Nou dan denk ik toch dat Luco geen bi-xenon heeft, check de doos maar voor de bewoordingen, bi-xenon staat er ook echt als H4 bi-xenon, en zeker niet als H4 hi/low.
ik denk dat ik de verkeerde heb
bij het andere setje, wat ik van iemand overgenomen heb
wel bi xenon, zie ik een hulsje rond de lamphuls zitten
die kan je naar beneden duwen, en dan gaat de lamp mee, dat is dus voor hi/lo waarschijnlijk en dat hulsje zie ik bij deze set niet
dus ik hoor het wel
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op za 16 dec 2006 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zie ik bij die van gabri ook niet zitten en die lijkt verder qua lamp verd8 veel wat wij ook allebei hebben luco. Denk dat ik dus een bi xenon setje heb
Luco/Alpine-racer schreef:ik denk dat ik de verkeerde heb
bij het andere setje
die kan je naar beneden duwen, en dan gaat de lamp mee, dat is dus voor hi/lo waarschijnlijk en dat hulsje zie ik bij deze set niet
dus ik hoor het wel
Je hebt dus 1 set bi-xenon en 1 set hi/lo
Er staat toch duidelijk op de bon die ik hier heb dat er 2 setjes BI naar jullie adres is gegaan. Hoe is het mogelijk!
ik heb gevonden hoe je kan zien of je bi xenon heb
aan de onderkant van het huis waar de twee high pressure draden zitten
moet je je vinger leggen en zachtjes duwen
dan zie je de lamp omhoogkomen
bij mij komt de lamp dan omhoog dus ik zal de goede wel hebben
dus mike check het even
Luco/Alpine-racer schreef:ik denk dat ik de verkeerde heb
bij het andere setje
dus ik hoor het wel
Je hebt dus 1 set bi-xenon en 1 set hi/lo
Er staat toch duidelijk op de bon die ik hier heb dat er 2 setjes BI naar jullie adres is gegaan. Hoe is het mogelijk!
@luco: ik snap er nu helemaal geen *** meer van. Je had al een setje?
Leg het aub NIET uit, want dan raak ik alleen maar meer in de war.
Wat ik van iedereen wil horen is welke sticker zit er op de doos of dozen die je gekregen hebt. Heb je dus 2 setjes, moet ik ook 2 keer een berichtje hebben.
@luco: ik snap er nu helemaal geen *** meer van. Je had al een setje?
Leg het aub NIET uit, want dan raak ik alleen maar meer in de war.
Wat ik van iedereen wil horen is welke sticker zit er op de doos of dozen die je gekregen hebt. Heb je dus 2 setjes, moet ik ook 2 keer een berichtje hebben.