toch maar besloten een projectpagina te openen vooral voor alle vragen die ik heb

ik ben sinds 1,5 week de trotse eigenaar van dit sjatje:
[img]http://i33.photobucket.com/albums/d87/r ... CT0439.jpg[/img]
[img]http://i33.photobucket.com/albums/d87/r ... CT0442.jpg[/img]
To do list:
- Sterretjes laten fixen (done)
- Hoedenplank
- Audio erin
- Claxon fixen
- Aanjager nakijken (lucht wordt wel warm/koud als ik hem op die stand zet, blaast echter niet in geen enkele stand. zekeringen zouden het niet moeten zijn, dit heeft Riël al nagekeken)
- Bediening linker spiegel fixen
- Luchtfilter schoonmaken
- Grill spuiten en erin zetten
- Voor bij de lampen alles nakijken, hier is iets afgebroken waardoor bovenstaande grill niet vastgemaakt kan worden
- Stang om moterkap open te houden opnieuw vast poppen
- schade aan linkerspiegel wegwerken
- Benzine slangen verleggen, deze zitten nu klem tussen kap en blok, niet zo heel fijn...
- Laten uitlijnen, trekt nu naar links
- Binnen lichtunit vastkitten (leeslampjes) deze is aan 1 kant afgebroken dus blijft niet meer vastzitten.
- Slangen koelvloeistof ontluchten *kuch* cyberdanny help *kuch*
Dat zijn zo eigenlijk een beetje de kleinere dingetjes wat er gebeuren moeten. Wat zijn mijn verdere plannen dan? In de hoedenplank wil ik het logo van renault in RVS leggen.
Wat betreft binnenin had ik het idee opgevat om de bekleding van de deuren eruit te slopen en dit opnieuw te doen met 1 kleur ipv de "bloemetjes" wat er nu inzitten. Het mooiste zou natuurlijk zijn om dit ook met de stoelen te doen, maar ik heb geen idee aan wat voor een prijsklasse ik dan zou moeten denken als ik dit zou laten doen.. iemand een idee hierover?
Verder nog een veerpootbrug erin, ik heb er op internet een paar gezien vanaf 40-50 euro, kan dit kloppen? en wat ben je ongeveer kwijt om dit door een garage vast te laten zetten? volgens mij is dat niet thuis mogelijk toch?
Qua uiterlijk: booskijkers ben ik persoonlijk niet zo'n heel grote fan van, in ieder geval niet die plastic lipjes... angel eyes zijn erg prijzig (ik zag tenmisnte prijzen vanaf 200euro ongeveer) en m'n lampen vind ik op zich wel goed zo.
Achterspoilertjes zit er al op en deze blijft nog wel even zitten, wel was ik aan andere bumpers en sideskirts aan het denken, maar dit is natuurlijk ook weer afhankelijk van mijn financiën.
Wellicht nog wat verlagen, maar op dit moment bevalt mij de luxe wel om gewoon over een drempel heen te kunnen rijden

Binnenkort tentamenweek dus dan heb ik weer wat meer tijd en kan er wat gaan gebeuren