ACT: Twingo I
-
- Contacteer:
276 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
da's nog een beetje vroeg ...Mike (spitsoor) schreef:276
-
- Contacteer:
Snel de pagina vol kliederen dan

moet wel lukkenMike (spitsoor) schreef:Snel de pagina vol kliederen dan![]()

zonet nog eens wat koelvloeistof bijgevuld en nog eens goed ontlucht, en toen heb'k met zo'n achterlichtenspray m'n achterlichten wat donkerder gemaakt

is niet echt denderend goed gedaan, maar da's toch maar tijdelijk tot ik andere achterlichten heb en deze project units worden

twingopurplemonster, da's iets waar je mee zal mogen leren leven, spijtig genoeg.. of andere bandjes kopen

en in tussentijd zal je weinig overtredingen begaan

_SpiNd0o schreef:is dit nou DE tuttwingo:p wat heb je er eigenlijk allemaal mee gedaan?
wel, alles bij elkaar:
exterieur: gespoten bumpertjes, 14" velgjes met 195/45r14 uniroyal, witte zijpinkers, verdonkerde achterlichten, kleine nrplaathouder, roestige gaas in de luchthapper (past bij de gele pinkers), kleine antenne
de lagunalip en de sad look zijn er voor de keuring af gegaan, dus die liggen nu nog in de garage..
interieur: neon-verlicht display, zetelhoezen (enkel op de voorzetels, die vand e achterbank is gescheurd en dus verwijdert) vaasjes, felblauwe interieurverlichting.
ICE: k heb een Phoenix GOld woofer gehad met een 1200W max versterker en DLS slimline pro setje vooraan en een setje 13cm DLS in de hoedenplank gekoppeld aan een soundstorm radio en een 1F condensator. dat haalde 130.5dB... momenteel zit er niks geen ice meer in........
performance: K&N inlegfilter, gereviseerde kop (na 250d km), nieuw spruitstuk, remkoeling.
misschien (als er vraag naar is) ooit eens een project topic aanmaken ...
en nu vergeet k waarschijnlijk nog wel iets...
-
zo staat onze twingo er momenteel bij snik snik
[img]http://img165.imageshack.us/img165/1633 ... ncekd8.jpg[/img]

[img]http://img165.imageshack.us/img165/1633 ... ncekd8.jpg[/img]
Ben bezig met CV met ab. Draden en motortjes netjes aangesloten. Opzich werkt alles, maar er is een probleempje. De bijrijderskant wil niet automatisch open en dicht, omdat het deurpinnetje zwaar aanloopt in die houder en het motortje hiervoor niet sterk genoeg is. De houder en het pinnetje zaten al scheef in de deur bij aankoop, maar nooit het lef voor gehad om er een schroevendraaier oid onder te zetten. Kan ik deze wel gewoon met een schroevendraaier eruit wippen of is er een andere methode voor?
En mocht iemand het toevallig weten waar ik de knipperlichtdraden het best vandaan kan halen, graag de tip. Ik dacht zelf aan die bij de alarmlichtknop. Het hoofdkastje zit onder het stuur ergens, dus als iemand iets dichterbij weet? Kleur van de draden zou helemaal toppie zijn
En mocht iemand het toevallig weten waar ik de knipperlichtdraden het best vandaan kan halen, graag de tip. Ik dacht zelf aan die bij de alarmlichtknop. Het hoofdkastje zit onder het stuur ergens, dus als iemand iets dichterbij weet? Kleur van de draden zou helemaal toppie zijn

dichter waarbij?
-
ik ga binnenkort ook cv ik bouwen
ik breng de draad van de cv die op het knipperlicht moeten gewoon naar voren toe bij het knipperlicht daar plug ik heb er bij op
ik breng de draad van de cv die op het knipperlicht moeten gewoon naar voren toe bij het knipperlicht daar plug ik heb er bij op
Is het voor de APK verplicht dat je stoel naar voren kan klappen ?
Zit er namelijk over na te denken om lederen Seat Cupra voorstoelen in mijn auto te zetten, maar die kunnen alleen niet naar voren klappen.....
En hoe kan ik het best die stoelen in de Twingo monteren ?!?
Zit er namelijk over na te denken om lederen Seat Cupra voorstoelen in mijn auto te zetten, maar die kunnen alleen niet naar voren klappen.....
als de apk dezelfde principes heeft als de keuring in belgie, mag dat enkel als je je achterbank verwijdert...Nickster schreef:Is het voor de APK verplicht dat je stoel naar voren kan klappen ?
k heb er vandaag trouwens (in de regen :roll: ) m'n lipje er terug op gezet

nu nog enkel zien wa'k ga doen met de sad look, en eventueel (na wat sparen) wat lager leggen ...
weet k weer wat te doen als k door dit setje schijven heen ben. naar schatting nog een 3000km... (hoewel k waarschijnlijk wel geventileerde schijven zou nemen ...)Petertje5 schreef:en ik heb vandaag voorremmen van een clio 16v gekocht, die zonder enige moeite op de twingo passen
ja maar kon deze klauwen en schijven goedkoop overnemen
dus dan ben ik er zoizo al blij mee, zit er ook nog over te denken om stalen remleidingen te halen, maar zou dit heel veel schelen? lijkt me dat het alleen wat directer remt..

Nee dachte het niet. Er zit ook geen Walk-In systeem op?Nickster schreef:Is het voor de APK verplicht dat je stoel naar voren kan klappen ?
Is van een 5 deurs wagen, een Leon Sport (denk Cupra)Chris@R5 schreef:Nee dachte het niet. Er zit ook geen Walk-In systeem op?Nickster schreef:Is het voor de APK verplicht dat je stoel naar voren kan klappen ?
-
- Contacteer:
Cupra zal het niet zijn denk ik die is toch alleen leverbaar met een 3 deurs uitvoering?
Vraag..
Wie o wie kan me helpen... m'n Twingo heeft af en toe(steeds vaker) startproblemen..het maakt ni uit met koude of warme motor..hebben de bougies al vervangen.. ik moet dan 4 a 5 x starten voor hij m pakt... wat kan dit zijn ????
Wie o wie kan me helpen... m'n Twingo heeft af en toe(steeds vaker) startproblemen..het maakt ni uit met koude of warme motor..hebben de bougies al vervangen.. ik moet dan 4 a 5 x starten voor hij m pakt... wat kan dit zijn ????
Hoi hoi,
Vraagje heeft iemand nog een fase 2 voorbumper van een twingotje liggen???
net een ongeluk gehad... heel m'n bumper is aan gort en dat pompje wat naast de fan zit is afgebroken...
ik ben er echt hard op zoek naar want het is m'n enigste auto en moet zo snel mogelijk hem weer rijdend hebben...
alvast bedankt...
laat maar heb d'r al eentje maar baal nog wel
Vraagje heeft iemand nog een fase 2 voorbumper van een twingotje liggen???
net een ongeluk gehad... heel m'n bumper is aan gort en dat pompje wat naast de fan zit is afgebroken...

alvast bedankt...

dat ging snel ...DxRsd schreef:Vraagje heeft iemand nog een fase 2 voorbumper van een twingotje liggen???
k ga precies ook is beginnen opletten.. iets te veel accidenten met twingo's de laatste tijd.
langs de andere kant heb k wel weer gemerkt waarom ik een groot fan ben van uniroyal rainsports

Heb je al een andere accu geprobeerd? Kan zijn dat ie net niet genoeg spanning levert om het rond te krijgen. Had ik wel met de GTEDaantjuh schreef:Startmotor draait wel int ronde.. alleen slaat motor ni anRontwingo schreef:Startmotor?
Chris@R5 schreef:Heb je al een andere accu geprobeerd? Kan zijn dat ie net niet genoeg spanning levert om het rond te krijgen. Had ik wel met de GTEDaantjuh schreef:Startmotor draait wel int ronde.. alleen slaat motor ni anRontwingo schreef:Startmotor?
T rare is dat hij t ni altijd doet...heb nog geen andere accu geprobeerd..
Hij deed het bij mij ook niet altijd. Maar dat kwam omdat het het een combinatie was tussen een startmotor die niet heel goed vrij liep en een zwakkere accu. De bendix die aan liep veroorzaakte weerstand en dus meer stroom. Die kreeg ie niet en dus sloeg ie niet aan. Ook na langere ritten kwam dit voor.
Ook niet dom

-
zaterdag krijgen we ons nieuwe twingoftont binnnen en okk de nieuwe bumper
bumper gaat er nog net onder daat doen we pas na de winter
dus dat word zaterdag weer lekker sleutelen
greetzzz twingy
bumper gaat er nog net onder daat doen we pas na de winter
dus dat word zaterdag weer lekker sleutelen
greetzzz twingy
Is dit je nieuwe kentekenplaat op de Twingo ... Jacco
Ik herkende de paarse kleur ...
[img]http://media1.break.com/dnet/media/2006 ... 6gal61.jpg[/img]