Ik wilde de GT zelf ook enige tijd terug toen ie al op MP stond kopen, maar ik was toen helaas te laat.
Nu kreeg ik vrijdag een mailtje van de meneer die hem had gekocht en hem ook alweer weg deed (vanwege gezinsuitbreiding zei hij).
Mijn vriendin zag de GT en was er meteen helemaal weg van. Meteen gebeld en gelijk naar Weesp gereden.
Daar aangekomen gekeken en auto was wel in goede staat. Paar plekjes wat minder gespoten, maar valt niet echt op ofzo. Gelijk de mooiere wieltjes erbij genomen ipv de originele fase1 velgjes.
De auto meteen meegenomen en de weg naar huis heeft ie goed gedaan.
De beste man vertelde dat er nieuwe remleidingen opzaten omdat de olie eruit spoot toen hij remde. Vorige verkoper waarvan deze man de GT had gekocht was niet helemaal eerlijk. Maar er zitten inderdaad nieuwe leidingen op

Wel wat rare dingen zoals een VW koelvloeistofreservoir die los onder de kap lag. De koelfan bleek thuis aangekomen ook niet te werken. Gelukkig de hele weg snelweg gereden... De turbo is in zeer goede staat en draaid nog op originele druk, dit blijft ook zo.
Tot nu toe gedaan: alle bedrading in de motorruimte bij de dynamo opnieuw voorzien van stekkertjes en netjes aangesloten, en werkend! Ziet er beter uit dan al die kroonsteentjes en losse draden die we eruit getrokken hebben.
Nieuwe verdeelkap erop gezet, nieuwe rotor, nieuwe bougies, nieuwe bougiekabels, nieuw oliefilter, nieuwe olie. Verder hebben we het carburateurkoelgedeelte erafgehaald. Ontsteking ga ik nog verplaatsen naar achter het schutbord.
Eerste "leuke" GTT moment:
Maandag wilde ik de bougies gaan omruilen bij de automaterialenzaak, maar dit ging niet helemaal goed. Onderweg wilde ik effe 1 keer goed gas geven en toen had ik meteen een mooi rally geluid. De uitlaat was bij de aansluiting van de middendemper bij de voorste bocht uit elkaar geschoten. Niet zo raar overigens want na effe goed kijken bleek de achterdemper met spanbandjes vast te zitten en die kon geen kant op.
In de stromende regen daar maar op de straat gelegenom terplekke de uitlaat in rubbers te hangen en de klem van de voorste bocht goed vast te zetten. Uitlaat kan nu meehobbelen en blokkantelingen opvangen.
Tot zover maar weer dan, effe 1 fototje alvast.
[img]http://home.tiscali.nl/eddieswebspace/gttdeb1.JPG[/img]