afgelopen weekend het tubodruk lekkage gevonden en opgelost door nieuwe pakking tussen de inlaatspruitstuk delen te monteren.
en verder mijn bleedvalve good aangesloten in de wagen was 1 slangetje vergeten
wezen testrijden wagen liep beter geen gesis meer keer of 5 zelfde weg op en neer gejagen wagen liep lekker en draai-om om terug te gaan houd de wagen in
moterkap open turbo knal rood
verder daarna de benzine-druk op 3bar gezet en gistern naar zeewolde geweest en goed door geknald 100km liep ie lekker moet goed opletten of ik reed alweer te hard
alleen toen miste ik op 80km weg een afslag en draai om en houd ie weer in
op de trug weg weer goed gas open en niks geen problemen.
maar dat inhouden kan het zijn dat mijn bobine te warm word?
doordat die zowat boven mijn turbo hangt?
en ja dat de turbo rood word? geen goede waterkoeling?
gisteren bij mrtn onder de kap gekeken .
en alles meezit ga ik het koelsysteem zaterdag net als bij zijn wagen aansluiten. of kunnen er meer oorzaken zijn dat die rood word?