Steven schreef:Hehe die Roy, ga je ook een evo kopen?
En toen reed ik nog maar met max 1.1 bar, gevolgd door een mooie knal vanwege de fuelcut...
Remco T. schreef:
Krijg er begin volgend jaar 1 binnen hoor Roy.. een zwarte 2e hands Evo 8.. Ik ga er ook vanuit dat hij bij Chris in goeie handen is..
wel een vreemde wending maargoed het zal een weloverwogen beslissing zijn geweest
Een 8 moet je niet nemen, spaar dan ff door voor de 9. (Of ga voor de 6 of 7.)
Maareh Rem, werk jij maar halve weken ofzo? Was van de week 2 maal bij de dealert, maar ik zag geen bekende.
@Florus , in mijn garage is helemaal geen plek voor een auto. Voorlopig staat het nog helemaal vol met bouwmateriaal.
@ Maus, ik ben 3 weken terug met een evo 7 richting Nurburgring geweest En in een evo 7 zit net ff wat meer luxe dus als er iets snels terug komt is het zeker een evo.
Steven schreef:Hehe die Roy, ga je ook een evo kopen?
En toen reed ik nog maar met max 1.1 bar, gevolgd door een mooie knal vanwege de fuelcut...
Remco T. schreef:
Krijg er begin volgend jaar 1 binnen hoor Roy.. een zwarte 2e hands Evo 8.. Ik ga er ook vanuit dat hij bij Chris in goeie handen is..
wel een vreemde wending maargoed het zal een weloverwogen beslissing zijn geweest
Een 8 moet je niet nemen, spaar dan ff door voor de 9. (Of ga voor de 6 of 7.)
Maareh Rem, werk jij maar halve weken ofzo? Was van de week 2 maal bij de dealert, maar ik zag geen bekende.
Ik werk tegenwoordig op de Woensdag Vrijdag en de Zaterdag
Maar waarom geen EVO 8.. mn Collega vind de Evo 8 beter dan de Evo 9..stiekem
Ze worden naar mate wel minder grotesk.. wat best jammer is..
@ Maus, ik was met deze evo mee. Specs weet ik niet precies, maar na 8 rondjes ring zijn we 1 keer ingehaald. Dat was door een engelse Subaru die helemaal leeggetrokken was. En wij zaten met zn 3en in die evo. Toen was die sub bergop net iets sneller.
Verder hebben we alles ingehaald, porsche's gt3, elke motorfiets en zelfs de ringtaxi 2 keer
Roy schreef:@ Maus, ik was met deze evo mee. Specs weet ik niet precies, maar na 8 rondjes ring zijn we 1 keer ingehaald. Dat was door een engelse Subaru die helemaal leeggetrokken was. En wij zaten met zn 3en in die evo. Toen was die sub bergop net iets sneller.
Verder hebben we alles ingehaald, porsche's gt3, elke motorfiets en zelfs de ringtaxi 2 keer
Goei spul hè, zo'n EVO?
Maar als ik dit zo lees, zal ie op z'n minst de zelfde specs als mij moeten hebben. (EVO zelf komt me niet bekend voor, is de eigenaar wel actief op LancerEVOClub.org?)
Remco T. schreef:Weet ik niet maar gewoon qua gevoel.. qua techniek zal hij natuurlijk altijd beter zijn
Maar het gevoel bij een auto kan verschillen natuurlijk..
De VIII was meer op comfort ontworpen, de IX is weer echt voor rallygebruik gemaakt. Das het verschil.
Weheeee, helemaal pimp...., ik wist wel dat je tegen dubbel fris opkeek, hij is gewoon een trendwatcher.....
Dikke expres Roy, ff witte strepen erover ala Viper tjoening