want dat scheelt nog heel wat kwa druk zie laatste pagina maar

jeetje zeg, die druk meter staat wel heel hoog. Zie daar het nut niet zo van in voor straatgebruik als je blok al jaren met de standaard veer rijdChristian schreef:dat veertje wat hij in de olie pomp vernieuwt zou je dat zo bij de deuler kunnen bestellen
want dat scheelt nog heel wat kwa druk zie laatste pagina maar
jezus...hoe lang zijn ze daar wel niet mee bezig geweest??!Tom schreef:en dat alles met het blok in de auto. Haal het blok er dan effe uit, scheeld een hoop gekloot.
Geert schreef:Ik heb sins kort een williams die orgineel uit duitsland komt en heeft gele koplampen en witte mist lampen. Nu kan ik nergens gele koplampen vinden (als reserve).
En vroeg mij af wat nou orgineel is. anders gooi ik er mooi witte in. Maar ik wil mijn williams graag zo orgineel mogelijk houden.
ff naar ommen om te prikkenPaul1916v schreef:gaan kijken en met een schroevendraaier gaan prikken..maar wel een gekke plek
le mouton noir (sandy) schreef:is oppervlakkige roest (staat er)
en ja hij is net gespoten, maar een willy is toch wat waardevaster dan een 1.8
hebbie de prijzen van de gewone 16vtjes niet gezien dan?Tom schreef:voor de waardevastheid zou ik hem niet kopen, want dat valt op het moment ook best tegen
kijk maar naar de golfjes 1 gti, zijn goud waard in orginele staatLotuzClioWilliams schreef:De aanschafwaarde van de Williams zal ook wel hoger gelegen hebben. Maar waardevast? Yeah right!
en dat voorzie ik voor de willy ook, 'k denk echt niet dat je over 3 0f 4 jaar een willy kunt 'kopen voor 1500 eurieVolkswagen, Golf GTI 1.8 type 1
Uitvoering :
Prijs : 4950
http://www.autobedrijf-moree.nl/occasio ... ml?id=7040
Florus schreef:Wedden dat je over 3 jaar een willy kan kopen voor 1500,of nog minder.....![]()
Die golfjes zijn zoiezo 20 jaar of ouder,en kom je zelden tegen,de gemiddelde williams zit nu pas rond de 11 jaar oud,dus dat duurt nog wel ff, tot die tijd krijg je zeker de zelfde problemen als die je met je 16v hebt gehad,willy's roesten zoiezo net zo hard.........
.......le mouton noir (sandy) schreef: en dat voorzie ik voor de willy ook, 'k denk echt niet dat je over 3 0f 4 jaar een willy kunt 'kopen voor 1500 eurie
dus als ik er nu 1 haal voor 4000, netjes (orgineel) houd
zal hij niet veel meer dalen, zeker niet alstie eenmaal getaxeerd is
Dat is een hoop geld, is nog een importbak ook..le mouton noir (sandy) schreef:kijk maar naar de golfjes 1 gti, zijn goud waard in orginele staatLotuzClioWilliams schreef:De aanschafwaarde van de Williams zal ook wel hoger gelegen hebben. Maar waardevast? Yeah right!en dat voorzie ik voor de willy ook, 'k denk echt niet dat je over 3 0f 4 jaar een willy kunt 'kopen voor 1500 eurieVolkswagen, Golf GTI 1.8 type 1
Uitvoering :
Prijs : 4950
http://www.autobedrijf-moree.nl/occasio ... ml?id=7040
dus als ik er nu 1 haal voor 4000, netjes (orgineel) houd
zal hij niet veel meer dalen, zeker niet alstie eenmaal getaxeerd is