echt ziek dat je iemand zijn auto opbreekt voor een radiator slang


Haas schreef:je moet ook niet in friesland WILLEN komen
http://www.clubrenaultsportives.nl/foru ... hlight=jc5Ik heb toevallig een lekbakje gevonden voor de JB3-JC5 bak.
Dank zij het assisteren van Joris bij het uit- en inbouwen van een blok
Renault heeft ooit bedacht om de bediening onderaan de bak te maken.
Het bakje werkt dus twee kanten uit:
1) als de bak toch een beetje lekt langs de dichting (waar de bediening van de bak door loopt), in ieder geval geen olie op de vloer.
2) het beschermd de bediening tegen steenslag en zand, waardoor het rubber langer leeft.
En het kost nog eens niets:
R 77 00 859 424 voor Euro 2,86 ex BTW
[img]http://home.planet.nl/~bree0170/lekbakje.jpg[/img]
Links haakt het om een bout aan de voorkant van de bak en rechts haakt het in een oog dat achter aan de bak zit.
heb 185/60 zomerband op gt gehad in 13 inch in mxv2, deze was al te hoog.-PAZ- schreef:nu is 185 55 14 niet echt de meest ideale/ganbare maat in winterbanden
iemand ervaring met 185 / 60 14 op een gtt??
Zo'n bakje zit standaard op een clio RSIDonleben schreef:Kwam ik ff tegen op t net. Misschien ook wat voor mensen hier?
http://www.clubrenaultsportives.nl/foru ... hlight=jc5Ik heb toevallig een lekbakje gevonden voor de JB3-JC5 bak.
Dank zij het assisteren van Joris bij het uit- en inbouwen van een blok
Renault heeft ooit bedacht om de bediening onderaan de bak te maken.
Het bakje werkt dus twee kanten uit:
1) als de bak toch een beetje lekt langs de dichting (waar de bediening van de bak door loopt), in ieder geval geen olie op de vloer.
2) het beschermd de bediening tegen steenslag en zand, waardoor het rubber langer leeft.
En het kost nog eens niets:
R 77 00 859 424 voor Euro 2,86 ex BTW
[img]http://home.planet.nl/~bree0170/lekbakje.jpg[/img]
Links haakt het om een bout aan de voorkant van de bak en rechts haakt het in een oog dat achter aan de bak zit.
en op een S..Florus schreef:en standaard op een williams,en op een clio 16v..........
Zo'n apexi kan niet op een gt geloof ik omdat ie geen ecu heeftCChris schreef:als geld geen rol zou spelen, wat zouden jullie dan kiezen? een boost controller van blitz/apexi etc etc of een bleedvalve die in het interieur geplaatst kan worden? tis voor de GTT uiteraard.........
mij werd verteld dat zo'n boostcontroller preciezer zou zijn ten opzichte van een bleedvalve........
dat dacht ik dus ook, maar ik wil ook nog eens even weten of het daadwerkelijk zo is dat een bleedvalve minder zeker zou zijn als zo'n boostcontroller en of die boost spikes ofzowiets er ook daadwerkelijk zijn als je een bleedvalve monteert........jochem de haas schreef:Zo'n apexi kan niet op een gt geloof ik omdat ie geen ecu heeftCChris schreef:als geld geen rol zou spelen, wat zouden jullie dan kiezen? een boost controller van blitz/apexi etc etc of een bleedvalve die in het interieur geplaatst kan worden? tis voor de GTT uiteraard.........
mij werd verteld dat zo'n boostcontroller preciezer zou zijn ten opzichte van een bleedvalve........
IK KAN ER OOK NAAST ZITTEN HOOR, maar dacht dat ik dat ooit eens venomen had
Wat is een tps-sensor?Menno schreef:Volgens mij krijg je zo'n Apexi prima aan de praat in een gtt'tje. Je hebt een toerental en voertuigsnelheid nodig, die zitten d'r bij een gtt in. Je moet er alleen ff een tps sensortje bij klussen, maar das nou ook niet bepaald rocket-science.