Luco/Alpine-racer schreef:zag wel een afslag dacht ik
maar is maar 15 km vanaf vlissingen![]()
kom je een keer bakkie doen in vlissingen
bouwputje afmaken-PAZ- schreef:Luco/Alpine-racer schreef:zag wel een afslag dacht ik
wat moet jij nou weer in vlissingen![]()
juist-PAZ- schreef:kan je gelijk weer investeren in je eigen bouwput![]()
Idd, zo'n ritje heb ik ook eens gemaakt.Ivo8hoven schreef:Hmmmm, die tunnels zijn wel goed daar...., kan me nog een keer een ritje retour van MABO herinneren met de GTT....door de Liefkenshoektunnel....VLAMMEN![]()
hmz..vorige week ook nog in vlissingen geweest
is dat dat 'zwembad' midden in de stad?Luco/Alpine-racer schreef:bouwputje afmaken-PAZ- schreef:Luco/Alpine-racer schreef:zag wel een afslag dacht ik
wat moet jij nou weer in vlissingen![]()
is een beetje een puinhoop daar
dus moet puinruimen en ze betalen erg goed![]()
Dankje Haas, ja nog 1 te gaan!Haas schreef:Feli!
tweede toch?
chris er is al 325 geboden dus boven de prijsklasseChris schreef:Ivo, er staat een GT te koop in jouw prijsklasse:
Klik hier voor een GT Turbo ONDER de 250 Euro!
Als ik volgende week vrijdag me administratie gehaald heb en ik in het bezit ben van een chaufeursdiplomaLuco/Alpine-racer schreef:
@rj gefeliciteerd, waar blijft dat gebak nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmmmm,leuk om als 3e Gt-tje erbij te hebben......Luco/Alpine-racer schreef:chris er is al 325 geboden dus boven de prijsklasseChris schreef:Ivo, er staat een GT te koop in jouw prijsklasse:
Klik hier voor een GT Turbo ONDER de 250 Euro!![]()
![]()
![]()
![]()
bieden danFlorus schreef:Hmmmmm,leuk om als 3e Gt-tje erbij te hebben......Luco/Alpine-racer schreef:chris er is al 325 geboden dus boven de prijsklasseChris schreef:Ivo, er staat een GT te koop in jouw prijsklasse:
Klik hier voor een GT Turbo ONDER de 250 Euro!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......
Idd met het dakje naar beneden, terugschakelen en gaaaaaanLex schreef:Idd, zo'n ritje heb ik ook eens gemaakt.Ivo8hoven schreef:Hmmmm, die tunnels zijn wel goed daar...., kan me nog een keer een ritje retour van MABO herinneren met de GTT....door de Liefkenshoektunnel....VLAMMEN![]()
met de 19
Zal er vandaag nog eens informeren bij mn ex collega over de Clio....Chris schreef:En? Al wat gehoord?!Ivo8hoven schreef:Ik kreeg vandaag een telefoontje dat de "Coupe" ws weer in de verkoop komt....
![]()
[img]http://interval0.rendered.startpda.net/ ... _yuyr.jpeg[/img]
![]()
Had hem echt noooooit weg moeten doen...
1 kantoorHessel schreef:hoeveel kamers heeft je nieuwe stulpje dan....
daar doen we het ook allemaal voorRobert-Jan schreef:Aan ruimte niet te kort iig