even een vergelijkje om je moed in te praten O:)
ik had 20 jaar mijn rijbewijs en reed 60 km te hard
eis was:
400 euro boete
6 maanden rijontzegging
2 jaar proeftijd
omdat ik een eigen zaak heb en niet op tijd met ov bij opdrachtgevers kon zijn, werd het in overleg met justitie en de rechter
800 euro boete
6 maanden voorwaardelijke rijontzegging
2 jaar proeftijd
en ik was niet eens betrokken bij een ongeluk
dus ben benieuwd hoe met jouw afloopt
ik denk dat je je rijbewijs niet terugkrijgt
verder heb je een puntenrijbewijs
dus 1 punt heb je al te pakken
en gezien je reacties heb je niet echt veel respect voor anderen en ik twijfel dan ook of je wel wat geleerd hebt?
ook de bewijsvoering is voor justitie niet zo moeilijk, ze kunnen aan de schade en dergelijke precies zien onder welke hoek en met welke snelheid de impact was, dus hierover liegen heeft geen zin.
en de smoes van ik heb mijn rijbewijs nodig trappen ze echt niet in
het eerste wat de rechter vraagt is: hoe kwam u 4 maanden geleden naar school en hoe ging u toen naar uw stageadres?
was het trouwens een clio 16v of williams dan weet ik al genoeg
gewoon stoerdoenderij en even laten zien hoe goed je zon auto onder controle hebt :nono: :nono: :nono: :nono: en dan nu janken?
wees een vent en wees eerlijk
mijn persoonlijke mening is dat je maar eens drie jaar met het ov moet en dan maar weer eens opnieuw op moet voor je rijbewijs
alleen voor het slopen van een clio verdien je al 3 jaar rijontzegging :thumb:
figuren zoals jij kom ik ook tegen op het circuit met vrij rijden, meestal eindigen die in de vangrail
even voor de lieden die riepen dat zulke figuren meestal in een renault rijden??
de meeste petjesfiguren en stoere binken die denken dat ze kunnen rijden, die rijden een astra of een golf hoor
ik snap trouwens niet dat er mensen zijn die je nu gaan aanmoedigen om alles maar in twijfel te trekken
wie zijn kont brand moet op de blaren zitten en niet gaan janken en liegen :nono: :nono: