te hoog toerental
jaghp schreef:Die "igam", is dat een Renault garage?
team verschuur zit ook daar dus zal je wel denken dat het goed zit toch?
als je http://www.igam.nl kan je het zien
Wel, als ik op http://www.renault.nl zoek naar de verdelers in Nijmegen, vind ik die "Igam" niet terug.
Geen officiële verdeler dus. In België (ik werkte in een vorig leven ooit eens voor een invoerder) zou dat betekenen dat ze niet over officiële meetapparatuur beschikken, de invoerder probeert zoveel mogelijk concurrentie te verhinderen.
Dat zegt dus niets over de kwaliteit van de mensen die daar werken, maar ze starten met een handicap. De manier waarop jij daar ontvangen wordt bewijst dat zij zich eerder op de kapitaalkrachtige markt richten.
Geen officiële verdeler dus. In België (ik werkte in een vorig leven ooit eens voor een invoerder) zou dat betekenen dat ze niet over officiële meetapparatuur beschikken, de invoerder probeert zoveel mogelijk concurrentie te verhinderen.
Dat zegt dus niets over de kwaliteit van de mensen die daar werken, maar ze starten met een handicap. De manier waarop jij daar ontvangen wordt bewijst dat zij zich eerder op de kapitaalkrachtige markt richten.
IGAM heb ik meer vertrouwen dan de bochane in nijmegen, maar ook dat is niet hoog. Als ik je een tip mag geven, rijd even naar Bergharen en ga daar eens langs Coppes (renault dealer). Vraag dan even naar een paar monteurs die die dingen zelf rijden, daar zou ik meer vertrouwen in hebben dan een doorsnee renault monteur...
waarom nou weer t spruitstuk, das onzin. Bestel anders eerst de pakking tussen t spr.stuk en gasklephuis.. kost 2 eu nog wat..starlabel schreef: nou heb him terug en ze zeggen nog steeds dat het kan zijn dat ze de stappen motor en spruitstuk en gasklephuis eerste willen doen maar de garantie dat dat stuk is geven ze me niet kosten 600 euris dus doe ik het niet denk i kmaar zo
dan maar inruilen
heb vanmorgen iets anders gedaan heb de auto gestart en dan na 4 min was ie gezakt naar de goede stationairHaas schreef:waarom nou weer t spruitstuk, das onzin. Bestel anders eerst de pakking tussen t spr.stuk en gasklephuis.. kost 2 eu nog wat..
dus ik deed him starten liept ie naar de 2000 toeren en langzaam zakt ie naar + - 700 toeren
als je gas geeft gaat ie naar de 3000 toeren en gaat ie schomelen en zo gaat ie niet schomelen maar zakt langzaam terug
misschien beter idee wat het zou kunnen zijn ?
Dat moeten we waarderen, want hij heeft er al zo weinig.fred schreef:fred geeft een idee!
Starlabel, doe eens wat Haas zegt. Voor een betrouwbare garage kun je best een eindje om rijden (als dat nog lukt, natuurlijk).
ga ik volgende week even langs vanmorgen gestart trouwens leip ie niet hoger als 1500 toren en zakt na ongeveer 3 minuten naar de normaal standghp schreef:Dat moeten we waarderen, want hij heeft er al zo weinig.fred schreef:fred geeft een idee!
Starlabel, doe eens wat Haas zegt. Voor een betrouwbare garage kun je best een eindje om rijden (als dat nog lukt, natuurlijk).
was 16 graden hij doet het als het koud buiten hoger vaag toch
trouwens gisteren mijn raam open gezet toen weer dicht knap er iets in de deur je kon het horen nu gaat ie niet meer open of dicht
goed begin een clio rijden
jaja !
wat al eens eerder werd verteld hier is dat het je watertemp.sensor kan zijn.
Voorheen reed ik een Citroen en dit was een veel voorkomend probleem, wisselend toerental als gevolg.
Misschien frans auto kwaalltje, zullen veelal dezelfde sensoren gebruiken om de productiekosten te drukken .
Moet je echt proberen, dit kunnen ze ook voor je doormeten trouwens.
Een beetje op je strepen staan he !?
succes
wat al eens eerder werd verteld hier is dat het je watertemp.sensor kan zijn.
Voorheen reed ik een Citroen en dit was een veel voorkomend probleem, wisselend toerental als gevolg.
Misschien frans auto kwaalltje, zullen veelal dezelfde sensoren gebruiken om de productiekosten te drukken .
Moet je echt proberen, dit kunnen ze ook voor je doormeten trouwens.
Een beetje op je strepen staan he !?
succes
de waterpomp is pas vernieuwdfranx schreef:jaja !
wat al eens eerder werd verteld hier is dat het je watertemp.sensor kan zijn.
Voorheen reed ik een Citroen en dit was een veel voorkomend probleem, wisselend toerental als gevolg.
Misschien frans auto kwaalltje, zullen veelal dezelfde sensoren gebruiken om de productiekosten te drukken .
Moet je echt proberen, dit kunnen ze ook voor je doormeten trouwens.
Een beetje op je strepen staan he !?
succes
Haal eens een andere temperatuur sensor of meet dat ding door hoe veel ohm dat ding geeft bij KOUDE motor. Als dit een verkeerde waarde is dan regelt de comp. de koude start helemaal verkeert af wat kan resulteren in jouw problemen. 

Abel schreef:Haal eens een andere temperatuur sensor of meet dat ding door hoe veel ohm dat ding geeft bij KOUDE motor. Als dit een verkeerde waarde is dan regelt de comp. de koude start helemaal verkeert af wat kan resulteren in jouw problemen.
ja dat wil ik wel doen maar weet niet eens waar de sensor zit
zo duur zal zo ding niet zijn om het te proberen tuurlijk
toch raar dat ie het doet als ie koud is
Nee dat is zeker neit raar.
Ben blij, heb je tenminste een richting om te zoeken.
Ben blij, heb je tenminste een richting om te zoeken.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 60/K4M.JPG[/img]
77 00 101 968 OPNAME ELEM WATER [3]
82 00 164 249 THERMOKONTAKT [6]
ik verdenk 1 van deze 2[/img]
77 00 101 968 OPNAME ELEM WATER [3]
82 00 164 249 THERMOKONTAKT [6]
ik verdenk 1 van deze 2[/img]