grtz Jiggy
die pasbus heb ik nog nieuw besteld en geplaatstSteven schreef:Zat wel het pasbusje erin? Anders kun je em namelijk zo scheef monteren dattie nooit aangrijpt of niet goed waardoor ie gaat rinkelen.
Maargoed een nieuwe (snel)starter is nooit weg, bestel er gelijk voor 38 euro een nieuw hitteschildje bij, die houden em een stuk langer in leven.
Voor de snelstarter moet je bij de Brezan de Spidan 1358 hebben uit mijn hoofd (anders ff searchen). In het systeem staat ie als een volvostarter, maar das wel degelijk de goeie. Tis degene die van een F3N motor komt, dus een 19 met 1.7 95pk multipoint injectie bijv.
Ik had bij Brezan de normale starter: artnr:036-01310 startmotor Volvo voor: 115,- brutoCChris schreef:het wordt denk ik wil een snelstarter.....weet je toev. ook wat ie kost bij de brezan? ik haal m liever niet daar, werken alleen maar ouwe brompotten die veels te traag zijn. t lijkt soms ook wel alsof ze je niet willen helpen.........rare gasten hier bij de brezan
dit moet er nog gebeuren ongeveer en ga ik morgen (lees:vrijdag) vanaf 8u 's ochtends tot 3u 's middags proberen te realiseren........als dit lukt kom ik dr mee naar de meeting zondagpaz-maniac schreef:mooi dat ie weer loopt, kan ie em zondag mooi komen showen in de meern![]()
, of moet er nog teveel aangebeuren??
thnx voor de reacties!Ivo8hoven schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar waarom heb je dat koelvloeistofvaatje aan de kant naast je waterpomp...???
Owja, echt een hele nette GT CChris