Haas, denk je dat ik het nog kan volgen?!
Roy's GT5 project...
En toen reed ik nog maar met max 1.1 bar, gevolgd door een mooie knal vanwege de fuelcut...Steven schreef:Hehe die Roy, ga je ook een evo kopen?
Een 8 moet je niet nemen, spaar dan ff door voor de 9. (Of ga voor de 6 of 7.)Remco T. schreef: Krijg er begin volgend jaar 1 binnen hoor Roy.. een zwarte 2e hands Evo 8..Ik ga er ook vanuit dat hij bij Chris in goeie handen is..
wel een vreemde wending maargoed het zal een weloverwogen beslissing zijn geweest
Maareh Rem, werk jij maar halve weken ofzo? Was van de week 2 maal bij de dealert, maar ik zag geen bekende.
@Florus , in mijn garage is helemaal geen plek voor een auto. Voorlopig staat het nog helemaal vol met bouwmateriaal.
@ Maus, ik ben 3 weken terug met een evo 7 richting Nurburgring geweest
Ik werk tegenwoordig op de Woensdag Vrijdag en de ZaterdagMaus schreef:En toen reed ik nog maar met max 1.1 bar, gevolgd door een mooie knal vanwege de fuelcut...Steven schreef:Hehe die Roy, ga je ook een evo kopen?
Een 8 moet je niet nemen, spaar dan ff door voor de 9. (Of ga voor de 6 of 7.)Remco T. schreef: Krijg er begin volgend jaar 1 binnen hoor Roy.. een zwarte 2e hands Evo 8..Ik ga er ook vanuit dat hij bij Chris in goeie handen is..
wel een vreemde wending maargoed het zal een weloverwogen beslissing zijn geweest
Maareh Rem, werk jij maar halve weken ofzo? Was van de week 2 maal bij de dealert, maar ik zag geen bekende.
Maar waarom geen EVO 8.. mn Collega vind de Evo 8 beter dan de Evo 9..stiekem
Ze worden naar mate wel minder grotesk.. wat best jammer is..
Weet ik niet maar gewoon qua gevoel.. qua techniek zal hij natuurlijk altijd beter zijnMaus schreef:Dan heeft die collega zeker nog geen contact gehad met vd Heuvel?![]()
Vanuit welk oogpunt heeft ie dat dan vergeleken?
Maar het gevoel bij een auto kan verschillen natuurlijk..
@ Maus, ik was met deze evo mee. Specs weet ik niet precies, maar na 8 rondjes ring zijn we 1 keer ingehaald. Dat was door een engelse Subaru die helemaal leeggetrokken was. En wij zaten met zn 3en in die evo. Toen was die sub bergop net iets sneller.
Verder hebben we alles ingehaald, porsche's gt3, elke motorfiets en zelfs de ringtaxi 2 keer
[img]http://www.hco.net/gallery/car.related/ ... G_3215.JPG[/img]
Verder hebben we alles ingehaald, porsche's gt3, elke motorfiets en zelfs de ringtaxi 2 keer
[img]http://www.hco.net/gallery/car.related/ ... G_3215.JPG[/img]
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
Euh ja hoezo nıet ? ......staat toch geen turks?Chris schreef: Haas, denk je dat ik het nog kan volgen?!
Je zeı dat je geen geld meer aan dıe hokken zou uıtgeven ....enz enz
En dan doe je dıt
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wie weet heeft ie em graties gekregen

-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het zal denk ık nıet de normale vergoedıng zıjn dıe wıj geven ... rond de 500 euro
......
Ben bang dat het ıets meer ıs .....
Ben bang dat het ıets meer ıs .....
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
nee daar ben ik ook bang voor 
Goei spul hè, zo'n EVO?Roy schreef:@ Maus, ik was met deze evo mee. Specs weet ik niet precies, maar na 8 rondjes ring zijn we 1 keer ingehaald. Dat was door een engelse Subaru die helemaal leeggetrokken was. En wij zaten met zn 3en in die evo. Toen was die sub bergop net iets sneller.
Verder hebben we alles ingehaald, porsche's gt3, elke motorfiets en zelfs de ringtaxi 2 keer![]()
![]()
Maar als ik dit zo lees, zal ie op z'n minst de zelfde specs als mij moeten hebben. (EVO zelf komt me niet bekend voor, is de eigenaar wel actief op LancerEVOClub.org?)
De VIII was meer op comfort ontworpen, de IX is weer echt voor rallygebruik gemaakt. Das het verschil.Remco T. schreef:Weet ik niet maar gewoon qua gevoel.. qua techniek zal hij natuurlijk altijd beter zijn
Maar het gevoel bij een auto kan verschillen natuurlijk..
En sinds afgelopen zaterdag heeft Boskoop er weer een Renault bij.
Plaatje bij het praatje:
[img]http://i21.photobucket.com/albums/b259/ ... xpress.jpg[/img]
Het nieuwe autootje van Roy
Hij miste zijn Renault 5 GT Turbo en zijn Renault Clio RSI.
Plaatje bij het praatje:
[img]http://i21.photobucket.com/albums/b259/ ... xpress.jpg[/img]
-
Duupke (Ronald)
- Contacteer:
Jerk schreef:En sinds afgelopen zaterdag heeft Boskoop er weer een Renault bij.![]()
Plaatje bij het praatje:
foto Express
Autootje schreeuwt om wat gele accenten...
Ziet er nog goed uit.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ha 2 stukken roest op de foto....

beter man, er is geen betere tijdelijke wagen als een Express 
Immer wieder die verdammte Holländer
Ook al een Evo
? net als Maus ???