[Clio GT Turbo]Remmerij perikelen
die vento vind ik ook echt briljant!
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Kan iemand die kleuren niet op een clio shoppen om te zien hoe het lijkt? Volgens mij ziet het er wel vet uit 

uhm...nietMerijn schreef:Fokking lelijk, Haas... Hoe kunnen we je van dit domme idee afpraten?

-
mee eens.Merijn schreef:Fokking lelijk, Haas... Hoe kunnen we je van dit domme idee afpraten?
Ik zou ook sowieso niet voor 2 tone gaan, maar gewoon 1 kleur. Blijft langer leuk imo.
nouja, op zich denk ik dat ik wel weet wat de mening is van jullie over de kleur
En om eerlijk te zijn...boeit me geen flikker 

duur? wie zegt dat het duur is? 

ik zie de voordelen er wel van inMarieke schreef:Deze vento is met schoolbordverf gedaan, maar het idee is wel (ongeveer) hetzelfde![]()

Onderhoudsbeurtje niet vergeten? Even aan de binnnenkant van de kap schrijven.
Mooie striping met bordkrijt en als we de kleur toch niks vinden dan neemt iedereen een doos stoepkrijt mee

Chris@R5 schreef:ik zie de voordelen er wel van in![]()
Onderhoudsbeurtje niet vergeten? Even aan de binnnenkant van de kap schrijven.
Mooie striping met bordkrijt en als we de kleur toch niks vinden dan neemt iedereen een doos stoepkrijt mee.

[img]http://i27.photobucket.com/albums/c197/ ... MSE061.jpg[/img]
[img]http://i27.photobucket.com/albums/c197/ ... AMSE06.jpg[/img]
@Haas: meer zal ik niet in je topic gooien

-
- Contacteer:
Duikt die vento, flitsservice fanaat hier ook al op. 

ja, snap ik,m aar gaat niet gebeuren. Mijn auto is uitzondering hierSiempie schreef:en als het niet duur is dan zijn er vast meer rtc`ers die dat adresje wel willen

Verder..tsja, genoeg onzin maar weer hier?

-
verrek, die Vento heeft 3-spakers!
driespaaks komt er zeker NIET onder, maar even zonder dollen, genoeg geloeld hier 
nu weer even ontopic aub

nu weer even ontopic aub

Hmmm... deze kleur vind ik wel heel gaaf!!!
Maar Haas heeft zijn keus al gemaakt he
Zilver vind ik persoonlijk ook heel mooi. Ik hoop alleen dat je het antraciet dan ook in glans kleur doet en niet mat... is net of ie in de grondverf staat anders.

kleur dit kleur dat... ROOD moet je hebben 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
Lekker nuttig dit slap geouwe hoer, laat die jongen lekker zijn auto spuiten hoe hij het mooi vind.
Wij weten genees hoe het er uit komt te zien, mischien is het als het gespoten is wel super
had eigelijk allang al verwacht dat Haas effe streng ging optreden hierzo..
Wij weten genees hoe het er uit komt te zien, mischien is het als het gespoten is wel super

had eigelijk allang al verwacht dat Haas effe streng ging optreden hierzo..

nouja, dacht dat ik al drie keer aangegeven had, dat de kleur toch vaststaat..maar goed, altijd mensen die toch nog ff willen laten weten wat dan wél mooi is...
bvd, maar zoals ik zei: kleur is geen discussiepunt

Ok... I rest my case...Haas schreef:nouja, dacht dat ik al drie keer aangegeven had, dat de kleur toch vaststaat..maar goed, altijd mensen die toch nog ff willen laten weten wat dan wél mooi is...![]()

Welke kleur het ook wordt, je hebt er in elk geval goed over nagedacht. En aangezien je perfectionistisch bent aangelegd twijfel ik er niet over dat je Clio er geweldig gaat uitzien!!!

Enne... misschien handig om je topic naam aan te passen... anders blijven nog steeds mensen zich bemoeien met de kleur keuze zonder de rest van de tekst fatsoenlijk te lezen (zoals ikke).
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik denk dat het een mooi cliootje word. Ongeacht de kleurkeus. Martijn is niet achterlijk en zal zijn clio echt niet vernachelen.
Keep up the good work
Keep up the good work

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijkPatrick.B schreef: Martijn is niet achterlijk en zal zijn clio echt niet vernachelen.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
vertelTom schreef:Hey Haas, weet je welke kleur ook mooi is...........![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.