Ik had 't nèt ge-editAlpine schreef:Murray, pas even je post aan van die setjes (m.a.w. Voeg Luco er even aan toe) Dan kan ik mijn gegevens ook aan de lijst toevoegen.
Dat bedoel ik dusMike (spitsoor) schreef:Nee nee wat sander heeft geen pitje voor groot licht als het goed is en die heb ik wel nodig ivm met de apk eisen
Welke vraag?Alpine schreef:Als je het niet besteld hebt, was de vraag er ook niet...![]()
@ Murray, je hoeft voor mij geen verdere acties te ondernemen. Er is reeds een afspraak gemaakt met de firma voor inbouw en omruilen. Scheelt je alweer
Enkel en alleen staat er op het stickertje: H4 SINGLE - 6000 KMurray schreef: Marcel: Staat er op jouw label 'single beam' ? zo nee, wat dan wel? Ik wil van iedereen het volledige label zien.
Owww, nou das duidelijk dan. Er is dus ook nog inconsistentie onder de labelsAlpine schreef:Enkel en alleen staat er op het stickertje: H4 SINGLE - 6000 KMurray schreef: Marcel: Staat er op jouw label 'single beam' ? zo nee, wat dan wel? Ik wil van iedereen het volledige label zien.
Verder staat er op de zijkant van de doos wel een lijst wat mogelijkheden zijn voor de lampen, echter is hier niks aangevinkt. Dus alleen dat stickertje (wit) is er opgeplakt dat aangeeft wat er in de doos zit.
Dit ging in op Mike (spitsoor)Murray schreef:Welke vraag?Alpine schreef:Als je het niet besteld hebt, was de vraag er ook niet...![]()
Ben ik ook niet van planLuco/Alpine-racer schreef:gaan we de 50 paginas halen voor alles is opgelost![]()
murray, jij hebt super je best gedaan, aan jouw heeft het zeker niet gelegen en een vergissing is menselijk, dus wind je niet teveel op![]()
![]()
![]()
Murray schreef:
tot elf uur heb je kans dat ik je nog normaal te woord kan staan, na die tijd zal het waarschijnijk over teletubbies en andere fantasiewezens gaan.
Dank vooral richting Lee ElectronicsMike (spitsoor) schreef:Netjes geregeld dan marcel
Klopt in mijn situatie. Overigens de originele order waren 2 setjes van 6000K, maar dat maakt niet uit, die 8000K is ook goed. Even ter info...Murray schreef:Update:
Mike: H4 8000K Hi/Lo
Luco: H4 8000K Hi/Lo
Luco: H4 8000K Hi/Lo
Sander2: H7 6000K
Sander2: H4 8000K Singlebeam