Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
godvergetese kankerzooi!! nu gaat achmea eerst zitten wachten op die wodkastokers uit het fucking oostblok en kan ik nog even op de expert gaan zitten wachten!
de algehele tyfus toegewenst, geef me m'n centen of haal m'n schade van m'n auto maar niet dit zielige gekut
RoyH schreef:godvergetese kankerzooi!! nu gaat achmea eerst zitten wachten op die wodkastokers uit het fucking oostblok en kan ik nog even op de expert gaan zitten wachten!
de algehele t*%us toegewenst, geef me m'n centen of haal m'n schade van m'n auto maar niet dit zielige gekut
Tja, zo gaat dan in verzekerings land. Beetje geduld, je krijgt het toch?
RoyH schreef:godvergetese kankerzooi!! nu gaat achmea eerst zitten wachten op die wodkastokers uit het fucking oostblok en kan ik nog even op de expert gaan zitten wachten!
de algehele t*%us toegewenst, geef me m'n centen of haal m'n schade van m'n auto maar niet dit zielige gekut
heb je geen rechtsbijstandsverzekering....die zouden kunnen kijken of t proces niet te versnellen is....er moet jurisprudentie over dit soort zaken zijn.
cyberdanny schreef:Ik zou ook nog een schade vergoeding eisen voor de tijd dat je de auto niet kon gebruiken...
dat lijkt me sterk
kan wel als je een goeie rechtsbijstand hebt. zelf ook mee gemaakt na een aanrijding in Dld, de tijd dat je geen gebruik kunt maken van je vervoermiddel kun je ook claimen.
cyberdanny schreef:Ik zou ook nog een schade vergoeding eisen voor de tijd dat je de auto niet kon gebruiken...
dat lijkt me sterk
kan wel als je een goeie rechtsbijstand hebt. zelf ook mee gemaakt na een aanrijding in Dld, de tijd dat je geen gebruik kunt maken van je vervoermiddel kun je ook claimen.
Staat bij mij in de papieren dat dit te verhalen is op de tegenpartij. En terecht!!!
in principe rijdt de auto nog maar de spiegel aan de bestuurderskant hangt
lost dus officieel mag ik er dan niet mee rijden (herinner ik me toch goed v/d
theorie toch? )
ik weet wel inderdaad dat een vriend van me iets soortgelijks heeft gedaan met zijn scooter en die heeft toen idd wat extra geld gekregen.
hoe gaat dat in zijn werk? vraag je een bepaald bedrag of geef je gewoon aan nou ik heb zolang mijn auto niet kunnen gebruiken etc.?
Alle kosten bijhouden die je hebt door het rijden in de auto van je ouders bijvoorbeeld.
Ik zou de tank bonnen bewaren wat je ouders tanken , verzekering en balasting wat je betaald vanaf de dag dat het is gebeurd totdat je de auto weer mag gebruiken want nu betaald je die voor nop toch?....
Alles noteren gewoon en zorg dat je bewijs materiaal hebt.
hoe bedoel je? dat ik de rest niet vergoed krijgt zoals verzekering etc die doorloopt? daar gaat het me verder ook niet om, zolang ik maar geld krijg om mijn schade te laten maken en die moeten ze gewoon betalen, of ik nu wa heb of niet.