Aangehouden

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Jeroen 16e

Uiteindelijk is het toch kiezen. Die knuppel z'n zin geven of een boete accepteren.

De laatste keer dat ik eigenwijs volhield leverde me €65,- boete op (mistlampen) en koste me veel tijd vanwege heel veel aandacht voor mijn auto voor eventuele andere overtredingen. Achteraf had ik mijn tijd liever anders besteed.
Stel je eens voor................................mooi hè?
MikeVV
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:in arkel zaten ze wel eens in het cafe
hebben een paar bezoekers de sirenebalk erafgesloopt terwijl ze koffie zaten te drinken (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
En die dingen leveren nog goed geld op ook als je m op marktplaats zet!!
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Heb ook wel eens zoiets vaags gehad. Reed toen in den Haag werd ik ook aan de kant gezet door een agent die daar met meerdere collega's aan't controleren waren. Het was die dag zonnig en ik reed met stadlichten aan in combi met men mistlampen voor. Begin daar oom agent te zeuren dat dat niet mag. Hij is zelfs half onder de auto gekropen om te kijken of het uberhaubt wel mistlampen zijn. Volgens hem waren het verstralers en kon die me niet op bekeuren. Wel zou ik een bon krijgen voor het niet dragen van de gordel wat tevens ook klopte. Was er 1 km ervoor gestopt om ff op een info bord te kijken hoe ik moest rijden en daarna de gordel niet meer omgedaan. Die agent schreef ook alles in een kladblokje en ik mocht men weg vervolgen met de tekst:"De accept giro krijgt u binnenkort thuis. Fijne dag verder" Moet die nou nog krijgen :p Dit is al bijna 2 jaar geleden :)
-PAZ-
Über-Spammer

ik heb ruim een jaar geleden eens een bon gehad om dat het achterlicht van mijn fiets niet werkte, wel een geel papiertje gehad maar nooit een acceptgiro :) (Y)
R5GTT. Drive it like you stole it
Haas
Car: Megane RS

Patrick.B schreef: En oh ja voor de opvliegende standjes onderons. Hou je gedeisd want als je agressief reageerd (verbaal) dan kan het zo maar zo zijn dat je rijbewijs word ingevorderd en dat deze word opgestuurd naar het CBR.
Het is maar dat je ut weet :wink:
ja...prima geregeld zo :nee:
Patrick.B schreef:Het probleem voor jou is dat elke politie auto uitgerust is met een geijkte kmlijst.
Die geeft precies aan wat de gecorrigeerde snelheid is die hun rijden.
Als zij achter jou rijden en jij loopt bij hun weg dan ben ik bang dat je toch een flinke snelheidsboete gaat krijgen.
tsja, dat 'weglopen' dat vind ik zo'n gelul... Hoe kun jij nou zien of een auto van je wegloopt, als een auto voor je langsrijd op een kruising, er nog auto's voor je staan en je daarna de achtervolging in moet zetten. Logisch dat je dan als een gek moet rijden om m bij te halen.

Wel es naa de Meern gereden met 25 auto's? Nou, maakje borst maar nat als je achteraan rijd en vooraan rijden ze 110, dan mag je achteraan toch echt flink doortrappen, wil je ze bijhouden...

Echt...juten.. :gun:
wookie

Haas schreef:
Patrick.B schreef: En oh ja voor de opvliegende standjes onderons. Hou je gedeisd want als je agressief reageerd (verbaal) dan kan het zo maar zo zijn dat je rijbewijs word ingevorderd en dat deze word opgestuurd naar het CBR.
Het is maar dat je ut weet :wink:
ja...prima geregeld zo :nee:
Patrick.B schreef:Het probleem voor jou is dat elke politie auto uitgerust is met een geijkte kmlijst.
Die geeft precies aan wat de gecorrigeerde snelheid is die hun rijden.
Als zij achter jou rijden en jij loopt bij hun weg dan ben ik bang dat je toch een flinke snelheidsboete gaat krijgen.
tsja, dat 'weglopen' dat vind ik zo'n gelul... Hoe kun jij nou zien of een auto van je wegloopt, als een auto voor je langsrijd op een kruising, er nog auto's voor je staan en je daarna de achtervolging in moet zetten. Logisch dat je dan als een gek moet rijden om m bij te halen.

Wel es naa de Meern gereden met 25 auto's? Nou, maakje borst maar nat als je achteraan rijd en vooraan rijden ze 110, dan mag je achteraan toch echt flink doortrappen, wil je ze bijhouden...

Echt...juten.. :gun:

Jah dat vind ik dus ook, maar het is ook het ergste waarvoor word ik nu gepakt "Justitie justitie!" ja wat? :S

Als ik 50 rijd en ben 2 x zo ver weg moeten hun 100 rijden om mij bij te komen ja... Ik hoop dat ik met die 20 km wordt gepakt die ik heb aangegeven, maar verwacht erger |:
Riël
Über-Spammer

Denk het niet.
Achteraf bedenk je dat je nog op je teller gekeken had en je 55km/u reed, maar in de opwelling kon jeje dat niet goed herinneren :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
wookie

Riël Notermans schreef:Denk het niet.
Achteraf bedenk je dat je nog op je teller gekeken had en je 55km/u reed, maar in de opwelling kon jeje dat niet goed herinneren :)
Ik heb het meteen gezegd, de agent weet hiervan
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

geloof me nou je bent gewoon de lul, je trekt in deze situaties altijd aan het kortste eind
hoe jammer het ook is
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Plaats reactie