yeah right, je zei 139,50 oid -10%Murray schreef:Ja, ze kosten alleen wel 312 euro exclusief lampen en btw
Nieuwe XENONSETS. Nu ook BI-XENON goedkoop!
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Mrtn schreef:yeah right, je zei 139,50 oid -10%Murray schreef:Ja, ze kosten alleen wel 312 euro exclusief lampen en btw

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Contacteer:
Hey doooie leef jij ook weer ? 

-
- Contacteer:
pm terug...
*knip*

*knip*

Laatst gewijzigd door Erik (Schepjes) op za 25 nov 2006 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Contacteer:
Inderdaad .... ik vind het interessanter om te weten wanneer het spul geleverd wordt! 
Heb je al nieuws voor de ongeduldigen onder onsMurray schreef:Is gister al gedaan. Na Hessel gesproken te hebben heb ik de mail opgemaakt en verzonden.
Maandag bel ik het bedrijf om de order even door te srpeken, dan zal ik ook meer weten over de leverdatum.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Ja, maar niet voor de ongeduldigen.
Ik heb gister met de mensen gebeld, maar dit was in de ochtend.
Hij vertelde mij dat ze 's middags pas mailafhandeling deden, en dat hij me hierna zou terugbellen. Dit is niet gebeurd, dus ik zal ze vanmiddag maar weer stalken.
Ik heb gister met de mensen gebeld, maar dit was in de ochtend.
Hij vertelde mij dat ze 's middags pas mailafhandeling deden, en dat hij me hierna zou terugbellen. Dit is niet gebeurd, dus ik zal ze vanmiddag maar weer stalken.
Ik wil eventueel ook wel helpen stalken ....
Daar ben ik goed in .....

Daar ben ik goed in .....

Kheb net weer contact gehad. Slecht nieuws voor jou, Maarten. Ze hebben het heel erg druk op dit moment. Voor hun een goeie zaak, maar je zult waarschijnlijk een tijdje moeten wachten op je afspraak. Maar het is wel geregeld iig, ze weten er van.
Vanavond om een uur of 6 sluiten ze, en dan krijg ik email van de baas met meer informatie.
Vanavond om een uur of 6 sluiten ze, en dan krijg ik email van de baas met meer informatie.
Het contact liet even op zich wachten helaas, maar ik heb inmiddels vernomen dat volgende week dinsdag de laatste setjes uit onze bestelling binnenkomen. Hierna worden setjes verstuurd, dus dat zou dan vrijdag zijn dat ik ze ontvang. Maargoed, alles onder voorbehoud, IK beloof niets
Mocht je het dan binnen hebben mag je mijn 2 setjes ook meenemen.Murray schreef:Ik hoef m'n eigen setje niet mee te nemen, dus das 5 setjes totaal
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Contacteer:
Dus de 10e neem je het mee?
Beters 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
Las ik het toch goed
Oke dan je moet ook niets beloven ckers als je het zelf niet in de hand hebt. We w88 het wel af
Weet wel dat ik straks redelijk uniek ben als het ingebouwd is

Yep, als het goed is komt er dinsdag een lading binnen.
Jammer dat ze geen voorraad meer hadden want we hadden eigenlijk voor komende zaterdag een gezamelijke inbouwdag gepland.
Met wij bedoel ik enkele leden van de RMC.
Jammer dat ze geen voorraad meer hadden want we hadden eigenlijk voor komende zaterdag een gezamelijke inbouwdag gepland.
Met wij bedoel ik enkele leden van de RMC.
RMC? Was da? Renault Meeting Club?
Tja, idd jammer dat ze bepaalde setjes niet op voorraad hebben. Ik had al een reservering van een stuk of 14 setjes uitstaan, maar blijkbaar was de aanvulling niet op voorraad. (nu 18 stuks) Ik hoop echt dat ik vrijdag de setjes binnen krijg, want dan kan ik ze meenemen naar de ALV. Nouja, een beetje goede hoop hebben!
Tja, idd jammer dat ze bepaalde setjes niet op voorraad hebben. Ik had al een reservering van een stuk of 14 setjes uitstaan, maar blijkbaar was de aanvulling niet op voorraad. (nu 18 stuks) Ik hoop echt dat ik vrijdag de setjes binnen krijg, want dan kan ik ze meenemen naar de ALV. Nouja, een beetje goede hoop hebben!
Wat is de status??
-
- Contacteer:
status: Tickets zijn geboekt, hij gaat lekker vakantie vieren van de 18x 139 euro en that's it