weet iemand met wat voorn spuitpistool ze over het algemeen auto's spuiten. of het met een boven/onder beker is en wat de afmeting van de spuitgatjes zijn.??
Jolanda van Luco schreef:wie kan er trouwens goed behangen? 1 kamertje glasvlies
en wie kan er goed stucadoren? ongeveer 4 m2 met wat structuur
voor de rest kan ik bijna alles zelf maar deze dingen
Eerst een goede voorstrijk/impregneer gebruiken voordat je gaat stuccen, dat scheelt echt heel veel. En het is dat ik hier nog het nodige te doen heb anders had ik het wel willen doen
Jolanda van Luco schreef:wie kan er trouwens goed behangen? 1 kamertje glasvlies
en wie kan er goed stucadoren? ongeveer 4 m2 met wat structuur
voor de rest kan ik bijna alles zelf maar deze dingen
Eerst een goede voorstrijk/impregneer gebruiken voordat je gaat stuccen, dat scheelt echt heel veel. En het is dat ik hier nog het nodige te doen heb anders had ik het wel willen doen
dank je voor de tip
@anthony, nee offerte van ecodeuren was het gunstigste
alles electrisch en kleurkeuze
wel een aanslag op het verbouwbudget
GVD, ik moet es ophouden met de telefoon aannemen als ik zwaar zit in te kakken.
Nu krijg ik een of andere mafketel aan de deur die een pensioenanalyse komt doen.
http://www.stemmentracker.nl is beter, dan vergelijk je jezelf met partijen waar ze de afgelopen 4 jaar voor en tegen hebben gestemd in de kamer..partijprogramma's komt toch nooit wat van terecht
Steven schreef:GVD, ik moet es ophouden met de telefoon aannemen als ik zwaar zit in te kakken.
Nu krijg ik een of andere mafketel aan de deur die een pensioenanalyse komt doen.
Morgen maar ff terugbellen
gewoon zeggen
penieon dat haal ik toch niet
werkt perfect
Johan schreef:en bij stemwijzer x komt er weer wat anders uit. Die stemwijzer was vorige keer leuk, maar nu heb je er een op elke hoek van het internet.
pvda, nog meer geld weg
sp nognognogmeer geld weg
cda ja wat zal ik ervan zeggen
vvd is nog het meest voor de mensen die hard werken en er wat aan over willen houden
ik wil wel gaan stemmen, maar heb meestal geen idee op wie of wat. er zijn bij bijna elke partij wel een aantal standpunten die me aanstaan. en eigenlijk vind ik politiek veel te saai om me er echt in te verdiepen