ACT: Clio II

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Aan die 83db zit je zo aan hoor. Dat stelt echt niets voor
Remco_Rs
Contacteer:

Inderdaad 83db is net niks.Maar tot 9 db teveelkost het 150 Euro :gun: en ,laat ik nou net 10 db te veel hebben :@ ,Dit betekent dat het eerst naar de officier van justitie gaat.En die bepaalt wat de boete gaat worden...Vind ook dat ze echt met rare maatstaven meten,Kijk als de auto nou een onwijze tering herrie maakt,vind ik het niet erg....maarja de politie zij al van,regels zijn regels :( En laat het nou net een chagerijnige smeris zijn :( Want hij begon mij ook ff te vertellen dat ik geen Kat eronder had,En nadat ik hem erop wees dat deze er wel onder zat kwamen helemaal zijn collega,s .En die zagen hem er ook niet onder zitten.Nou toen werd ik dus een beetje pissig ,en liet het hem ff goed zien.Nadat dat oke was....Komt er nog eff zo,n agentje vertellen dat ik wel een gave auto had blablabla.Zij ook van" harstikke leuk maar wat heb ik daar nu aan :) "
joeri_16V
Car: megane 2

zwier r nou maar gewoon die uitlaat terug onder,dan probeer k van de week nog ff de maten door te sturen voor die db-killer
Remco_Rs
Contacteer:

Toppie komt helemaal goed (Y)
Remco_Rs
Contacteer:

REMCO-X schreef:Inderdaad 83db is net niks.Maar tot 9 db teveelkost het 150 Euro :gun: en ,laat ik nou net 10 db te veel hebben :@ ,Dit betekent dat het eerst naar de officier van justitie gaat.En die bepaalt wat de boete gaat worden...Vind ook dat ze echt met rare maatstaven meten,Kijk als de auto nou een onwijze t@ring herrie maakt,vind ik het niet erg....maarja de politie zij al van,regels zijn regels :( En laat het nou net een chagerijnige smeris zijn :( Want hij begon mij ook ff te vertellen dat ik geen Kat eronder had,En nadat ik hem erop wees dat deze er wel onder zat kwamen helemaal zijn collega,s .En die zagen hem er ook niet onder zitten.Nou toen werd ik dus een beetje pissig ,en liet het hem ff goed zien.Nadat dat oke was....Komt er nog eff zo,n agentje vertellen dat ik wel een gave auto had blablabla.Zij ook van" harstikke leuk maar wat heb ik daar nu aan :) "
Zooo mijn dag kan niet meer stuk :( Heb de boete dus binnen,en het viel me toch vies tegen.Mag dus ff 220 euro betalen .Stelletje ratten..
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Dat is niet mis, 70 euro voor 1 Db (N)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

oeps, euhm Hessel wat kwam er bij mij nu alweer uit in 'De Meern' :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
basje24

REMCO-X schreef:Inderdaad 83db is net niks.Maar tot 9 db teveelkost het 150 Euro :gun: en ,laat ik nou net 10 db te veel hebben :@ ,Dit betekent dat het eerst naar de officier van justitie gaat.En die bepaalt wat de boete gaat worden...Vind ook dat ze echt met rare maatstaven meten,Kijk als de auto nou een onwijze t@ring herrie maakt,vind ik het niet erg....maarja de politie zij al van,regels zijn regels :( En laat het nou net een chagerijnige smeris zijn :( Want hij begon mij ook ff te vertellen dat ik geen Kat eronder had,En nadat ik hem erop wees dat deze er wel onder zat kwamen helemaal zijn collega,s .En die zagen hem er ook niet onder zitten.Nou toen werd ik dus een beetje pissig ,en liet het hem ff goed zien.Nadat dat oke was....Komt er nog eff zo,n agentje vertellen dat ik wel een gave auto had blablabla.Zij ook van" harstikke leuk maar wat heb ik daar nu aan :) "
in beroep gaan je mag namelijk een uitloop van 2 db hebben dus max 85 db. heb het namelijk ook een keer gehad met mijn uitlaat dus ze hadden je gewoon zo een bekeuring moeten geven :wink:
Haas
Car: Megane RS

CHILLL schreef:ik ben op zoek naar een dakspoiler voor een clio II,,

zie foto -->

[img]http://www.look2me.nl/userimages/9231_1 ... 112442.jpg[/img]

heeft iemand deze dakspoiler te koop, of weet iemand waar ik dit kan bestellen..

bij de renault dealer konden ze mij niet helpen,,
Remco_Rs
Contacteer:

basje24 schreef:
in beroep gaan je mag namelijk een uitloop van 2 db hebben dus max 85 db. heb het namelijk ook een keer gehad met mijn uitlaat dus ze hadden je gewoon zo een bekeuring moeten geven :wink:
Helaas die marce van 2db hadden ze er al afgerekend..
Riël
Über-Spammer

Wat n bullshit eigenlijk. stellen ze een regel dat je tot 83 db mag gaan, mag je 2db uitloop hebben :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Haas schreef:

zie foto -->

heeft iemand deze dakspoiler te koop, of weet iemand waar ik dit kan bestellen..

Die is van Juno. Hij schreef eerder:
Juno schreef:
Gino schreef:@ Juno: Mooie clio! Heb je toevallig ook een linkje naar de leverancier van die dakspoiler, of merk + type?
Helaas, zou niet weten welk merk het is of type, ik heb van een kerel gekocht toenertijd.
Niet via een winkel of dealer.
Hoop quotes, maar helaas...
Ids

Zijn er hier misschien nog mensen die weten welke waardes je moet nemen om 9x16 rondom passend te maken op een clio B

Zie topicvraag:

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 3&start=70

Alvast bedankt!
CHILLL
Contacteer:

ik had juno al gevraagd, hij had hem idd toen een keer via via gekocht..

laatst stond er 1 op marktplaats alleen die was natuurlijk al weer verkocht,,,

iemand geen id waar je deze spoiler kunt krijgen??

M.v.g. Erikjan
Marcus

Stuur anders een mailtje naar RB met een foto van de spoiler. Grote kans dat hij weet welke spoiler het is. :)

http://www.rbcartuning.nl
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Is het geen spoiler uit een accesoirepakket van Reno zelf?
Cleaned Style
Projecttopic
Maarten

RenaultclioII16v (Peter) schreef:Is het geen spoiler uit een accesoirepakket van Reno zelf?
Nee, daarvoor heb ik al eens bij de dealer geinformeerd!
RENAULT CLIO III
Projecttopic
CHILLL
Contacteer:

ik heb echt geen idee waar ik het kan halen,, renault dealer kon me niet verder helpen,,
Tom
Moderator
Car: MB

is het geen spul van Elia?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Marco (ClioII)

Bij de Renault dealer in Franeker heb ik ook een clio gezien die precies zo'n dak spoiler heeft. Dus de kans is groot dat ie wel officieel van Renault is.
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Ik volgens mij ook een clio weet te staan met zo'n soort spioler erop. Zal het binnekort eens checken als ik daar weer eens in de buurt ben :)
CHILLL
Contacteer:

heel graag :)
Marco (ClioII)

Er is gisteravond een lampje kapot gegaan in de radio display(ook het klokje) van mijn clio. Moet het hele dashboard er nu uit of alleen dat kapje er omheen? En kan het lampje vervangen worden of moet het hele display vernieuwd worden.
Maarten

Ik heb even een vraagje ....
Ik heb mijn achterklephandvat (Mooi scrabblewoord) vanmiddag eraf willen halen, maar dit is niet gelukt. Schroeven natuurlijk losgehaald, maar naar veel wrikken niet los te krijgen!! Iemand nog "serieuze" tips :beer:
Ow ja Clio II pII :worship:
RENAULT CLIO III
Projecttopic
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Storm schreef:Er is gisteravond een lampje kapot gegaan in de radio display(ook het klokje) van mijn clio. Moet het hele dashboard er nu uit of alleen dat kapje er omheen?
Als het een Clio 2 phase 1 is moet je hele dash er af (inclusief A-stijlen). Phase 2/3 weet ik niet zeker, maar ik dacht hetzelfde verhaal.
Marco (ClioII)

elmotheelk (Eric) schreef:
Storm schreef:Er is gisteravond een lampje kapot gegaan in de radio display(ook het klokje) van mijn clio. Moet het hele dashboard er nu uit of alleen dat kapje er omheen?
Als het een Clio 2 phase 1 is moet je hele dash er af (inclusief A-stijlen). Phase 2/3 weet ik niet zeker, maar ik dacht hetzelfde verhaal.
Het lampje word volgende week vervangen en ze zeggen dat ze een uur nodig hebben. Maar daar was ik al bang voor dat het hele dash er uit moet. Het gaat om een clio 2 phase 2. En moet ik vragen of ze ook meteen het andere lampje vervangen?
Gast

Haas schreef:

zie foto -->

laat ik dat nou liggen hebben :D , wel zwart !

*edit* zijn ze zijn door sommige verdelers wel geleverd. Huidig is er niet meer aan te komen. Waarom ? I dont know... :dSb:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Kleur 676 soms jo? :p :)
Gast

moet ik es effe nakijken maar dat zal dicht in de buurt zitten
CHILLL
Contacteer:

potverdikke :P mijn spoiler voor me neus weg kopen :P
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Nee hoor :wink: Mocht jij hem niet willen omdat je hem moet overspuiten heb ik er wel intresse in mocht het kleur 676 zijn :wink:
Gast

nou, jullie zijn niet de enige 2 die een pm gestuurd hebben. Blijkbaar een gegeerd ding.

Hij mag gaan voor 100€ of een aanvaardbaar bod.
Maarten

Clio is verkocht, wordt woensdag opgehaald!! :bye: :sad:

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... /8%7E1.JPG[/img]
RENAULT CLIO III
Projecttopic
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Beter Maarten (Y)
Marco (ClioII)

Had je dan 2 Clio's Maarten? :D
Plaats reactie