Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Contacteer:
Die GTT gaat als een speer 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Vandaag even bij mn nieuwe werkgever geweest om vast wat dingen door te nemen, en o.a. even een demo uitzoeken....
Toch blijft het iedere keer weer leuk, " ow kijk maar even of er nog iets leuks tussen staat..."
Ik opzoek naar een Clio RS...
Het is een Megane 1.6 Tech-Line 3drs. geworden, met 17" Louxor wieltjes, ledert en navi + dikke audio...
Is voorlopig even tot er een nwe tuut besteld is, ik heb echt zin om weer lekker te gaan verkopen bij de Createur

Toch blijft het iedere keer weer leuk, " ow kijk maar even of er nog iets leuks tussen staat..."
Ik opzoek naar een Clio RS...

Het is een Megane 1.6 Tech-Line 3drs. geworden, met 17" Louxor wieltjes, ledert en navi + dikke audio...
Is voorlopig even tot er een nwe tuut besteld is, ik heb echt zin om weer lekker te gaan verkopen bij de Createur

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Veel succes, en plezier, bij je nieuwe baas Ivo! 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
kreeg je niet eens een R26Ivo8hoven schreef:Vandaag even bij mn nieuwe werkgever geweest om vast wat dingen door te nemen, en o.a. even een demo uitzoeken....![]()
Ik opzoek naar een Clio RS...![]()
Het is een Megane 1.6 Tech-Line 3drs. geworden, met 17" Louxor wieltjes, ledert en navi + dikke audio...![]()
kutbaas

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat een onzinIvo8hoven schreef:Nee, nu een blauwe![]()
Kijk deze advertentie dan op Marktplaats....., auto loopt niet door tanken van Euro 95 ipv 98...........???
Willie
flesje octaanboost erin en je hebt euro 100

-
- Contacteer:
100 eur?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee euro 100
en ik rij met ongeveer euro 108
en ik rij met ongeveer euro 108
-
- Contacteer:
100 euro geven voor die auto, bedoelde ik 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das veel te veel voor een williePaul1916v schreef:100 euro geven voor die auto, bedoelde ik

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb na het weekend ook weer een andere, de Clio 3 diezel gaat plaats maken voor een Clio 3 1.4 16v Dynamic geloof ik. In ieder geval zo'n luxeIvo8hoven schreef:Vandaag even bij mn nieuwe werkgever geweest om vast wat dingen door te nemen, en o.a. even een demo uitzoeken....![]()
Ik opzoek naar een Clio RS...![]()
Het is een Megane 1.6 Tech-Line 3drs. geworden, met 17" Louxor wieltjes, ledert en navi + dikke audio...![]()

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
bekend filmpie

Immer wieder die verdammte Holländer
volgens mij op de heerenduinweg? wanneer is dat gebeurd?Chris schreef:Via via kreeg ik dit plaatje door... Ongeluk in IJmuiden schijnt...
http://www.nu.nl/mmbase/images/907919
heb er nog niks over gelezen
Immer wieder die verdammte Holländer
Robbie heeft ook zo een T3 op de 5 gehad. Als ie inkomt is het alle hens aan dek maar onder de 4000 toeren....o jee...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zoals je ziet je kan maar ff 2000 toeren gebruik maken van de blazer ...
Kan je toch beter een iets kleinere turbo hebben dan ben over een groter gebied voorzien van een stootje in de rug ........
Maar als ie gaat dan gaat ie ook echt
Kan je toch beter een iets kleinere turbo hebben dan ben over een groter gebied voorzien van een stootje in de rug ........

ja, maar alleen maar topvermogen schiet ook niet op vind ik....jochem de haas schreef:Zoals je ziet je kan maar ff 2000 toeren gebruik maken van de blazer ...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja misschien een betere tegen gekomen ..is en blijft een handelaarChris schreef:Oudewater clan, kijk dit dan:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=3871173
Hoe lang heeft hij hem? Weekje?!
-
Zo laatste examen is ook binnen! 

VLK Groep
-
Ben al begonnen, is echt S-U-P-E-R alleen dat schakelen je blijft bezig-PAZ- schreef:![]()
kan je beginnen met rijden

VLK Groep
-
- Contacteer:
Gefeliciteerd RJ!

ik heb ook wel eens een stukje gereden met een 500pk magnum V8 van de rijschoolhouder hier in de buurt nadat wel iets aan de airco gemaakt hadden, ik zo van die turbo's hoor je ook niet als ie niet moet trekken he, hij zo let effe op gooit die mafkees de parkeer rem er voor een stukje op en toen floot ie wel zeg

alleen als je idd beetje rond rijd in de buurt schakel je jezelf de tering

alleen als je idd beetje rond rijd in de buurt schakel je jezelf de tering

-
Met een Scania 3 serie kan je tegelijk de motorrem en gaspedaal intrappen dan heb je een hele mooie zwarte pluim achter je 

VLK Groep
-
Zeker en begin steeds meer een hekel aan drempels te krijgen in zijn 5 met 20 km/h over een drempel heen-PAZ- schreef:
alleen als je idd beetje rond rijd in de buurt schakel je jezelf de t@ring

VLK Groep