Ik begrijp jullie ongeduld, ik zou hetzelfde hebben
In een paar berichten terug staat dat ze a.s. dinsdag de laatste setjes binnen krijgen om de bestelling compleet te maken. Morgen ga ik nog even achter ze aan bellen dat ik het geld wil overmaken, zodat de kans des te groter is dat ik ze donderdag/vrijdag heb.
Murray schreef:Ik begrijp jullie ongeduld, ik zou hetzelfde hebben
In een paar berichten terug staat dat ze a.s. dinsdag de laatste setjes binnen krijgen om de bestelling compleet te maken. Morgen ga ik nog even achter ze aan bellen dat ik het geld wil overmaken, zodat de kans des te groter is dat ik ze donderdag/vrijdag heb.
Wat is nou de bedoeling voor de mensen die niet naar de ledenvergadering gaan? Ga jij dan de setjes opsturen? Zo ja, hoe worden die bezorgkosten dan betaald?
Jup.
De mensen die niet naar de vergadering komen zullen hun pakketje per post ontvangen.
Hoewel, ik heb nog andere oplossingen. In het zuiden van het land, regio rotterdam woont een maat van me (Albert) die aangeboden heeft om in die regio de setjes af te leveren. Wellicht als er elders in het land een groep mensen bij elkaar wonen, dan kunnen we hetzelfde toepassen.
Ook is er een meeting te organiseren in bijv. de Meern waar de eerdere meeting was.
Mocht het nu echt niet lukken, dan kunnen de pakketjes verzonden worden. De prijs is als volgt:
Basis pakket: 6,20 (goedkoopst, meeste risico, buren aflevering)
Zender pakket: 7,95 (deze is aan te raden, heeft verhoogde aansprakelijkheid, kan niet bij buren worden afgeleverd)
Ongefrankeerd pakket: 14,00 (betalen aan de deur)
Bij de eerste twee moet het bedrag aan mij overgemaakt worden, de laatste moet je aan de deur aan de postman/vrouw betalen.
Ik probeer de verzendkosten naar mij toe op de rekening van tunex te doen, zodat dit niet doorberekend hoeft te worden.
Ik zou ze bij Mike kunnen afleveren inderdaad. Misschien dat ze zelfs langsgebracht kunnen worden. Een kennis van me rijd regelmatig van Denhelder naar Rotterdam, en dan kom je langs regio den haag. Maargoed, zodra ik iets weet, weet jij (jullie) het!
Omdat ik nog steeds geen factuur heb gekregen. Ik wil de de boel betalen, zodat ze woensdag (morgen dus) de setjes kunnen sturen, zodat ik ze donderdag binnen heb. Op z'n laatst heb ik ze dan vrijdag binnen, en dan kan ik ze zondag meenemen naar de alv.
Zo goed?
*edit*
ohja, woensdag krijgen ze als het goed is de laatste setjes binnen, vandaar dat ik woensdag zei