ACT: 5 GT Turbo.
ook niet als ie warm is, dus als ik ff de 10km regel aanhoudt (vanaf mn werk ist precies 10km naar huis, gister ff omgereden dus meer km's).
en sjah als ie koud is geeft ie sowieso niks aan want hij begint pas vanaf 50 graden als ik het goed heb......
en sjah als ie koud is geeft ie sowieso niks aan want hij begint pas vanaf 50 graden als ik het goed heb......
R 5 Convertible Rulezz
dat bedoelde ik ookCChris schreef:en sjah als ie koud is geeft ie sowieso niks aan want hij begint pas vanaf 50 graden als ik het goed heb......

ik heb er ook een olie temp meter in zitten met de sensor op dezelfde plaats, maar ook bij mij doet ie het niet, bedrading zit wel gewoon goed aangesloten, moet er nog eens naar kijken waarom ie niet lekker werkt. zelfs toen ik vanaf hier naar de eindejaars meeting reed gaf ie nog nix aan en dat was dik 200km
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
past de sensor wel bij de meter?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Die sensoren is wel vaker een hoop gekut, ik had destijds eenzelfde als Ray, maar van een latere lichting. Maar mooi dattie niet werkte, later Rays sensor erbij gekregen en toen werkte ie wel.
Weet alleen niet waar je wel goed werkende sensoren vandaan haalt, misschien es van een ander merk proberen. (VDO/Equus/etc. zal wel nagenoeg hetzelfde zijn).
Weet alleen niet waar je wel goed werkende sensoren vandaan haalt, misschien es van een ander merk proberen. (VDO/Equus/etc. zal wel nagenoeg hetzelfde zijn).
tuurlijkSteven schreef:Die sensoren is wel vaker een hoop gekut, ik had destijds eenzelfde als Ray, maar van een latere lichting. Maar mooi dattie niet werkte, later Rays sensor erbij gekregen en toen werkte ie wel.

Immer wieder die verdammte Holländer
das wel een idee jah........gaan we dat eens proberen, eens kijken of t lukt. en anders bel ik die tent wel ff op waar ik em vandaan heb. ff tjekken of die mij een nieuwe willen sturen oid......-PAZ- schreef:ja was een complete set, zal em er strax eens uitdraaien en er een aansteker onderhouden kijken of ie dan wel oploopt
R 5 Convertible Rulezz
-
Wie weet of de startmotor van een R5 GTE dezelfde is als een 5GTT.
Alvast bedankt
Alvast bedankt

als je een andere startmotor zoekt voor je gtt zou ik een zogenaamde snelstarter pakken. Dan slaat ie net een beetje sneller aan als ie warm is. NR van die snel starter kan je wel achterhalen met de search denk ik
-
Ja oke, zal ff met RTCer startmotor vervangen dit weekend, maar hij heeft er nog niet 1.-PAZ- schreef:als je een andere startmotor zoekt voor je gtt zou ik een zogenaamde snelstarter pakken. Dan slaat ie net een beetje sneller aan als ie warm is. NR van die snel starter kan je wel achterhalen met de search denk ik
Nu staat er op de sloop vlakbij hem een GTE, trekken we daar de startmotor vanaf, zodoende mijn vraag.
denk dat je ze wel kan uitwisselen, maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. vergelijk anders de opgegeven nr's van een gtt en gte eens in http://www.masterbase.nl
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
bedankt
tis namelijk voor mijn GTT...

gaat dat beter/langer mee dan een snelstarter. Een goed hitte schild is wel een must tussen spruitstuk en startmotor.Chris schreef:Ik zou lekker voor een classic starter gaan.. Die kan beter tegen de warmte.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zolang je niet start blijft die heel-PAZ- schreef:Ah oke, had dit nog nooit gehoord, al moet ik wel zeggen op mijn gtt zit sinds ik hem heb een snelstarter en dat gaat nog steeds goed

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wilma rijdt er goed mee door hoor!Chris schreef:Maar word die ook net zo warm.....dennisvr schreef:nix mis met een snelstarter
De mijne rijdt er al dik 2,5 jaar mee, en die wordt denk ik vaker gestart dan de witte van Chris

Luco/Alpine-racer schreef:zolang je niet start blijft die heel-PAZ- schreef:Ah oke, had dit nog nooit gehoord, al moet ik wel zeggen op mijn gtt zit sinds ik hem heb een snelstarter en dat gaat nog steeds goed![]()
![]()
krijg de tering ouwe

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nounou
stomme zeeuw
jaja kachelradiatortje doorspoelen en een nieuwe op de rekening setten he

stomme zeeuw

jaja kachelradiatortje doorspoelen en een nieuwe op de rekening setten he

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
haha
dat heet snel verdient
dat heet snel verdient

- Willem-Jan
- Bestuurslid
dan nog even een vraagje. Wat moet je allemaal weghalen om de startmotor te kunnen vervangen?
Voorpijp en aandrijfas zitten er voor zo te zien, maar kun je er ook bij als ik mn rechtervoorwiel eraf haal?
Voorpijp en aandrijfas zitten er voor zo te zien, maar kun je er ook bij als ik mn rechtervoorwiel eraf haal?
Ja.Willem-Jan schreef:dan nog even een vraagje. Wat moet je allemaal weghalen om de startmotor te kunnen vervangen?
Voorpijp en aandrijfas laten zitten, passagierskant omhoog en wiel eraf, luchtfilterbak eruit, 3 bouten uit de bak draaien aan die kant, dan via het passagierskant-voorwiel de startmotor eruit halen (en daar ook de kabels losdraaien met lang verlengstuk). Het gaat zlefs met het hitteschild er nog op Arm erin steken en startmotor ertussenuit frutselen.
Piece á cake!
- Willem-Jan
- Bestuurslid
haha dat hoop ik Riël. Bedankt voor je uitleg! Ik zal es een poging wagen 

laatst mijn oude onderblok op de stort neergetieft 

ik had tot een maand of 8 geleden ook nog een gaar onderblok liggen, maja dacht het toch niet meer nodig te hebben en heb het toen ik de schuur aan het opruimen was weg gepleurt

same here..... 
bewaar je jarenlang allerlei zooi en kom je e rniet vanaf, op het moment dat je het weggepleurt heb, kloppen ze op de deur

bewaar je jarenlang allerlei zooi en kom je e rniet vanaf, op het moment dat je het weggepleurt heb, kloppen ze op de deur

Das die M14x1,5 bout waar je je oliesensor in draait toch? Nou nu weet je het draad, kun je em gewoon kopen bij de betere ijzerhandel 
Die bouten zitten overigens in elk willekeurig C-blokje, dus als je em niet kan krijgen heb je em zo op de sloop.

Die bouten zitten overigens in elk willekeurig C-blokje, dus als je em niet kan krijgen heb je em zo op de sloop.