mijn acherkant bijhouden toen mocht ie schakelen met zijn kut diesel. Ik trok lekker door tot 6500 toeren (60 in de 1

-
was niet echt sirieus, maar wel leuk:
In Middelburg met de nieuwe megane stationwagen van me moeder (1400 16vtje) tegen 1 of andere sjonnie in een toyota corrola 1.6 Xli:
in de eerste 2 versnellingen gelijk op, daarna liep ik langzaam uit
In Middelburg met de nieuwe megane stationwagen van me moeder (1400 16vtje) tegen 1 of andere sjonnie in een toyota corrola 1.6 Xli:
in de eerste 2 versnellingen gelijk op, daarna liep ik langzaam uit

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik hoorde dat beamers zelfs verliezen van een fiat seicento
he jochem

he jochem

-
- Car: R19.R
-jo- schreef:Bmw M3 E36 vs R21 T 0-3

Ja, maar een m3 gaat binnen 5.2 (of 5.5 indien het een cabrio is) naar de 100, dus dat zal dicht bij elkaar zitten denk ik.AnthonyR schreef:ik denk dat dat niet uitmaaktjo zit met deze setup wel rond de 5.5/6.0 seconden dacht ik?
-
Ik zeg niks Lex 

VLK Groep
Nouja toch is het verschil met RWD niet enorm hoor... Ik heb zelfs het idee dat ik met mijn GT even snel (misschien wel sneller) op de eerste meters was dan mijn corolla bijv.
Met een Toyo MR2 kun je bijv. wel echt hard weg, alleen moet je dan wel een koppeling hebben die ertegen kan
Met een Toyo MR2 kun je bijv. wel echt hard weg, alleen moet je dan wel een koppeling hebben die ertegen kan

hey Steven, het zijn idd mooie cijfers. Momenteel rijd ik nog met een standaard bak (revisie met een paar 1000 erop). Voorlopig kan dit nog omdat de afstelling nog braafjes staat. Nog een tiental dagen en dan gaat ie echt fullboost. Das in dit geval 1.5 /1.6 bar , indien we het nog rond krijgen met die speciale nokkenas verwacht henk dat we dik over de magische grens (300pk /430Nm bij 5300 rpm) van de 21 gaan.
Sander: Gtech zegt 5.2 sec naar 100 (zegt hij, ik niet want dat interesseert me eigenlijk ook geen moer)
Hij heeft drie keer geprobeerd, stoplicht, rollende start en stukje nationale weg vanuit 3. Hij kwam er niet over, in de verste verte niet.
@ Dennis, test gedaan op die 2vaksbaan waar we die toyota zijn tegengekomen.
Ik ga zo spoedig mogelijk een nieuwe digi aanschaffen want zo klinkt het maar...je weet wel. Enkel diegenen die erbij zaten weten het wel.
Sander: Gtech zegt 5.2 sec naar 100 (zegt hij, ik niet want dat interesseert me eigenlijk ook geen moer)
Hij heeft drie keer geprobeerd, stoplicht, rollende start en stukje nationale weg vanuit 3. Hij kwam er niet over, in de verste verte niet.
@ Dennis, test gedaan op die 2vaksbaan waar we die toyota zijn tegengekomen.
Ik ga zo spoedig mogelijk een nieuwe digi aanschaffen want zo klinkt het maar...je weet wel. Enkel diegenen die erbij zaten weten het wel.

Tja en met die 5.2 sec heb je ws. nog een hoop verlies in z'n 1/2, denk dat als je met je 21 een tussensprint vanaf de 80 ofzo doet dat het helemaal
is voor de beamert..
Maar komt er nou een sper in die andere bak Jo ofnie?

Maar komt er nou een sper in die andere bak Jo ofnie?