Gezellig lekker warm vertoeven bij de Mc sjneck!

- Danny
-
-
-
-
-
Rianne Tinnemans schreef:a.s. Donderdag 14 dec. TNM te Maastricht!!
Gezellig lekker warm vertoeven bij de Mc sjneck!![]()
- Danny
- Riel en Rianne
- Ruudjuh Maar ik heb geen vervoer![]()
-
-
-
Rianne Tinnemans schreef:a.s. Donderdag 14 dec. TNM te Maastricht!!
- Danny
- Riel en Rianne
-
-
-
Ruudjuh schreef:Rianne Tinnemans schreef:a.s. Donderdag 14 dec. TNM te Maastricht!!
- Danny
- Riel en Rianne
-
-
-
a.s. Donderdag 14 dec. TNM te Maastricht!!a.s. Donderdag 14 dec. TNM te Maastricht!!
Gezellig lekker warm vertoeven bij de Mc sjneck!
- Danny
- Riel en Rianne
- Ruudjuh
- Rob.h
- Rik
-
je kunt hem ook express wat deuken erbij maken en ervoor zorgen dat hij total loss verklaard word. maar als je dealer een beetje de expert weet te manipuleren lukt dat zo ook wel. de dagwaarde is zullen we zeggen 1000 euro, maar spuiten+onderdelen+montage kost ook enorm veel geld.autootje is vandaag naar de garage voor de meneer de expert dus ik ben benieuwd
de eigenaar van de garage zei vol overtuiging: "die wordt niet totall loss verklaard", maja ik ga het wel zien.
haha fock die shit! dagwaarde 1650 euroJ-P-S schreef:je kunt hem ook express wat deuken erbij maken en ervoor zorgen dat hij total loss verklaard word. maar als je dealer een beetje de expert weet te manipuleren lukt dat zo ook wel. de dagwaarde is zullen we zeggen 1000 euro, maar spuiten+onderdelen+montage kost ook enorm veel geld.autootje is vandaag naar de garage voor de meneer de expert dus ik ben benieuwd
de eigenaar van de garage zei vol overtuiging: "die wordt niet totall loss verklaard", maja ik ga het wel zien.
gewoon te koop zetten dat ding. als alleen een scherm en deur kapot is kan een hobbyist hem zo maken. of scheelt er echt meer aan?
Weg dat ding, schrot weg voor 500 euro, beetje bijlappen en de clio van rik kopenRoyH schreef:haha fock die shit! dagwaarde 1650 euroJ-P-S schreef:je kunt hem ook express wat deuken erbij maken en ervoor zorgen dat hij total loss verklaard word. maar als je dealer een beetje de expert weet te manipuleren lukt dat zo ook wel. de dagwaarde is zullen we zeggen 1000 euro, maar spuiten+onderdelen+montage kost ook enorm veel geld.autootje is vandaag naar de garage voor de meneer de expert dus ik ben benieuwd
gewoon te koop zetten dat ding. als alleen een scherm en deur kapot is kan een hobbyist hem zo maken. of scheelt er echt meer aan?:D:D gekocht voor 1300 muhahaha feest!
![]()
Ja er scheelt wel meer aan anders zou ik hem houden, ik heb alle soorten geluiden al voorbij horen komen: kraken, rammelen, schuren, schrapen, tikken etc. alleen als de wielen draaien, niet als de motor stilstaat. En nog wat dingetjes: te warm worden, toeter en aanjager werken niet etc.
Dus ik denk dat ik fijn deze centjes pak, mag de verzekering hem meenemen en dan zoek ik me een nieuwe. Als ik hem houd dan krijg ik iets van 1100 euro dus waarschijnlijk gaat ie er gewoon uit tenzij iemand hem wil overnemen als donorauto voor 500 euro ofzo, dan kom ik ook op dat bedrag uit en als iemand het kan gebruiken is het mij ook prima.
ja voor die 1650 is hij al van de verzekering he, als ik het wrak wil behouden krijg ik iets van 1100 meen ik dus ze nemen hem maar mee.Riël Notermans schreef: Weg dat ding, schrot weg voor 500 euro, beetje bijlappen en de clio van rik kopen.
Weg met dat hokRik schreef:heb de clio verkocht vandaag belde die mathijs me op dat hij hem wil kopen morgen wordt alles geregeld en gaat hij weg uit het zuiden
ja ik krijg nu dus 1650 v/d verzekering terug en dan heb ik zelf nog wat centjes dus ik wilde idd wat meer richting de 2000 gaan kijken.J-P-S schreef:staan wel een paar betere op internet. ff sparen tot 2500 ofzo heb je een betere. die van 1000 euro tot 1500 zijn er meestal met een hoop problemen. die van 2000+ hebben ook ALTIJD wel wat, maar in elk geval minder. zoek er eentje anders eentje waar de distributie en koppeling van gedaan is. scheelt al een hoop werk.
via via [img]http://www.limburgracingteam.nl/smf/Smileys/lrt/gay.gif[/img]StanGTE schreef:wiej kums se aan die symboolkes?? waal leip!