Ja geloof iets van 75 FX ofzo nouja zal wel dezelfde zijnChris schreef:Die jij bedoelt heeft een -F- kenteken uit 2000.jochem de haas schreef:Die zal verkocht zijn denk ik (de omega lotus) ......ik zie er namelijk regelmatig 1 rond rijden in de buurt van oudewater montfoort....en zoveel zullen er niet zijn .....
Florus, de reden daarvan is dat Roy de 5 had geschorst. Ik heb hem niet overgeschreven, omdat dat een beetje zonde van het geld is.. overshrijven, en wederom schorssen...Florus schreef: BY-78-VT.........Datum aanvang tenaamstelling 24-11-1999
Volgens mij laat je gevoel je juist heel erg i/d steek............Ivo8hoven schreef:Ben toch benieuwd naar de racties vanmiddag hier in dit topic...., als de eerste foto's online komen.....![]()
Erg verstandige keuze Roy...., ik heb het altijd in mn achterhoofd gehad...., en mn gevoel laat me dus niet in de steek![]()
Ik had een corsa b 2.0 16v turbo op het oog maar de eigenaar wilde er op het laatste moment niet vanaf. Anders had ik hem afgelopen donderdag al gehad.Maus schreef:Blijft de vraag wat Roy dan gekocht heeft.
Als ik een auto zou kopen,ook al zou ie al geschorst zijn,dan zou 'k 'm toch op m'n eigen naam willen hebben,zoveel kost dat nou ook weer niet.....Chris schreef: Florus, de reden daarvan is dat Roy de 5 had geschorst. Ik heb hem niet overgeschreven, omdat dat een beetje zonde van het geld is.. overshrijven, en wederom schorssen...![]()
Bij gebrek aan tijd, interesse, en met de komst van een nieuw project (je weet al wat...) heb ik de GT verkocht.