dat wou ik maar ff zeggen-PAZ- schreef:ach wat maakt het uit, iedereen heeft wel al eens iets gehad waar ie later van dacht euh dat had ik beter ook niet gedaan. that's life![]()
yep....-PAZ- schreef:ach wat maakt het uit, iedereen heeft wel al eens iets gehad waar ie later van dacht euh dat had ik beter ook niet gedaan. that's life![]()
sorry hoor maar dan nog heb je van andermans spullen af te blijvenjiggy schreef:dat klopt heb je helemaal gelijk in, maar dat doe je als hangjongere met iets te veel vuurwerk. zo heeft iedereen wel eens vanLuco/Alpine-racer schreef:ik heb nooit begrepen waarom je nou de spullen van een ander moet slopenjiggy schreef:valt opzich nog meeik heb vier jaar geleden een telefooncel opgeblazen met een lawinepijl
gaf een stuk mooier effect. maar het was niet echt nodig moet ik wel toegeven.
ben benieuwd hoe je reageert als iemand een lawinepijl in je auto afsteekt
zulke streken. alleen de ene wat groter als de andere.
dat heeft iedereen wel eens, maar dat zijn dan ook dingen die je niet verteld-PAZ- schreef:ach wat maakt het uit, iedereen heeft wel al eens iets gehad waar ie later van dacht euh dat had ik beter ook niet gedaan. that's life![]()
idd en als je die dan wel verteld op een forum krijg je weer een hele bende moraal ridders achter je aanLuco/Alpine-racer schreef:dat heeft iedereen wel eens, maar dat zijn dan ook dingen die je niet verteld-PAZ- schreef:ach wat maakt het uit, iedereen heeft wel al eens iets gehad waar ie later van dacht euh dat had ik beter ook niet gedaan. that's life![]()
tuurlijk was het geen slimme set, maar je leert nou eenmaal van je foutenLuco/Alpine-racer schreef:sorry hoor maar dan nog heb je van andermans spullen af te blijvenjiggy schreef:dat klopt heb je helemaal gelijk in, maar dat doe je als hangjongere met iets te veel vuurwerk. zo heeft iedereen wel eens vanLuco/Alpine-racer schreef:ik heb nooit begrepen waarom je nou de spullen van een ander moet slopenjiggy schreef:valt opzich nog meeik heb vier jaar geleden een telefooncel opgeblazen met een lawinepijl
gaf een stuk mooier effect. maar het was niet echt nodig moet ik wel toegeven.
ben benieuwd hoe je reageert als iemand een lawinepijl in je auto afsteekt
zulke streken. alleen de ene wat groter als de andere.
hangjongere of niet
kattekwaad ok maar slopen vind ik uit den boze
was sloper. mag nu niets meer uitvreten van m'n vrouwtjeLuco/Alpine-racer schreef:jiggy de sloper![]()
![]()
ach iedereen maakt fouten hoor
haha nu zit doe onder dejiggy schreef:was sloper. mag nu niets meer uitvreten van m'n vrouwtjeLuco/Alpine-racer schreef:jiggy de sloper![]()
![]()
ach iedereen maakt fouten hoor
Luco/Alpine-racer schreef:haha nu zit doe onder dejiggy schreef:was sloper. mag nu niets meer uitvreten van m'n vrouwtjeLuco/Alpine-racer schreef:jiggy de sloper![]()
![]()
ach iedereen maakt fouten hoor![]()
![]()
jiggy schreef:Luco/Alpine-racer schreef:haha nu zit doe onder dejiggy schreef:was sloper. mag nu niets meer uitvreten van m'n vrouwtjeLuco/Alpine-racer schreef:jiggy de sloper![]()
![]()
![]()
ben bang van wel. zo k*%$e dat je altijd te laat achterkomt
Wie moet er dan koken, schoonmaken, wassen, strijken, de tuin doen, de auto wassen, schoenen poetsen, de vaatwasser uit en inruimen, de straat vegen, de vuilsbak legen, de hond uitlaten, de ramen wassen, de administratie doen of boodschappen doen?Luco/Alpine-racer schreef:jiggy schreef:Luco/Alpine-racer schreef:haha nu zit doe onder dejiggy schreef:was sloper. mag nu niets meer uitvreten van m'n vrouwtjeLuco/Alpine-racer schreef:jiggy de sloper![]()
![]()
![]()
![]()
hoezo?
ze is toch met niks gekomen, dus mag ze ook met niks weer weg![]()
gewoon een nieuwe nemen, of nog beter, twee nieuweWouterW schreef:Wie moet er dan koken, schoonmaken, wassen, strijken, de tuin doen, de auto wassen, schoenen poetsen, de vaatwasser uit en inruimen, de straat vegen, de vuilsbak legen, de hond uitlaten, de ramen wassen, de administratie doen of boodschappen doen?Luco/Alpine-racer schreef:jiggy schreef:Luco/Alpine-racer schreef:haha nu zit doe onder dejiggy schreef:was sloper. mag nu niets meer uitvreten van m'n vrouwtjeLuco/Alpine-racer schreef:jiggy de sloper![]()
![]()
![]()
![]()
hoezo?
ja en die luisteren tenminste nogErik (Schepjes) schreef:in Thailand zijn ze niet zo duur..![]()
WouterW schreef:Wie moet er dan koken, schoonmaken, wassen, strijken, de tuin doen, de auto wassen, schoenen poetsen, de vaatwasser uit en inruimen, de straat vegen, de vuilsbak legen, de hond uitlaten, de ramen wassen, de administratie doen of boodschappen doen?Luco/Alpine-racer schreef:jiggy schreef:Luco/Alpine-racer schreef:haha nu zit doe onder dejiggy schreef:was sloper. mag nu niets meer uitvreten van m'n vrouwtjeLuco/Alpine-racer schreef:jiggy de sloper![]()
![]()
![]()
![]()
hoezo?
Hoe euh.......... weet jij dat?Luco/Alpine-racer schreef:ja en die luisteren tenminste nogErik (Schepjes) schreef:in Thailand zijn ze niet zo duur..![]()
![]()
alleen bij die gasten weet je nooit of het een vent is geweest, dat is weer een nadeel
Luco/Alpine-racer schreef:ja en die luisteren tenminste nogErik (Schepjes) schreef:in Thailand zijn ze niet zo duur..![]()
![]()
alleen bij die gasten weet je nooit of het een vent is geweest, dat is weer een nadeel
of te wel hersies zo noemen ze die daar. ben ook in thailand geweest (niet voor de seksLuco/Alpine-racer schreef:is algemeend bekend dat daar de meeste travo's en omgebouwden wonen
Robke schreef:Een Renault kopen was iets dat ik beter niet had kunnen doen.....![]()
![]()
precies, gewoon kijken wat de buren allemaal in de lucht schieten.Paul1916v schreef:vuurwerk..zonde van je geld..
je kan t beter uitgeven aan drank die avond![]()
![]()
Shit, dus daar gaat het steeds mis. Is met de seks zeker ook zo??Paul1916v schreef:nee je moet net ophouden voordat je dat punt bereikt duup
![]()
![]()
![]()
kwestie van goede bodem..paar oliebollen enzo