
Dynodagen Goes
250?Strijder schreef:iig volgens mij 250 pk (wat ik hoorde van iemand) 630 Nm. en hij was dik ja
Het waren er 565pk
En dat terwijl er nog ruim 0,5Bar boost bereik te halen viel... Dus nog meer vermogen en koppel...
wou net zeggen, dat verschil is wel erg groot tussen pk en Nm
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 863
- Lid geworden op: vr 2 mei 2003 15:33
- Locatie: Tilburg
wat draaide de Williams? Met welke specs?
Een Supra RZ Twin Turbo (JZA80) met de machtige 2JZ-GTE motor. Big single turbo conversie en nog wat speelgoed. Allemachtig wat was dat een monsterlijke auto...Steven schreef: Watvoor bak was het dan precies met watvoor specs Gerrit?
Alleen de pickup veegde hier de vloer mee aan met 617pk en 878Nm (geen typfout) aan de wielen in Goes...


[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... esmall.JPG[/img]
60! pond Siemens DEKA Mototron S107 4-gats injectoren
Laatst gewijzigd door speedline op di 14 nov 2006 12:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Is dat het gewicht of de prijs ? 

Da's het gewicht aan brandstof dat ze per uur per stuk kunnen leveren. Circa 650cc/min uit m'n hoofd... 2,5 zo groot (brandstoflevering) als een injector van een 21 Turbo om maar eens een idee te geven.Riël schreef:Is dat het gewicht of de prijs ?

En voor de insiders; die V10 vraagt stationair zoveel brandstof dat je nog steeds 2ms inspuittijd hebt!

-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Je bedoelt die srt 10 die je toen bij je had? Dat ding realy
Alleen toen had je toch last van een slippende koppeling? Is dat al verholpen?


Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Maar da's een dikke 300 pk per 4 cilinders. Is dit reel om te zeggen of halen ze dat ook wel uit een 21 turbo gezien de huidige specs?
Hoeveel liter telt die v10?

Hoeveel liter telt die v10?

-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Heb er nog wel een filmpje van op men pc staan zou ik heb anders nog eens online zwengelen??
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Gooi maar online 

-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Ben er mee bezig helaas duur het ff bij google om het te verwerken
Edit Youtube is sneller
Hierbij dus het filmpje met de pickup die Speedline al eerder noemde
http://www.youtube.com/watch?v=P2JnXv8ReFI


Hierbij dus het filmpje met de pickup die Speedline al eerder noemde

http://www.youtube.com/watch?v=P2JnXv8ReFI
Kan wel, maar niet zo maar...Riël schreef:Maar da's een dikke 300 pk per 4 cilinders. Is dit reel om te zeggen of halen ze dat ook wel uit een 21 turbo gezien de huidige specs?
505 cubic inch... 8,3 liter... 500pk en 711Nm standaard/ 452 en 630 aan de wielen (was wel warm weer!). Met blower ging dat naar 580 en 750. Met uitlaat naar 617 en 878... Aan de wielen met een compleet off tune afstelling.Riël schreef:Hoeveel liter telt die v10?
Nu hebben we dat aangepakt en verwachten we 640-640 wiel pk en meer als 900Nm met een correcte afstelling.
En er ligt een andere (kleinere) poelie voor meer boost!

Ja, met een Centerforce unit en een Fidanza vliegwiel...Mike (spitsoor) schreef:Je bedoelt die srt 10 die je toen bij je had? Dat ding realy![]()
Alleen toen had je toch last van een slippende koppeling? Is dat al verholpen?
Laatst gewijzigd door speedline op di 14 nov 2006 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Let op het gejoel na een van de volgasruns!!!Mike (spitsoor) schreef:Heb er nog wel een filmpje van op men pc staan zou ik heb anders nog eens online zwengelen??

Chris MC heeft nog een filmpje terwijl hij shotgun reed. Ff een demo-rondje Goes en omstreken... Misschien moeten jullie zijn arm maar eens omdraaien dat ie die online gooit. Ik wil ze namelijk graag hebben!!!
Ruud Fredriks en Rinus zijn medewerker vertelden mij dat ze nog nooit zo'n sterke straatauto gemeten hadden. Die runs zijn overigens in de 4e versnelling en dat is de prise directe. En dan nog zo door de toeren vliegen met 1600kg aan de wielen...!!!
Het enige nadeel dat je echt heel verwend raakt. Ik kan echt nergens meer instappen en die kik van zoveel kracht onder je gaspedaal voelen. Die auto's zijn er bijna niet meer...
Als je onder de 2.500min-1 bij 170km/h op nat wegdek de kont kan laten kwispelen is wel ff andere koek als een gt turbotje...

Het is overigens een auto voor het betere stuur en pedaalwerk. Je hebt alleen ABS, 30cm rubber en een limited slip sperdifferentieel als gereedschap. Het ABS is zo afgestemd dat de achteras kritisch staat. Je kunt hem dus al ABS-end een bocht insturen of de kont laten kwispelen.
Ook moet je de banden warm rijden als je hard wilt. Ook in de regen helpt het 'induceren' van wat wielspin de Pirello Scorpion's op te warmen. Dit geeft de achteras meer grip; dan onderstuurt ie meer in de regen en da's wel zo prettig.
Fijne auto. Als je in de US woonde kon je er 1 leasen voor iets meer als 200 dollar per maand met een downpayment van 5000 dollar. Verzekering e.d. is andere koek. Maar er is niets wat voor dit geld deze performance biedt.
Let wel het is geen Viper. Je hebt nog steeds te maken met een pick-up op een ladderframe van 2283kg. Wel met super Bilstein dempers een een zeer sportieve afstemming; maar 1,3G op de skidpad haal je er niet mee. Wel 0.92G overigens.